Utolsó kommentek

"Veszélybe került világunk egy része..."

2009.07.28. 01:24 | Xinaf | 13 komment

Öhm... szóval most meg fogtok kövezni, de ezt nem tudom szó nélkül hagyni. Most felkészülök egy nagy veszekedés hullámra, amit ez az írás fog kirobbantani... de képzeljétek el... hazajövök cserkésztáborból, végre felkúszok iwiw-re, és ez fogad (nem beszélve bizonyos blogokról...)

Veszélybe került a világunk egy része: az ingatlanpanamákkal gyanúsított
terézvárosi önkormányzat hozott egy rendeletet, miszerint a VI. kerületben
szeptember 1-től csak este 10-ig tarthatnak nyitva a szórakozóhelyek és az
éttermek.
(Most aztán vége a világnak. Élni sem érdemes tovább, eljött az öngyilkosság ideje...)

Ha érvénybe lép a rendelet, sok helynek annyi, mert a bevételük nagy részét
este 10 után szerzik. Bezárhat a Kuplung, az Instant, a Kiadó, a Morrison's 1,
a Tűzraktér, a Pótkulcs, a Sirály, a teljes Liszt Ferenc tér. Majdnem 3000
helyről van szó.
(Akinek ezek a helyek fontosak, azok oda tudnak menni este 10 elött is. Most komolyan olyan szenny helyek miatt megy a siralom, mint a Morrisons, és társai?)


Az önkormányzat nem egyeztetett a tulajokkal, nem szondázta meg a
közvéleményt, de még a lakókat sem kérdezte: az ő érdekvédelmi szervezetük is
hülyeségnek tartja, hogy így oldják meg a zajproblémát.
(Ezt hívják rendeletnek. Szép is lenne, ha minden hivatali döntés elött közvélemény kutatást rendelnének el... Elképzelem, vajon hány tulaj bólintana rá erre... egy sem. Akkor minek egyeztessenek?)


Budapest az utóbbi években lassan elindult azon az úton, hogy az emberek
visszafoglalják maguknak a várost: lassacskán biciklire ül mindenki, sorra
nyílnak a kiülős helyek, vagy csak leülnek az emberek esténként egy téren pár
ezren a fűre, és egyre többen tartják gáznak, hogy az előző rendszer
vívmányaként kisebb autópályák húzódnak Európa egyik legszebb városának a közepén.

(Visszafoglalják? Miért, el volt foglalva? Biciklire ültek, ez igaz, de kurvára nem szórakozó helyekre mentek vele. oda ugyanis nem viheti le, fent meg ellopják. Ja, és berugva nem nagy élmény bicajozni. Az emberek leülnek pár ezren a fűbe, amit ezek után is megtehetnek, és folytathatják a piálást és a füvezést. Merthogy azt csinálják. Ezt nem érinti a rendelet...)


Ennek az ébredésnek próbálnak felülről véget vetni. A város szerintük nem arra
van, hogy találkozzanak benne az emberek, este tíz után kuss legyen
mindenkinek. A 10 órás takarodót pár hónapja Újbudán vezették be először, most
jön a VI. kerület, ahol már jóval több szórakozóhely van. Ha itt is különösebb
ellenállás nélkül átmegy, naivitás lenne azt hinnünk, hogy nem következik
előbb-utóbb a VII. és az V. kerület is, a Gödörrel, a Szimplával meg minden
mással együtt.
(Szerintem meg megunták az enyhén berugott társaságok örjöngését. Merthogy szórakozóhelyre a modern fiatal "szórakozni", közismertebb nevén berugni jár, mint a ló. Én efelől nem ítélkezem, attól még így marad. Én voltam már józanul és piásan is szórakozóhelyen. Piásan egészen elment bizonyos szinten, de józanul maga volt a halál... 


A Budapest elnémítására tett kísérletet egy ponton meg kell állítanunk, és ez
a pont most van.

(Jaja, persze, egy tiltakozás akármit megállít... Mintha komolyan elhinné bárki, hogy ettől majd valami változni fog...


Pénteken este 8-kor a Jókai téren (az Oktogontól 1 percre) lesz tiltakozó
koccintás a terézvárosi bulikért.
(Nézd már, már túl is haladtuk... és befolyásolt ez akármit? Nem? De furcsa...)


Ez nem 4K! akció, de minden négykásnak ott a helye.
(Ha Pesten lettem volna, sem megyek el ilyen álszent baromságra...)


Hozz magaddal poharat, és valamilyen alkoholmentes italt (ez a szervezők
kérése, tartsuk tiszteletben)

(Jaja, hiszen a szórakozóhelyek erről híresek, az alkoholmentes italról...)

Összefoglalás: amikor válság van, munkahelyek szünnek meg, iskolák zárnak be, emberek élnek az utcán, a köztisztaságunk, a közbiztonságunk, a közoktatásunk, és az egészségügyünk a béka segge alatt van, a reálbér csökken, a létbiztonság elméleti fogalom, és sorolhatnám még a problémákat... nos, egy ilyen világban tüntetseket szerveznek, hogy legyen hol berugni.

"NEM AKAROK TAGJA LENNI ENNEK A KLUBNAK
HIÁBA FOGADNÁL EL TAGNAK!"

(Supernem)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr651272781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrHentes 2009.07.28. 18:02:59

(Akinek ezek a helyek fontosak, azok oda tudnak menni este 10 elött is. Most komolyan olyan szenny helyek miatt megy a siralom, mint a Morrisons, és társai?)= Nem hinném hogy ugyan így éreznél a mr.sör, dio, vagy a tekecsárdáról lenne szó. Minden ember mást szeret és ezt nem lehet kritizálni, te is utálod hogy csak a külső alapján ítélnek meg akkor te se ítélj arról hogy ki mit szeret.

(Ezt hívják rendeletnek. Szép is lenne, ha minden hivatali döntés elött közvélemény kutatást rendelnének el... Elképzelem, vajon hány tulaj bólintana rá erre... egy sem. Akkor minek egyeztessenek?)

akkor sem fer a tulajokkal szemben hogy nem szolnak nekik. Te hogy éreznél ha dolgoznál egy újságnál és a egyik napról a másikra azt mondják hogy 2 oldalnál többet nem írhatnának te is fel lennél háborodva.

(Visszafoglalják? Miért, el volt foglalva? Biciklire ültek, ez igaz, de kurvára nem szórakozó helyekre mentek vele. oda ugyanis nem viheti le, fent meg ellopják. Ja, és berugva nem nagy élmény bicajozni. Az emberek leülnek pár ezren a fűbe, amit ezek után is megtehetnek, és folytathatják a piálást és a füvezést. Merthogy azt csinálják. Ezt nem érinti a rendelet...)
Nem ugy gondolják hogy el lett foglalva a város, de pl: elképzelted volna 6 ével ezzel öt hogy 500 ember minden sérelem nélkül szabadon üti egymást párnával a deáktéren? 5-6 ével ezzel öt semmilyen hasonló program nem volt az utcákon mert féltek kint. Én se járkáltam szívesen pár ével ezzel öt este de most már szabadon ki lehet menni a Margit szigetre stb.. nem azt mondom hogy veszélytelen mert hülyék mindig is lennek csak hogy biztonságosabb mint régen.

(Szerintem meg megunták az enyhén berugott társaságok örjöngését. Merthogy szórakozóhelyre a modern fiatal "szórakozni", közismertebb nevén berugni jár, mint a ló. Én efelől nem ítélkezem, attól még így marad. Én voltam már józanul és piásan is szórakozóhelyen. Piásan egészen elment bizonyos szinten, de józanul maga volt a halál...

Nagyából az mint az első bejegyzésem. Nem csak berúgni járnak oda hanem szórakozni ugyan azért mint te vagy sokan mások kocsmába járnak. Nálad sem azt jelenti hogy el megyünk kocsmába akkor berúgunk mint a ló hanem beszélgetünk egy pohár sör mellet.

(Jaja, persze, egy tiltakozás akármit megállít... Mintha komolyan elhinné bárki, hogy ettől majd valami változni fog...

Ha igy gondolod akkor egyáltalán anno miért mentél ki a Kossuth tére? Azzal elértél valamit? Ezzel az erővel az összes tüntetésnek semmi értelme.


(Jaja, hiszen a szórakozóhelyek erről híresek, az alkoholmentes italról...)

Mert a mr.sör és társai is az alkohol mentes italokrol hiresek pedig minden nap ott vagy szinte.


Összefoglalás: amikor válság van, munkahelyek szünnek meg, iskolák zárnak be, emberek élnek az utcán, a köztisztaságunk, a közbiztonságunk, a közoktatásunk, és az egészségügyünk a béka segge alatt van, a reálbér csökken, a létbiztonság elméleti fogalom, és sorolhatnám még a problémákat... nos, egy ilyen világban tüntetseket szerveznek, hogy legyen hol berugni.


Ha így van akkor miért nem teszel ellene? Úgy írod le mintha egy azonnal meg lehetne mindent oldani ha igy van hajrá én drukkolok. Kicsit ez az írás álszent volt a részedről. Nem bántani akarlak de az hülyeség volt leírni.

mezeinewsee 2009.07.28. 21:22:44

1. A Teke (tudtommal) 10-kor zár.
2. Szóltak a tulajoknak, csak lesz@rták.
3. Persze, hogy nyugodtabban mászkálsz, mert felnőtt vagy, nem kölyök. Egy kissrácnak, pláne lánynak ugyanolyan veszélyes. Párnacsata tényleg nem volt, de nem azért, mert nem lehetett, hanem mert nem jutott eszükbe. 1990 óta lehet szabadon gyülekezni, és vannak szabadtéri programok, csak túl fiatal voltál hozzájuk, így nem érdekeltek.
4. Bocsi, de "hordában" a fiatalok tényleg veszélyesek és hangosak. Ti ugyan veszélyesek nem, de buliból hazamenet bizony baromi hangosak vagytok. Ha valaki ne adj Isten dolgozik, akkor ez baromi idegesítő mondjuk hajnali 2-kor. És ez akkor is így van, ha nem vagytok berúgva.
5. A Kossuth térre azért ment ki (szerintem), mert kölyök volt. Felnőtt ember már nem hisz a szájkarate sikerében.
6. Na, az alkoholmentes italokkal kapcsolatban igazad van.

DrHentes 2009.07.28. 22:10:40

Hello Mami
1. Teke 10-kor zár de utána zárt körű party van míg az ital fogyasztás van. De nem az volt a lényeg hanem hogy nem írta volna ilyen hangnemben ha azokat zárják be amit szeret.
2. Nem tudok róla hogy szóltak volna. Ha igen akkor bocsánat mindenkitől
3. Nem arra céloztam hogy nem veszélyes. Hülyén fogalmaztam. De a 4k elött nem voltak hasonló rendezvényű programok.
4.Az hogy hordában ki veszélyes és ki nem. Én nem dönthetem el. A zajos fiatalokról nem főként a szórakozó helyek tehetnek.
5. A magyar jog rendszerben már felnőtt volt. Rajta kívül is sok felnőtt sőt öreg volt kint.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.07.28. 23:19:46

(Nem hinném hogy ugyan így éreznél a mr.sör, dio, vagy a tekecsárdáról lenne szó. Minden ember mást szeret és ezt nem lehet kritizálni, te is utálod hogy csak a külső alapján ítélnek meg akkor te se ítélj arról hogy ki mit szeret.)

Magasról szarnám le, a Mr speciel 10-kor zár tényleg, a Dióba és a Tekébe legalább fél éve nem voltam. Ha kocsma, akkor Mr, de anélkül is megélek.

(akkor sem fer a tulajokkal szemben hogy nem szolnak nekik. Te hogy éreznél ha dolgoznál egy újságnál és a egyik napról a másikra azt mondják hogy 2 oldalnál többet nem írhatnának te is fel lennél háborodva.)

Szerintem az sem fer, hogy a lakosságot nem kérdezik meg, hogy akar-e áfa emelkedést, meg jövedéki adó emelkedést.

(Nem ugy gondolják hogy el lett foglalva a város, de pl: elképzelted volna 6 ével ezzel öt hogy 500 ember minden sérelem nélkül szabadon üti egymást párnával a deáktéren? 5-6 ével ezzel öt semmilyen hasonló program nem volt az utcákon mert féltek kint. Én se járkáltam szívesen pár ével ezzel öt este de most már szabadon ki lehet menni a Margit szigetre stb.. nem azt mondom hogy veszélytelen mert hülyék mindig is lennek csak hogy biztonságosabb mint régen.)

És ezt hol érinti, hogy 10-től nincsenek nyitva? A Margit sziget nem zár be, a Deák tér sem. Ennek köze nincs a szórakozóhelyek bezárásához...

(Nagyából az mint az első bejegyzésem. Nem csak berúgni járnak oda hanem szórakozni ugyan azért mint te vagy sokan mások kocsmába járnak. Nálad sem azt jelenti hogy el megyünk kocsmába akkor berúgunk mint a ló hanem beszélgetünk egy pohár sör mellet.)

Én még nem találkoztam emberrel, aki élvezte volna a Morrisonst józanul is... persze lehet, hogy van ilyen, én még tényleg nem láttam. Nekem minden Morrisonsba járó ismerősöm előtte legalábbis egy rövidet megiszik, mert úgy jó a buli...

(Ha igy gondolod akkor egyáltalán anno miért mentél ki a Kossuth tére? Azzal elértél valamit? Ezzel az erővel az összes tüntetésnek semmi értelme.)

Mert hülye voltam, azért. De ezt a blogon már leírtam. Én kérlek, kizárólag üvöltözni és balhézni mentem ki, nem hittem, hogy valami változhat.

(Mert a mr.sör és társai is az alkohol mentes italokrol hiresek pedig minden nap ott vagy szinte. )

Minden héten, ez igaz. És ez hogy kapcsolódik ide? A Mr egyrészt mint írtam, 10-kor bezár, MINDENKÉPPEN, másrészt minek álszenteskedni az alkoholmentes koccintással? Nyilván nem azt sajnálja senki, hogy nem ihat meg egy tonikot a Morrisonsba...

(Ha így van akkor miért nem teszel ellene? Úgy írod le mintha egy azonnal meg lehetne mindent oldani ha igy van hajrá én drukkolok. Kicsit ez az írás álszent volt a részedről. Nem bántani akarlak de az hülyeség volt leírni.)

Mert nem tudok ellene többet tenni, minthogy észreveszem, és felszólalok ellene. De ezt meg is fogom tenni! Álszent a társadalom. Én nem tudom megakadályozni az éhezést, sem a munkanélküliséget, de legalább nem sírok azon, hogy bezár pár olyan szórakozóhely, ahol divat leitatni a lányokat, és jól megdugni, olyan hangnemben, mintha a világ dőlt volna össze...

Amúgy nem azt mondom, hogy ezeknek be kell zárni. Még csak azt sem, hogy egyetértek a rendelettel. Én ezt a körlevelet kritizáltam, csak és kizárólag, meg a mögötte álló rendezvényt. És ahogy ezt a levél is írja: EZ NEM 4K AKCIÓ! Köze nincs a 4K-hoz, csak ők is részt vesznek benne. Se párnacsata világnap, sem hasonlókhoz nincs köze.

UFF, én beszéltem!

Hobbitlány 2009.07.28. 23:45:14

(Akinek ezek a helyek fontosak, azok oda tudnak menni este 10 elött is. Most komolyan olyan szenny helyek miatt megy a siralom, mint a Morrisons, és társai?)
-> Egyetértek DrHentessel. Ízlések és pofonok.

(Ezt hívják rendeletnek. Szép is lenne, ha minden hivatali döntés elött közvélemény kutatást rendelnének el... Elképzelem, vajon hány tulaj bólintana rá erre... egy sem. Akkor minek egyeztessenek?)
-> Akár szóltak, akár nem, nem sok beleszólásuk van. Ez olyan, mint Debrecenben az alkoholtilalom újabban...érdekes, hogy eredetileg meghúzták, h hol van a határ, ahol lehet 10 után is alkohol árulni és hol nem, majd végül furcsa, szinte megmagyarázhatatlan kunkorok lettek az ívben....ez olyan ki a barátom- ki fizet többet féle gerrymanderingre emlékeztető dolog.


(Visszafoglalják? Miért, el volt foglalva? Biciklire ültek, ez igaz, de kurvára nem szórakozó helyekre mentek vele. oda ugyanis nem viheti le, fent meg ellopják. Ja, és berugva nem nagy élmény bicajozni. Az emberek leülnek pár ezren a fűbe, amit ezek után is megtehetnek, és folytathatják a piálást és a füvezést. Merthogy azt csinálják. Ezt nem érinti a rendelet...)
--> Nem tudom ki hogy van vele, de engem szórakoztat a látványa az embereknek, ahogy önfeledten jól érzik magukat. Pl. ha a Gödörnél látom, hogy a fiatalok a fűben ülnek kajálgatnak, beszélgetnek. Vagy a Nemzeti Múzeum előtti parkos részen is sokan üldögélnek vagy a lépcsőn beszélgetnek. Párizsban rengeteg ilyen van. Ez olyan dolog az én szememben, hogy embereken látszik, hogy élvezik a várost, szabadok, felszabadultak. Nem otthon ülnek és a tévé előtt egyedül megeszik az amúgy is a kínaiban vásárolt gyorskaját. (És nem kell ezekkel egy kalap alá venni a fűben terpeszkedő, bunkó, lejmolós, szívós punkokat vagy a halálra szipózott akárkiket. Nem róluk beszélek, de azért nem is hiszem, hogy ők a többség.)

