Utolsó kommentek

A riporton túl: a saját véleményem

2008.07.05. 23:54 | Xinaf | Szólj hozzá!

Mivel a riportokban az ember nem nagyon írhatja le a véleményét, ha objektív akar maradni, így íme egy külön bejegyzés.
Kezdeném azzal, hoyg elöző nap házibuliba voltam, és sikerült másnap hullafáradtan nekikezdeni a napnak. A buli nagyon jó volt, az már kevésbé, hogy az elmúlt 3 nap alatt, kb. 10 órát aludtam. Erre jobban kéne figyelnem! A lényeg: egész nap fájt a fejem, és még most sem akarja abbahagyni.
Már évek óta mondogattam poénból a buzi fesztiválokkal kapcsolatban, hogy rendezni kéne egy hetero felvonulást. Amikor láttam hogy Tomcat éppen erre készül, nagyon lelkesen mentem el rá. Ahogy ezt már írtam, és nem is győzöm hangsúlyozni: nem a homoszexuálisokat utálom. Inkáb sajnálom őket, mert nehéz helyzetben vannak. Ezt a felvonulást viszont akkor is gyűlölném, ha heterók kefélnének végig az Andrásy úton. A szex a négy fal közé való, de legalábbis rejtett helyen! Az, hogy ezt ráadásul olyanok csinálják, és nevezik "Büszkeség napjának" akiknek valamilyen abberációjuk van, az viszont felháborít! Mondhatjuk, hogy ha nem akarom, hogy a gyerekeim lássák, ne menjek arra. És aki ott lakik, az takarodjon a vársoból? És a gyereket zavarjam el a tv elől? Természetesen MINDENT meg lehet oldani. Nyílvánvalóan ez sem leküzdhetetlen akadály. De kérdem én, az egyszerű blogger: miért kéne úgy csinálni, mintha ez normális lenne? Mikor vonulnak majd fel az állattal szexelők? És a nekrofilok? Jó hogy nem követelnek maguknak jogokat a pedofilok!
Tehát, hogy Tomcatet idézzem: "Nem a melegeket utáljuk, hanem ezt a felvonulást!"
Az abberációnak nincs helye az utcán. Otthon meg senkit nem érdekel, mit csinál két felnőt. Nagyon örülnék, ha a melegek nem vonulnának fel sehol jövőre. Más dolog válalni a hajlamaikat, és más dolog megünnepelni ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr55555244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása