Utolsó kommentek

Levélváltásom Tripolszkyval

2009.09.12. 12:32 | Xinaf | 1 komment

Tripolszky László életem egyik legjobb tanára... volt. Az iskolában, ahol tanulok, ő adta talán a legtöbbet. Amikor megtudtam, hogy nem fog tanítani, eléggé elszomorodtam, és írtam neki egy levelet, amire választ is kaptam. Késöbb engedélyt kértem és kaptam rá, hogy a levélváltást publikáljam. Íme:
 
Tiszteletem tanár úr!

Pusztán érdeklődni szeretnék, miért nem tanít minket? Nem kérték fel? Vagy valamiért nem tudott vállalni? Bár én csak a magam nevében nyilatkozhatok, tudom, hogy sokan nem örültek ennek a hírnek az iskolában.
Én személy szerint nagyon elkeseredtem, amikor mondták, hogy "Tripolszky tanár úr nem fog titeket tanítani". Nem gyakran mondok (írok) ilyesmit, de Öntől rengeteg mindent tanultam, és biztosan benne volt az "életem 3 legjobb tanára" listában, méghozzá előkelő helyen!
Több embert is tudok, aki nagyon örülne, ha valami úton-módon mégiscsak tudna minket oktatni.
A tanárról, aki Ön helyett tanít, nem nagyon tudok nyilatkozni. Ma volt vele az első napunk, de első benyomásra elég negatív lett a vélemény, legalábbis néhányunkban. Túl sokat "sztorizik", a tanítási stílusa nagyon idegen. Talán csak elfogult voltam (voltunk), nem tudom.
Mindenesetre itt a Szókratészből többen hiányoljuk Önt!
Várom válaszát, tisztelettel:
Veszelszki Bálint
 
 
Kedves Bálint!
 
Jólesett a levele. Nyáron arra készültem, hogy taníthatom Magukat tovább, már néhány szerkesztőségi látogatást is beterveztem, s a tanmenetet is előkészítettem. Vártam, hogy az iskola megkeres, ez azonban nem történt meg. Az eljárásukat nincs kedvem minősíteni, de Maguk miatt szomorú vagyok, főleg azért, mert mindig örömmel töltött el az a pár óra, amit együtt töltöttünk. És magam is azt éreztem, hogy tudok hasznosat mondani a társaságnak.
Rajtam tehát nem múlt és nem múlik a dolog.
Nyilván más, magasabb szempontok játszottak közre abban, hogy a Szókratész nem keresett meg, de az is lehet, hogy elégedetlenek voltak az oktatói munkámmal. Pedig amikor pár hete  Kósa tanár úrral egy sajtószakszervezeti ügyben tárgyaltam, s ő azzal búcsúzott, hogy bizonyosan fel fognak kérni.
 
Én a magam részéről azt tudom ajánlani, hogy az újságírással kapcsolatosan, szakmai kérdésekben bármikor szívesen állok a  csoport minden tagjának rendelkezésére.
A drótposta-elérhetőségemet mindegyiküknek felajánlom.
 
Szeretettel üdvözlöm, adja át jókívánságaimat a többieknek is:
 
Tripolszky László
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr361376940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása