Utolsó kommentek

Miért szeretsz engem, Uram?

2011.09.15. 22:59 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: vallás filozófia szomorúság

Miért "pazarol" vajon az Isten ilyen sok, és ilyen gazdag kegyelmet egy olyan, bűnös lélekre, mint én? Miért kaptam a sok karizmát, mivel érdemeltem ki?
Semmivel. Az Isten nem azt nézi, ki alkalmas a feladatra, hanem hogy ki vállalja a feladatot. Alkalmassá ő tesz minket bármiféle küldetésre.

Amikor bűnbe esünk, csak az Isten irgalma segíthet meg minket. 'Ez a fajta semmivel sem űzhető ki, csak imádsággal és böjttel.'” Mk 9, 28-29
Hogy gyónni könnyű, és hogy a katolikusoknak és az ortodoxoknak milyen jó dolga van, mert elég "csak meggyónni, és kész is vannak, nos, azt csak olyan ember mondja, aki még nem gyónt...

Én magam is érzem és tudom, milyen az, mikor bűnbánat belülről égeti el a szíved. Amikor csak akkor nyerhetsz némi irgalmat, ha mondod magadban: "Uram, Jézus Krisztus, Isten fia, könyörülj rajtam, bűnösön!" Mert csak úgy nyerhetjük el a bűnbocsánatot, ha erősen megbánjuk, amit elkövettünk.

Bűnt elkövetni többféleképpen lehet: gondolattal, szóval, cselekedettel és mulasztással.

Megbocsátás csak Krisztuson keresztül létezik. Ő meghalt a bűneinkért, pedig előre látta minden egyes bűnt, amit az emberek elkövettek, vagy majd el fognak követni. Az enyémeket is.

Milyen kegyelem, milyen csodálatos és felfoghatatlan kegyelem az, hogy még mindig szeretsz engem, Uram?

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr83230676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása