Utolsó kommentek

Meg is halhattam volna tegnap

2010.05.14. 08:41 | Xinaf | 3 komment

Címkék: leírás hétköznapok élménybeszámoló

Tisztelt olvasók!

Úgy hiszem, az őrangyalom megérdemel egy kis fizetésemelést. Tegnap elég zord napom volt, így magamhoz képest korán, este tíz magasságában már a kádban voltam. Miután végeztem a higéniával, és feljebb emelkedtem, lévén ki akartam mászni a kádból, közvetlen mögém zuhant a plafon egy darabkája.
Akkor most újra:
Kb. egy másodpercen múlt, hogy nem ütött agyon egy megközelítőleg emberfej méretű darab, ami valahogy lemászott a mennyezetről. (Ha az egy másodperccel elöbb esik, vagy én mozdulok ennyivel később, jó eséllyel tarkón talál, amitől jó eséllyel elájulok, amitől jó eséllyel a víz alá süllyedek, ezt nevezik fulladásos halálnak.)

Őszintén szólva, egy ideig fel sem fogtam, mi történt, kitámolyogtam, és szegény édesanyámmal osztottam meg a sztorit, aki persze azonnal megijedt helyettem is. Amikor felmértem, hogy milyen óriási mázlim volt, akkor valamelyest megnyugodtam. Talán az Úrnak vannak még velem céljai...

Tisztelt olvasók, szerintem egy napra egy ilyen élmény elég, még olvasni is, nemhogy átélni. Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr72001960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts 2010.05.14. 14:29:56

Erre mondják,hogy a a gondviselés keze...az isteni gondviselésé. Nekem is volt mostanában hasonló élményem, igaz az pozitív volt. J
Jó tudni, hogy vigyáznak ránk odafentről...de azért te is vigyázz magadra Bálint mester:)

Morviniuszka 2010.05.15. 08:12:39

"Talán az Úrnak vannak még velem céljai..."
Igen, vannak! :) Örülök, hogy nem eset bajod.

Archaon 2010.05.15. 11:13:01

Uhhh...ez durva!
Örülök, hogy nem lett semmi bajod!
süti beállítások módosítása