Utolsó kommentek

Fucking városa + Oldal ajánló nap

2009.08.17. 18:43 | Xinaf | 3 komment

Kérem szépen, ez itten egy osztrák falu névtáblája. Alatta a német nyelvü felírat:
"Kérjük, lassan hajtson!"
Ezek után, mi magyarok elmehetünk Bugyival együtt a francba :)

(A tisztesség kedvéért: a forrás az Agyhugykő blog)

Ennek az oldalnak amúgy engeteg frappáns írása is van, kicsit Puruttya, Suba, vagy Napiszar jellegü oldal, ahol a célpont ismét és ismét az emberi hülyeség.
Ez az írás amolyan ajánlóként is felfogható, mindhárom nagyon ismert oldal, ahol pontosan annyira ismerik a személyiségi jogokat, amennyire leszarják őket! :) Szerintem ilyen oldalakra igen nagy szükség van.

 

Hogy ne csak a pupoláris dolgok legyenek teritéken:
Most megosztom veletek azokat az oldalakat, amiket olvasok. Egy részük kint van ajánlóban (ezeknek általában a tartalmával is igen egyetértek), másik részük gondosan nincs ott. Azokat is gyakran olvasok, legtöbbször a szellemisége nem felel meg az enyémnek.

Alister gondolatai - Szerintem a legtöbbször rá hivatkozom a blogolás során. Itt a kedves olvasó a valódi és kendőzetlen liberalizmussal találkozhat. Nem azzal a baromsággal, amit liberálisnak nevezünk ma, hanem a valódival. Alister azért is érdekes ember, mert bár sok dologban nem értünk egyet, mégis egyezik vele a szellemiségem.

Gondoltam - Íme egy keresztény blog. Egészen pontosan görög katolikus. Nővérem blogja. Eddig nem reklámoztam agyon, mivel alapvetően ez egy magánblog, de végül úgy döntöttünk, hogy akit nem ismeri mezeinewsee-t, az úgyse fogja olvasni. Hamarosan kint lesz az ajánlott oldalak között is.

kiora-chan - Régi ismerősöm, és hűséges olvasóm Kiora. Magánemberként kedvelem-szeretem, de nem igazán ismerem. Azt tudom róla, hogy kedves, jó humorú lány, akinek jó az érvelése, és van alapvetően véleménye a világról. Az én ízlésemhez túl radikális a világképe, ezért nem lehetetlen, hogy ne értsünk egyet dolgokban, de ha nagy ritkán találkozunk, mindig jó a hangulat. Hiba, hogy ritkán ír!

Műveleti Terület - Egykor még kommentezet is, ma már talán olvas még Magyarsag. Remek stílusú, de egyértelműen radikális jobboldali blog, ami az én ízlésemnek már túlságosan szélen van. Mint embert, egyáltalán nem ismerem, a véleményével általában nem értek egyett, ennek ellenére mindig elolvasom, mert jó stílusban ír.

Szárnyakon szédülő - Ezt a blogot egy nagyon inteligens lány üzemelteti. A stílusa nagyon egyedi, és nekem személy szerint ez bejön. Még hasonlót sem olvastam soha, sehol. Tipikusan az, ami vagy tetszik, vagy nem, egyetértesz vele, vagy nem, de nem hagy hidegen az első olvasás után. Itt szeretem a magyar nyelv nagyon ízes használatát, és a sokféle témát, azt viszont nem, hogy nagyon ritkán ír bele a szerzője (akit ismerek, szintén görög katolikus, és hűséges olvasóm).

Everyone Lies - Ezt a blogot a személyes szimpátia alapján kezdtem olvasni. Nagyon sok mindennel foglalkozik, viszont elég sok a helyesírási hiba, és a ki nem fejtett gondolat. Az admin kisasszony igazi öröm blogger, aki mindig pontosan azt és úgy ír le, ahogy neki az tetszik.

Alternatííív felnőtt-ifjusági portál - Eredetileg kritika oldalnak indult, mára kicsit átformálódott. Én személy szerint eddig két filmkritikát írtam ide, az egyik a Death Note, live action, a másik a blogomon is olvasható Terminátor - Megváltás kritika volt. Rengeteg írás olvasható itt, sok témakörben, sok szerzőtől. Szerintem korrekt oldal, az egytelen gond, hogy a böngésző elég lassan tölti be.

Bombagyár - Ki ne ismerné Polgár Tomcat Tamást, a bloggert? Nos, aki tényleg nem, az kat IDE. Ez nem csak az ő oldala, de ő hozta létre, ő hívta meg ide a többi szerzőt. Egy közösségi blog, ami a világ dolgait, és Magyarország aktuálpolitikai helyzetét tárgyalja. A gondom vele, hogy az én ízlésemhez mérten túlságosan is radikálisan. Sok mindenben egyetértek velük, sok mindenen mosolygok, és sok minden miatt fogom a fejem. Rendszeresen olvasom, de nem vagyok regisztrált tag.

Pásztor Tibor - A blog üzemeltetője (a nevét találjátok ki ti), az V. kerület MSZP-s képviselője. Szinte egyetlen írásával sem értek egyet teljesen, de apróságokban rendszeresen igazat adok neki. Nekem ez nagyon baloldali.

1103. Romzsa Tódor cserkészcsapat - A világ legjobb cserkészcsapatának az oldala, az enyémnek :) Szerintem nagyon pofás oldal, sok infóval! Csak sajnos nem olvassák elegen...

Morelight blogja - Már csak a külseje miatt is érdemes rávetni legalább egy pillantást. Kérem, ilyennek kell lennie egy blognak, külsőre. Ha már az enyém sem ilyen :)
A téma itt is sok, és változatos. Nagy hiba, hogy ritkán frissül.

Rossz PC játékok sorozat - Majdnem kihagytam, pedig az egyik kedvencem! A tulaj, freddyD bemutat különböző borzalmas játékokat, teljesen játékosi szemmel! Az ember egy-egy videón halálra röhögi magát! Menjetek, olvassátok, és nézzétek meg az "Eddigi videóm" menüpont alatt a játékok bemutatását!

RPG.HU - A magyar szerpejátékportál. Itt rengeteg jó írás, anyag, érdekesség, kiegészítés található a szerepjáték témakörében, és azon is túl! Van egy szerintem igen jó fórum is, ami sokat csiszolt az internetes vita stílusomon, egyesek szerint rossz irányba. Ez van, én szeretem!

Ezen kívül még olvasok néhány oldalt, amit nem sorolok fel. Ennek az az oka, hogy nem ajánlom másnak olvasásra. Van köztük politikai oldal, vagy olyan, amibe nagyon régen nem írtak, és haldoklik, vagy nagyon keveset írtak, és nem biztos, hogy aktív blog lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr81315849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobbitlány 2009.08.17. 21:29:23

Nini, mindjárt elpirulok. A hallgatásom oka egyébként -reagálva a kommentedre- az, hogy ma érkeztem haza hosszas távollétemből. Pedig de maradtam volna. Hamarosan majd akcióba lendülök. De nem vagyok közléskényszeres típus. Akkor írok, ha kedvem van hozzá. :)

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2009.08.17. 22:36:40

Nagyon jól esett a dicséret, az egyet nem értés pedig igazán nem probléma, ha mindenki egyformán gondolkodna, akkor mi vinné előbbre a világot?! Megsúgom, napi rendszerességgel meglátogatom blogodat. Kommentezni az utóbbi időben tényleg egész ritka esetekben szoktam, talán mert kevés az időm, talán csak lusta vagyok... Azért majd igyekszem!

Szebb Jövőt!

Kiora 2009.08.17. 23:33:55

Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Jól esett amit rólam írtál. Az egyet nem értést pedig már kifejtették előttem ^_^" Bár egy mondatodat nem egészen értem :/
Amúgy pedig épp nemrég készültem el az új poszttal. Semmi közélet. Sziget...
Meg ígérem majd a Magyarság blogján folytatott vitánkra is válaszolok, de ez már ma este lehetetlen, holnap meg nagyon sok lesz a meló... no mindegy, lényeg: ahogy időm engedi, válaszolok...
süti beállítások módosítása