Utolsó kommentek

Az élet nem áll meg

2007.05.21. 18:42 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: párkapcsolat hétköznapok

Ősi tény, nincs mit tenni.
Azért jó egy ilyen blog, mert az ember leírhatja az olyan gondolatait, amiket amúgy másnak vagy nem ad ki, vagy csak hülyén hangzik. Szóban egészen máshogy lehet csak fogalmazni.
Az életem kezd végre rendbejönni. Lassan csak ráveszem magam arra, hogy dolgozzak, egy párkapcsolatra is van VALAMENNYI kilátásom. Persze ezt nem írom le, mert nem kiabáljuk el a dolgokat. Megismertem egy aranyos csajt, akivel szeretnék még találkozni. Ez a lehetőség:)
Lassan eljön majd az érettségi, és nyár végére érettségizet, jogosítvánnyal rendelkező fiatalember leszek. Legyen így.
Kipróbáltam rengeteg életstílust. Rockerként kezdtem, és valójában mindig is az voltam. Belekostoltam még a punkok és a skinheadek világába, de nem jött be. Nem akarok, és nem tudok változni.
A fiatalság helyzete ijesztő, de lesz még jobb is.
Guten Abend, kedves olvasóm!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr3784822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása