Utolsó kommentek

Múlt éjjel...

2010.02.02. 13:05 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: poén

Emlékeztek a Bash.hu-s írásomra? Meg erre a remek chat beszélgetésre? Ez a mostani bejegyzés is valami ilyesmi lesz...
Ha az ember részegen vagy besszívva ír sms-t, vagy egy ilyen buli után msn-ezik, érdekes dolgok derülhetnek ki... nézzünk pár példát:

"Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni" - válasz:
"A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád :D Amugy hol a répában vagy?"

Felmentünk hozzá dugni. Ott találtuk a pasiját aki épp szexelt... a csajommal.

már emlékszem rád! te vagy az a srác, aki vállalhatatlanul bebaszott a családi bulinkon, a húgomat megdugtad a kamrában majd belehánytál a nagymama táskájába..

Leszarom, hogy hol vagyok, gyere értem!!!

Pedig itthon még megvolt az elhatározás, hogy szakítok vele. Aztán mikor találkoztunk, már nem volt kedvem problémázni. Helyette leszoptam a kocsiban.

Megdugtam Tamás anyját. Kurvajó volt, nagyon tud a vén lotyó. (Tamásnak küldve)

Utolsó képem a tegnap estéből hogy bemegyek egy boltba piát venni...reggel 140 rugóval ébredtem a zsebembe :S Segítsetek lehet köröznek ! :S

"Rohadt szarul vagyok, olyan jó lenne, ha itt lennél" - totál részeg pasimtól, aki mellettem feküdt az ágyban :)

szia szivem, véletlenül lefeküdtem az ikertestvéreddel. de szerintem ebben részben ő is hibás.

- Emlékszel,tegnap az erkélyről ordibáltad, h lesmároltad a nővérem?
- Azér már reggel bocsánatot kértem, nem?
- Á, nem kell...Kiderült nem a Rita volt,hanem anyám. Sztem egy dbig ne gyere át hozzánk

Forrás: Múlt éjjel

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr611722463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása