Utolsó kommentek

Tisztelettel jelentem:

2010.06.18. 15:33 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok élménybeszámoló

Huh, mi minden nem történt velem a napokban...
Mindenesetre igaznak találom Hobo egyik számát: "Mindig a nők miatt rugunk be..."
De azért van olyan élményem is, ami nem gáz. Vagyis nem nekem gáz. Az úgy volt vala, hogy megjött a nyelvvizsga bizonyítványom. Nah, örültem neki persze, nem kicsit, hiszen ennek hiányában még nem kaptam meg a szakpapírom, hogy én bizony újságíró vagyok, vagy mi a fene...
No, ne szaporítsuk a szót, elmentem az immáron volt iskolámba, széles mozdulatokkal lengetve a bizonyítványomat. Nagyon örültek nekem. Lefénymásolták. Gratuláltak, hogy én vagyok az első. És tájékoztattak (mindezt hétfőn), hogy LEGHAMARABB jövő héten hívnak, és jöhetek a papíromért.

MI VAN?

Mint kiderült, az van, hogy "nem tudják elöbb aláíratni az elnökkel". Én ugyan halkan és csendben megkérdeztem már a vizsga napján is, hogy nem lehetne-e esetlegesen, talán, mégiscsak, hogy előre aláírják, de visszatartják ezeket a szerencsétlen biziket a nyelvvizsga bemutatásáig? De hát nem, nekem meg amúgy sincs diplomám, tehát nyílván nem vagyok okos.
De ma már péntek van, és két napja nem dohányzom, és közel a jövő hét...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr292091755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása