Utolsó kommentek

Körlevél megint

2010.07.02. 14:53 | Xinaf | 2 komment

Címkék: poén

From: Bogdán Tünde iwiw üzenete:

Sziasztok! Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak, akik megtiszteltek azzal, hogy elküldték nekem a rengeteg továbbított e-mailt ezen hosszú évek során. Hasznos volt! A jóságotoknak köszönhetően: - Nem iszok Coca Colat, mióta tudom, hogy WC tisztításra használható. - Nem járok moziba, mert félek, hogy beleülök egy AIDS-el fertőzött tűbe. - Büdös vagyok, mert nem használok dezodort, mivel rákot okoz. - Az összes megtakarított pénzem elutaltam kb 7000 alkalommal Amy Bruce számlájára, aki egy nagyon beteg kislány egy kórházban.(Milyen érdekes, hogy ez a kislány még mindig 8 éves 1995 óta...). - Az ingyen Nokia telefon sem érkezett meg soha, úgy mint a belépők a Disneyland-i hétvégére, amit nyertem - 170 alkalommal jutott a tudomásomra, hogy az MSN Hotmail törölni fogja a számlámat. - Most már azt is tudom mit kell tennem, hogy megtaláljam életem párját. (Elég, hogy a nevét leírom egy papírra és erősen gondolok rá, majd megvakarom a seggem vele az óra járásának megegyezően forogva egy Audi A6-os körül). - Felhalmoztam nagyjából 3000 évnyi balszerencsét, meghaltam vagy 167 alkalommal, leszáradtak a nemi szerveim, elmulasztottam életem nagy szerelmét kb 20-szor, a továbbított levelek miatt. - Már azt se tudom mennyi számlát kellett volna kapnom az MSN-től, mivel elvileg valamelyik augusztus 1-től fizetős lett!!! - És még mindig várom, hogy Bill Gates elküldje a vagyonát, amit már rég meg kellett volna tennie...NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! FONTOS: Ha nem küldöd tovább ezt a levelet 10 másodpercen belül legalább 8 500 000 személynek, akkor egy kék dinó sárga szarvakkal fel fogja zabálni az egész családod holnap 17:30-kor. NA EZT KÜLDJÉTEK TOVÁBB!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr72125391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrHentes 2010.07.02. 15:31:08

Végre egy ötletes körlevél:P

Merlicht · http://fenyfogo.blogol.hu 2010.07.04. 22:43:28

Már bocs, de kék dinó piros pöttyökkel, hogy pontosak legyünk... XDDD
süti beállítások módosítása