(Szerintem meg megunták az enyhén berugott társaságok örjöngését. Merthogy szórakozóhelyre a modern fiatal "szórakozni", közismertebb nevén berugni jár, mint a ló. Én efelől nem ítélkezem, attól még így marad. Én voltam már józanul és piásan is szórakozóhelyen. Piásan egészen elment bizonyos szinten, de józanul maga volt a halál...)
-> Általánosításnak érzem. Nem mindenki berúgni megy be. Sőt. Persze, előfordul, hát evvan. De azért, mert valaki berúgni megy oda, még a maradék, aki elsörözget, iszogat, esetleg valóban hangosan beszélget a haverjaival még nem feltétlenül. És tényleg zavaró a hangoskodás éjjel, de nem csak a részegek sajátja a dolog, nem hiszem, hogy egyértelműen rájuk kihegyezendő. (Bár az éjjeli hangoskodásoknak ők a fő okai, ezt be kell ismernem.)

(Jaja, persze, egy tiltakozás akármit megállít... Mintha komolyan elhinné bárki, hogy ettől majd valami változni fog...)
-> Alapból nem támogatom a mostanában kialakuló "akkordemonstráljunk" hullámot, erre én is találtam a nyáron egy vicces kis felhívást, de ezt majd az én blogomon. De ez nem egy olyan menjünk ki a minisztérium elé és mittoménki-takarodj jelszavakat ordítós valaminek tűnik.

(Jaja, hiszen a szórakozóhelyek erről híresek, az alkoholmentes italról...)

-> Nem írom le DrHentes hozzászólását mégegyszer. :)


Összefoglalás: amikor válság van, munkahelyek szünnek meg, iskolák zárnak be, emberek élnek az utcán, a köztisztaságunk, a közbiztonságunk, a közoktatásunk, és az egészségügyünk a béka segge alatt van, a reálbér csökken, a létbiztonság elméleti fogalom, és sorolhatnám még a problémákat... nos, egy ilyen világban tüntetseket szerveznek, hogy legyen hol berugni.
--> Amikor válság van, akkor felesleges szórakozóhelyek, éttermek stb. bevételét egy ilyen hülyeséggel megrövidíteni, ami nem csak a tulajnak nem jó, de az államnak sem, a fene nagy válságban - már de unom azt is, minden mondat ezzel kezdődik az utóbbi időben...jól rá lehet fogni mindent, ha az ember nem néz át a szitán -. Élénkítés, nem még jobban lehúzás.
És válság ide, oda, amíg az embereknek van arra pénze, hoyg szórakozni járjon - mert az adott helyekre nem csak inni, hanem táncolni, csajozni, pasizni, koncertet hallgatni stb. járnak az emberek - és a besavanyodott, egyre elszigetelődő, elidegenedő világban még egyesek a tv előtt ülés helyett inkább elmennek a barátaikkal egy-két-három-huszonhárom sörre, felesleges ilyenekkel meggátolni. És amúgy sem értem ennek a rendeletnek az értelmét. (Azt leszámítva, hogy nagy a zaj, az ott lakóknak nem tetszik. Aláírva, megértem. De gondolom ott voltak ezek akkor is, mikor odaköltözött. Engem is bosszant néha, hogy a 20m-es körzeten belüli 3 kocsmából valaki mindig ordítva bandukol haza, de még nem szerveztem meg a helyek bezáratását. :D)
Amúgy keep smiling, lehet örülni mások jókedvének is. 70 felett is.

(Bocs a hosszú hozzászólás miatt.)

Hobbitlány 2009.07.28. 23:48:39

Utólag, mert nem láttam a válaszodat: szerintem az alkoholmentes itallal való koccintásnak nem az álszentség a lényege, hanem épp az, hogy a fiatalok ne azért menjenek ki, hogy "megyünk demonstrálni, meg még jól be is állunk, mint a szög". Egyszerű - érthető és logikus- lépés, hogy ne lehessen emiatt belekötni a majdani demonstrációba.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.07.29. 00:47:46

Úgy látom, nem nagyon jött át, amit én voltaképpen meg akartam fogalmazni:

1. Nem támogatom és nem ellenzem, hogy a szórakozóhelyek 10 után bezárjanak. Ez a kritika a felhívásnak szólt!
2. A bicikliző, és önmagukat jól érző fiatalok tömegét én is szeretem, speciel ezt a kommentet is egy Gödörnél (Woodstock) lévő fűben üldögélős programról hazaérve írom. Csak ez nem függ össze a felhívással. Merthogy az a pár száz ember, aki a fűben üldögél, az nem a Gödörben fogyaszt, hanem a boltból vesz italt, ételt, cigit, és azt fogyasztja. Tapasztalatból tudom :)
3. Nem tudom, ki mennyit volt ilyen szórakozóhelyen, amikor tényleg üvölt a zene, de azt garantálom, hogy ott beszélgetni nincs esélyed se normálisan. Kábítószertől és piától begőzölt embertömeg, óriási zaj (akármilyen zene is megy), táncoló vagy csak magában rángatózó emberek... most őszintén, tényleg beszélgetni és pár sört bedobni mennek oda az emberek? Nem. Ezért a Margitszigetre, vagy a Woodstockba (Gödör klubnál lévő rét) mennek... amiket piszokmód nem befolyásol a nyitva tartás.
4. Nem mondom, hogy a tulajokkal szemben ez tisztességes dolog, de azt mindenki figyelmen kívül hagyja, hogy ezeket a helyeket nem bezárták, hanem korlátozták! Most őszintén, ha tényleg valaki akkora Morrisons párti ember, az nem megy le mondjuk 7-re, hogy 10-ig kibulizza magát? Ez csak akkor a vég, ha annak akarják látni. Érdekes, én remekül megvagyok úgy, hogy max. 10-ig maradok a törzshelyeimen is, de addig se szívesen.
5. Engem tök érdekelne: ki vett részt ezen a demonstráción? Mert szerintem az eddigi hozzászólók közül senki.
6. Az is érdekelne, hányan voltatok már legalább kétszer a felsorolt szórakozóhelyeken...
7. Csak én érzem röhejesnek, hogy egy rendelet, ami arról szól: max. este 10-ig lehet nyitva tartani a szórakozó helyeknek = "veszélybe került a világunk egy része" ?
8. Szerintetek miért lett elterjedt nicknév a Gödörnél lévő rétre a "Woodstock", a drogról elhíresült város?:P

DrHentes 2009.07.29. 05:32:10

1. akkor egyáltalán minek írtál róla kritikát, sokkal jobban jártunk volna ha törlöd a levelet. Aki el akar menni az menjen, ha nem akarsz nem kell róla tudomást szerezned róla.
2. Hányszor volt az hogy egy jó kis koncert után jól eset leülni a földbe az olcsó sör mellet?
3.Akkor ugyan ezt el mondható azokra a koncertekre ahova járunk. Zöld pardonban nem tudtál soha beszélgetni? Szerinted a szórakozó helyeken hogy csajoznak be az emberek? -Hello van nálam spangli szívunk? lehet hogy van akinek ez bejön de nem hinném hogy a szórakozó járóknak nagy részét ez képezi.
4. Szerinted mekkora bevételtől esik el a tulaj? Szerintem milliós tétel is lehet. Az emberek nagy része éjszaka megy szórakozni és főként este 10 után. Te lehet hogy nem szeretsz este 10 után bulizni én igen különbözőek vagyunk de engem ne vess meg ezért én se vetlek meg mert korán lövik a pizsit.
5.Nem vettem részt mert én se szeretem a morrisonst de vannak ismerőseim akik szeretik, és szerintem ők elmentek.
6. Kérlek szépen a morisonsba legalább 4x voltam a sirályba sokszor mert olcsó a sör.
7. Nem a világ vége de akkor sem lehet úgy tekinteni mintha misem történt volna. Ezzel az erővel a dohányzás korhatárát fel lehetne emelni 50re mert akkor kevesebb ember halna meg tűdarákba. ( elég hülye példa de próbáltam olyat ki találni ami téged is érint)
8. Ez is erős általánosítás, ugyan olyan hogy minden rocker füves, úgy emlékszem hogy pont te irtad hogy nem minden bomber dzsekis ember skinhead és neked rosszul eset hogy le skinheadeztek hát ugyan ilyen ez is.
Uff én kommenteltem

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.07.29. 11:09:39

@DrHentes:
1. Azért írtam róla kritikát, mert felbaszta az agyam ez a hülyeség. Ahogy most is felhúz. Javaslom elolvasni a blogom oldaldobozát, vagy legaláb az elejét: "Ez teljes mértékben az enyém. Azt írok ide, amit akarok!"

2. És ezt nem tehetjük meg, ha este 10 után bezár egy szórakozóhely? DE! Merthogy a földre le lehet ülni este 10 után is? IGEN!

3. Tudod, az első kommenteidben azt vetetted fel, hogy én hogyan érezném magam... nos, én a ZP-ben is max 10-ig maradok, egy koncert végéig, ezért reagálok a magam szempontjából: engem nem érdekelne, ha a ZP este 10-kor zárna.

4. Igen, nagy bevételektől esnek el. Most elmorzsolnék egy könnycseppet a szemem sarkából, ha mondjuk a Baptista szeretetszolgálatról, a Katolikus Egyházról, vagy az UNICEF-ről, vagy egyéb olyan szervezetről vagy vallásról beszélnénk, akik jót akarnak tenni az emberekkel... DE EZEK SZÓRAKOZÓHELYEK MILLIOMOS TULAJDONOSAI! Ráadásul mint tudjuk, (mert nem titok), pl. a ZP egy maffiózóé. Talán több hely is maffia kézben van. Felőlem addig bulizol, ameddig akarsz, de szerintem te sem annyira szórakozóhelyeken töltöd az időd, inkább kocsmákba, nem? Na, azokat nem zárják be.

5. Akkor ezzel az egész rendezvénnyel addig értesz egyet, és támogatod nyíltan, amíg elég hozzá otthon ülni? Ne csodálkozz, ha a hozzám hasonlóan gonosz emberek nem veszik komolyan a tiltakozást...

6. Őszinte részvétem, akkor legalább alá tudod támasztani, hogy a fiatalok nagyobbik fele oda bizony nem beszélgetni megy egy sör mellet. (Morrisons)

7. Ez nem csak hülye példa, de nem is illik ide. Itt nem korhatártiltás van ugye. Mond csak, mi történt? Szerinted ezek az intézkedések pl. minket hol fognak érinteni? Sehol. Sőt, az ismerőseim nagyobbik felét sem. Persze van olyan, akit érint. Vajon a korházbezárásoknál, a tanárelbocsátásoknál, iskolabezárásoknál, stb. hol voltak ezek a jóemberek, ahol tényleg világunk egy komoly része került veszélybe?
Miért érzem úgy, hogy egyszerűen szeretik ezeket a helyeket, és félnek, hogy bezár? Ezzel szerintem semmi baj nincs, csak éppen úgy csinálni, mintha a világ kerülne veszélybe...

8. Mint írtam: TEGNAP A WOODSTOCKBA ÜLTEM! Elhiszed végre valahára, hogy nem azt hiszem, hogy ott mindenki drogos?????
De tény, hogy sokan nyomják ott a kábszert, ahogy mindig, tegnap sem lehetett kikerülni a fű szagát, de két srác még nekünk is el akartak adni egy kis jangát... most ez is általánosítás?

DrHentes 2009.07.29. 16:25:08

1. Ezzel bármit lelehet zárni hogy ez az enyém azt írom le amit akarok.

2. Akkor mi értelme van bezárni a szórakozó helyeket? Elvileg mos a hangoskodás a fő ok. Szerinted ha minden ember aki eddig szórakozó helyre ment kiülnének a parkokban, egyrészt kurva sokan lenének, kettő akkora verekedések lennének. A szórakozóhelyeket fel lehet szólítani hogy csináljanak a nagy zajjal lehet hang szigetelni stb.. Nem azzal kell kezdeni hogy korlátozzuk.

3. Ember szabad joga hogy szórakozón. Ezt pár ember miatt nem lehet korlátozni. Lehet hogy téged nem érdekelne de szerintem többen vannak azok akik igeni zavarna hogy csak este 10 íg lenne nyitva.

4. Igaz nem töltök sokkal többet a szórakozó helyeken mint te. De engem akkor is jobban érdekel mások érzései mint a sajátom

5. Nem! Nem értek egyet a rendezvénnyel mert hülyeségnek tartom, de akkor sem kritizálom őket azért amiért küzdenek.

6. Ezt honnan tudod? Nem hinném hogy olyan sokszor voltál már lent a Morrisonsban ez általánosítás szerintem. Ugyan így általánosítanak minket mert koncertekre járunk.

7. Ugyan igy gondolták Amerikában amikor betiltották az alkoholt hogy az emberek nagy részét nem érinti és csak jobb lesz. Így történt? Szerintem nem mert csak nézzük akkor jött létre a Maffia Al Capone és társai.

8. Drogosok szinte mindenhol vannak olyanok mint a csövesek azzal nem fog megváltozni hogy este 10 ellőt bezárják a szórakozó helyeket.
(úgy érzem hogy ezt élőben is folytatni fogjuk majd pénteken, vagy akár előbb is)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.07.29. 20:36:03

1. Szerintem válaszoltam arra a kérdésre, miért írtam róla kritikát. Azért idéztem be önmagamtól, hogy azt írok ide, amit akarok, hogy tisztázzam: nem alkalmazkodom a közvéleményhez. Nem azt mondtam, hogy aki ezen részt vesz, az hülye, hanem hogy nagyon nem tetszik ez a levél. Elsősorban a hangneme. Én nyálasnak találom. És igen, felszólalok az ellen, ami nem tetszik. A blogomon (is).

2. Már írtam: "1. Nem támogatom és nem ellenzem, hogy a szórakozóhelyek 10 után bezárjanak. Ez a kritika a felhívásnak szólt!" Írtam én egyetlen szóval is a hangoskodásról? Azt Hobbitlány és mezeinewsee írta. Én ezt arra írtam, hogy a földre leülés, fűbe leülés nem kapcsolódik a szórakozóhelyekhez.

3. Írtam én, hogy a szórakozás rossz vagy káros? Utáld az önkormányzatokat, ha akarod, de nekik meg szabad joguk rendeleteket hozni. Egészen addig van jogunk szórakozni, amíg nem zavarunk másokat, az önkormányzatnak pedig addig van joga rendeletet hozni, amíg nem sért törvényt. Amúgy ismét leírom: NEM TÁMOGATOM A SZÓRAKOZÓHELYEK BEZÁRÁSÁT! Csak nevetségesnek érzem, hogy a rendeletet életellenes bűncselekményként állítják be.

4. Ez igen helyénvaló. Mások érzéseivel törődni fontos.

5. És ha te nem kritizálod, akkor nekem sincs hozzá jogom? Te még sose kritizáltál semmit, amiért mások küzdöttek, és szerinted hülyeség?

6. Onnan, hogy a Morrisonsba azért jártam háromszor. A zene üvölt, beszélgetni nem lehet. Aki mégis azt akar, az fel kell menjen, a felső szintre (Morrisons 2-ről beszélek), a teraszra. No, ott üldögélnek teszem azt 50-en, a tánctéren és a pultnál vannak mondjuk 600-an. Miért érzem azt, hogy a többség nem beszélgetni akar? Oda inni járnak, és táncolni. Általában a kettő remekül kombózható. Beszélgetni egy sör mellet a Margit szigetre, a Woodstockba és kocsmákba járnak az emberek. De ezt szerintem te is tudod, csak belém akartál kötni.

7. Úgy gondolták, hogy a korházbezárások, az iskolabezárások és a tanárelbocsátások ellen nem kell felszólalni, hanem a szórakozóhelyek korlátozása miatt kell demonstrálni? Merthogy az én 7. pontomba elsősorban ezt kifogásoltam. Párhuzamot vontam a levél hangvétele (veszélybe került világunk egy része) egy szűk társadalmi réteget érintő problémájával kapcsolatban, és olyan események között, amik tényleg veszélyeztetik világunk egy részét, de egyetlen könnyes levél sem keringet róla az interneten.

8. Azt írtad: általánosítás, hogy ott sokan drogoznak. Én leírtam, hogy saját tapasztalatból tudom, hogy sokan drogoznak, és példát is hoztam. Erre te azt írod, drogosok mindenhol vannak. Ez igaz, és?
Hol írtam én azt, hogy tök jó, hogy bezárják a szórakozóhelyeket? Vagy hogy az megold valamit? Én arra reagáltam, hogy a szórakozóhelyek nem kapcsolódnak a kiülős-beszélgetős diákparadicsomokhoz, de ahol sok fiatal van (pl. szórakozóhelyek), ott van pia és drog is, tehát nem szabad szent helyként kezelni őket, és nem történik valódi tragédia, ha este 10 után nem lesznek nyitva.

Készségesen beszélgetek erről személyesen is, bár azt nem értem, miért védesz egy olyan rendezvényt, amit te magad is hülyeségnek tartasz. (Lásd az 5. pontodat)

DrHentes 2009.07.29. 21:02:27

Akkor beszéljük meg személyesen ehhez már kevés a komment.
süti beállítások módosítása