Utolsó kommentek

Blogtalálkozó beszámoló

2011.01.24. 18:00 | Xinaf | 6 komment

Címkék: élménybeszámoló

Nem nagyon akart nekem összejönni ez a bejegyzés, de végre sikerült!

Elöszőr a kép nem volt meg, utána feltölteni nem akarta, de végül összejött minden!

Szóval, 2011. 01. 15. Szombat.
Helyszín: Kretek teaház.
Esemény: Xinaf - Az én világom blogtalálkozó

A helyszín olyan téren szerencsés volt, hogy nem volt füstös, és rajtunk kívül csak a nagyon kedves és készséges eladó volt jelen. Olyan téren szerencsétlen, hogy az árak nem a legolcsóbbak.

Résztvevők:


 

Balról jobbra: Xinaf, Malkáv, mezeinewsee, A. Ádám, Alister, Mogyee, Charlotte7, Morviniuszka

Tehát összesen 8 fő gyűlt össze. A program kb. a régebbi bejegyzések átdumálása volt, külön kiemelve a "Jézus magyar volt?" íráson végbement vitát.

Amit nagyon sajnálok, hogy Hilts bácsi immár másodjára nem jött el... *zokonvesz*

Volt Xinaf blogismereti vetélkedő, aminek két fődíjjat is szántam: az egyik egy tábla csoki volt, a másik életem eddigi fő műve, a mestermunkám. A győztes, toronymagasan (27 pont) mezeinewsee lett, a második 21 ponttal Mogyee, a harmadik 20 ponttal, éppenhogy lemaradva Malkáv, a dobogósoknak ezúton is gratulálok! A mestermunkám a fogadott hugomhoz, Mogyeehoz került, őszintén remélem, hogy fel tudja majd használni élete folyamán!

Ki kell még egy dolgot emeljek: megint Alister fizetet, aki nem hiszi, annak mutatok képet róla! :)

Nem nagyon tudok semmiről részletesebben írni. A hangulat piszok jó volt, Kiorát és még 2-3 olvasót kifejezetten hiányoltam, reméljük legközelebb eljöttök!

Akik ott voltak, azoknak köszönöm mind az olvasást, mind a részvételt!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr912610374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2011.01.24. 18:09:07

ááááá kép van rólam a neten!!!!! :D Sebaj maradhat.
Tényleg jó volt. Azt sajnáltam, hogy nem vált be a taktikám...:(

mezeinewsee 2011.01.24. 20:17:50

Látni akarom az Alister fizet-es képet is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charlotte7 2011.01.25. 00:28:05

Lehet akik most ismernek röhögni fognak(igen Mogyee, leginkább rád gondolok:P), de szerintem meg kéne ismételni!:D

Mogyee 2011.01.25. 22:29:08

@Charlotte7
most őszintén sajnálom, hogy nem látod az arcomat... :D

@newsee
csak egy szavadba kerül ;)

@Xinaf
most mondhatnám, hogy fel sem foghatod, mennyit jelent nekem a mestermunkád, de nem mondom, mert pontosan érted... :) Hatalmas löketet adtál vele, de ezt is tudod :) Köszönöm még egyszer, bátyus :)

Király volt az a délután... mégegyszer!!! :D

Kiora 2011.01.26. 14:30:53

Én is hiányoltalak ám Titeket és ha legközelebb nem vizsgaidőszak kellős közepén lesz blogtali, akkor szinte bizonyosan ott is leszek ^_^"

A kép viszont tényleg jöhet XXXD

Hilts 2011.01.27. 15:39:53

Én meg utólag is exkuzálnám magam, hogy nem voltam ott...de sok és váratlan volt mostanság a ,,teendő".
Next time!:)
süti beállítások módosítása