Utolsó kommentek

Jármi Zoltán - A pap, aki elindított egy úton

2009.07.13. 10:25 | Xinaf | 2 komment

Fülöp püspök atya elhelyezte a Rózsák teréről Jármi Zoltán áldozópapot. Paróchus lesz Filkeházán. Nehéz most erről írni, de Zoli megérdemli.
Emlékszem, mikor 8 évvel ezelött megérkezett. Én akkortájt lettem rocker, és mellékesen nemrég megtérő. Elmentem a hittanjára, hosszú hajjal, OSSIAN-os polóba... mint utólag megtudtam, rá is hoztam akkor a frászt... :)
Elkezdtem nála ministrálni, és hamarosan a Rózsák tere egyik fő ministránsa lettem. Ez ma már megváltozott, a fiatalabbak átvették ezt a posztot, én már csak egy kivénhedt róka lettem.
Rengeteg emlékem kötődik Zolihoz, Zatyához... rengeteg táborba voltunk együtt. Ott voltam vele a Római ministráns találkozón. Nélküle talán sose jutottam volna el Rómába, a katolikusok központjába...
Rengeteg emberrel megismerkedtem, akik nagyon fontosak nekem, és ezt szintén neki köszönhetem! Egy lendületes, remek szervezőképességgel megáldott pap, aki mindig kitalál valamit!
A mi viszonyunk sose volt rossz, de az évek alatt megkopott. Ez senkinek sem a hibája, ő nem tudott mindent csinálni, tehát valamit le kellet adjon, és a választás (nem tudom, hogy ő, vagy a paróchusa döntött-e így) ránk, ifisekre esett.
Viszont azt a közösséget, akikkel a mai napig is összejárok, megiszunk egy sört, vagy csak beszélgetünk, akikkel átbeszéltük már az élet minden egyes területét, nos, ezt ő kovácsolta össze.
Betlehemek, táborok, hittanok, focik... ez mind Zatya. Tegnap volt a bucsúmiséje, ahol több száz ember volt jelen. Csak a szentélyben Zolin kívül 17 ministráns tartózkodott. Az emberek szeretik őt. Én is.
Sok dologban nem értettünk egyet, mást láttunk fontosnak bizonyos kérdésekben. De mellettem állt életem igen nehéz szakasazin. Neki mindig volt rám ideje, pedig elég elfoglalt pap volt. Ő vezette be az ifiklubbot is... Ha jól tudom, Alister is az ő személyén keresztül szerzet pozitív tapasztalatokat a papságról, a sok negatív mellé, de majd ő kijavít, ha nem így van.
Biztos vagyok benne: fogok járni életem folyamán Filkeházán azért, hogy őt lássam.
Zoli, köszönök mindent, amit 8 év alatt nekem, és a többieknek adtál! Hiányozni fogsz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr331243052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merlicht · http://fenyfogo.blogol.hu 2009.07.13. 12:38:24

Sajnos mi nem lehettünk ott, (MÁV...) de nekem és Lornának is hiányozni fog, nagyon sokat kaptunk Tőle, és reméljük azért össze-összefutunk majd vele még életünk folyamán!
süti beállítások módosítása