Utolsó kommentek

Újra osztálytalálkoztunk

2009.08.24. 11:59 | Xinaf | Szólj hozzá!

El sem hittem... a múltkorinál is jobban osztálytalálkoztunk!
Az általam szervezetten 7 fő vett részt folyamatosan. Itt és most kicsivel többen. 

- Kriszta (szervező)
- Vivien (meglepetés vendég, eredetileg úgy volt, nem jön)
- Nóra
- Farsang úr
- Ottó elvtárs
- Maci
- Xinaf bácsi
Mi voltunk ott a Margit-szigeten, de késöbb csatlakozott még hozzánk a bejáratot kiskocsmába:
- Morvin elvtárs
- Tibi bá
- Szabolcs (kb. 10-20 percre...:D)

Mi Ottó cimborámmal érkeztünk, és úgy terveztük, max. 7-8 közöttig maradunk, ennek ellenére kilenc is elmúlt, mire hazamentem... elsősorban a fáradtság miatt.
Őszinte leszek, nagyon bántam, hogy nem voltam képes tovább maradni. Nagyon jókat beszélgettem, elkönyveltem, hogy senki nem változott, szóval pozitív csalódások sorozata.
Van olyan ember a megjelentek között, akivel csak most többet beszélgettem, mint a négy év alatt összesen.
Most mindenki osztálytali lázban ég, én meg nem tudom, hogyan értékeljem. Van értelme újra és újra szervezni ilyesmit, 2 év után? Nem túl gyakori ez? Másfelől viszont én rendre jól érzem magam...
Én egyelőre most nem szervezek, talán majd késöbb. De ha valaki rendezne... elmennék rá.
Mindenkinek köszönöm ezt a kellemes élményt! Remek volt, nagyon jól éreztem magam.
Soha ne felejtsük el egymást! 100 év múlva se!


Olyan kép nem készült, ahol mindenki rajta lenne, de talán ez adja vissza a legjobban a hangulatot. Nem írok neveket, ki kicsoda. Kérdezték tőlem, miért akarok blogra kitenni képet... azért, mert nekem ez egy nagyon szép emlék, és szeretném másokkal megosztani. Ez csak egy hangulatot leképező fotó.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr51334489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása