Utolsó kommentek

Mint elolvad a viasz a tűz szine elött...

2007.05.22. 21:46 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: politika vallás filozófia rasszizmus

... Úgy vesszenek el a bűnösök Isten szne elött
És az igazak vigadjanak!

Kedves gyerekek, elkezdődött a hittanóra! Üljetek le a helyetekben, és maradjatok csendben!
No, és akkor most kezdjük el komolyan. Sajnos a nővérem gépéről irok, ami német nyelvü billentyűzet, igy meg kell harcoljak a klaviatúrával, de azért menni fog. ÉS TESSÉK AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG ELOLVASNI! NE AKADJUNK MEG RÉSZLETEKNÉL!

Nagy kérdés: Ki a bűnös?
Na, ez az, amit nem mi döntünk el. Sajnos a ma társadalmára ez a probléma nagyon jellemző, mivel szeretünk biráskodni. Vegyük példának a régi Kossuth-téri tüntetéseket, amelyekben az elején én is részt vettem. (CSAK AZ ELEJÉN! NEM VETTEM RÉSZT A ZAVARGÁSOKBAN!) Ez népünk demokratikus joga volt, mivel tüntetni bizony szabad. Hajaj, de még mennyire!
Aztán TV ostrom, meg 23.-a, meg 15.-e. És itt jön a kérdés: Ki a bűnös?
A. Egyértelműen a komcsi kormány, aki nem hajlandó eltakarodni, pedig mi tudjuk, hogy bűnösök! Miért nem akasztottuk fel a rohadék ÁVO-sokat a fákra, mint régen? Hogy nekik is családjuk van? Kit érdekel?
B. Egyértelműen a sok náci, aki ebben részt vett, mind mocskos lázadó, irtsuk ki mindet! Miért nem lőttek a rendőrök éles lőszerrel azonnal? És kit érdekel, hogy azok is emberek?
Remélem mindenki érti az ironiát. Éppen az a lényeg, hogy egyik fél sem tökéletes! Tökéletlen dologban meg szerintem nem hihetünk teljes szivvel!
Ha teljes szivvel hiszünk benne, akkor válaljuk a felelőséget is, amit a társaink elkövettek! Pedig mint tudjuk, minden oldalon vannak hülye emberek.

Ha már témánál vagyunk: Kádár csontja, sirgyalázás:
Ellentétben az elözővel, itt konkrétan véleményt irok: emberek, ebben semmi hazafias dolog nem volt. És mellesleg a Kárpátiának sem a legjobb reklám, hogy az ő idézetüket irták fel. Maga, Kádár János szerintem áruló volt. Áruló és gyilkos. De meggyalázni a sirját... ez gyerekes és bunkó dolog. Nem bátor az, aki a döglött oroszlánba rug! Sőt, gyáva!

No, még valami:
Ne értsetek félre! Én Magyarérzelmű, hazafi fiatal vagyok. A nacionalizmus legnagyobb ellenfele a média és a divat. Látom ám azt is, hogyan kapálóznak ellenünk a reklámok, a diszkók, a rádiók... igenis, a Hazát szeretni kell! Sok olyan ismerősöm megbotránkozik az irásaimon, aki szintén rajong Magyarországért. Egyesek szerint nem vagyok elég hazafi. Van, aki néha kimondottan liberálisként néz rám, egy-egy irásom után. És persze sokan fasisztának kiáltanak ki.
Mindenki téved. Én MAGYAR vagyok. Méghozzá olyan, aki büszke erre. De hiszek abban, hogy nem harc árán leszünk nagy nemzet, hanem azért, mert megtanulunk újra szeretni. Amikor a cigánygyerek majd nem ver össze többedmagával azért, mert fél a rasszizmustól, és a skinhead se támad meg valakit szintén többedmagával, mert barna a bőre, amikor majd ha a másikra nézek, és azt látom ember, nem azt nézem, hogy rocker, diszkós, deszkás, akkor lesz itt élhető élet.

A rasszizmus pedig öngerjesztő dolog ám! A Magyarok nem szeretik a cigányokat, mert sokan közüllük bandába verődve ok nélkül is kötekednek, és ha sokan vannak, vagy erösebbek a másiknál, akkor meg is verik. (Nem mindenki ilyen, aki cigány! De nagyon sokan tapasztalnak ilyet!)
A cigányok vagy asszimilálódnak, vagy pedig felveszik a harcot a hátrányos megkülönböztetés ellen! Tehát, ha nem fogadja be őket a társadalom, akkor terrort alkalmaznak. Bandába verődnek, stb, stb.
Sarkitott példák, de a lényeget fedik. Mindenki a félelmei miatt rasszista. Vajon ez megáltható? Remélem mindenki békében szeretne élni!
Az a baj, hogyha valaki elhatározza, hogy mától nem gyűlölködik, attól még kirabolják az utcán a bandák. Attól, hogy egy cigánysrác szeretne a társadalom elismert tagja lenni, még megverik a Skinheadek!
 Nem látok kiutat. Néha tényleg harctérnek érzem az életem, pedig én nem akarok se félni, se gyűlölni. Kár, hogy senkit nem érdekel, ilyen téren, mit szeretnék!
Ja, még valami: NEM VAGYOK RASSZISTA! Nem utálok senkit se a bőrszine vagy a származása miatt!  Felőlem árja is lehet, de megvetem azt, aki  többedmagával a gyengébekre támad. Akinek nem inge, nem veszi magára. Aki ezek után elkezd engem utálni, nyilván magára vette, tehát igenis inge.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr5385574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása