Utolsó kommentek

Egy buli hiteles története

2009.08.06. 10:06 | Xinaf | 3 komment

Szóval ismét buli. Kb. akkora kedvvel indultam neki, mint egy foghúzásnak, de ha már megigértem, hogy ott leszek, nem hagyhattam ki...
Résztvevők:
- Daróczi elvtárs, a házigazdák gyöngye
- Eszes úr, a basszerosok mintapéldánya
- Csilla, a blogban már szereplő lány
- Livi, aki szintén osztálytársam volt a MÜA-nak nevezett pokolban
- Démon, a hírhedt
- Ottó bajtárs, akit innen a legrégebb óta, gimi 9.-ből ismerek
- és végül Xinaf, azaz én, a blogger
A leutazás elég jó hangulatba telt, így gyorsan kedvet kaptam a bulihoz. Az alkohol elsősorban sör (fogadás útján egy egész rekesz, plusz amit még hoztunk), és Sangria formájában volt jelen.
Emlékezetes pillanatok, az általános jókedv mellé:
- Részt vettem életem első pucér maratonján. A hölgyek abból kimaradtak. Poén volt!
- Kétszer is fogadást nyertem azzal, hogy elsőnek megettem 5 óriás ropit egy perc alatt (csak nekem sikerült, állítólag annyi nyál van bennem, ami elég lenne az egész bulinak), majd 15 normál méretüt is, szintén egy perc alatt (erre már nem válalkoztak annyiran, szerintem ez volt a könyebb).
Ezen a két eseményen kívül semmit nem tudok konkrétan kiemelni. Persze ismét megváltottuk párszor a világot beszélgetések formájában. Persze most is rengeteget röhögtünk. Persze most is szétoltottuk egymást. Persze most is hányt Démon, pedig be se rugott (ami vicces volt, nem is hittem, hogy erre valaki zsinorba ötször képes egyetlen este alatt).
Összefoglalva: KIRÁLY VOLT!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr21292152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts 2009.08.06. 16:03:08

Bakker,mit hagytam ki...:)

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.08.06. 22:47:07

Hilts, te tényleg létezel? :D

Hilts 2009.08.07. 00:56:45

Ahogy a mondás is tartja: ha nem lennék , ki kéne találni:)
süti beállítások módosítása