Utolsó kommentek

Alister születésnapja

2008.07.31. 20:00 | Xinaf | Szólj hozzá!

Ja kérem, nem kis esemény a születésnap, hiszen mindegyik egyedi. Az ember egyszer 23 éves, hogy aktualizáljam a történetet.
Szerencsére majdnem mindenkit ismertem, aki megjelent (Nightwing barátnője volt az egyetlen, akinek ott lettem bemutatva). Gyorsan oldódtak az emberek, a legváltozatosabb témák kaptak szárnyakat. Hogy csak néhány példát említsek:
- Anime, manga, stb
- Történelem
- Jog
- Szex
- Nemzeti értékek
- Filmek
- Zene
- Régi bulik
- Stb.
Most nem sorolok fel mindent. Két pohár tört el, ami szerintem jó arány. Nem hányt senki, ami még annál is jobb. Azért látszik, hogy mindenki 18 éven felüli volt. Alkohol? Igen, az volt, nem is kevés, de úgy tűnt, valamiféle mértéket tart a társaság.
Szegény Alister annyira nem élvezte amikor bekerült a Tankcsapda best of két cd-je, itt ezúton is szeretnék elnézést kérni legaláb a magam nevében, amiért a bulizásba belelendülve nem nagyon voltam rá tekintettel ilyen téren... remélem a két "Elkártyáztam", és a születésnapi pizza kárpotólta valamelyest...
Most még írhatnék sok mindent, pl. hogy egy hölgy volt kedves háromszor megmaszírozni, és háromszor rámcsodálkozni, hogy mégis miféleképpen születhetnek izomcsomók egy nemrég kimaszírozott háton, elmesélhetném a szülinapi pizzatorta történetét, és az előzményeket, felsorolhatnám normálisan az ottlévőket, szóval sokmindent lepötyöghetnék, és amúgy is részletes beszámolót igértem, de...
Aki nem volt ott, esetleg nem ismeri Alistert, annak ez nem mond majd valami sokat. Úgy se fogja átérezni, nameg semmi köze hozzá, mit tapasztaltam ott. Másrészt órákon át elodáztam a blogozást, mert nem tudtam eldönteni, mit is írjak le végül.
Viszont megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem hogy ott lehettem a nevezetes születésnapokon, amit 7 éves ismeretségünk ideje alatt tartottál. Évről évre a nyár egyik biztos pontja ez nekem még mindig. Boldog születésnapot mégegyszer utoljára, remélem lesz jövőre is valami kis összejövetel... és remélem én is ott leszek...
És kajénul vigyorgok, ahogy eszembe jut, amit a blogodon írtál, vayg a telefonba mondtál: nem lesz nagy buli, visszafogott buli lesz, stb...
Nem lett!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr91594897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása