Utolsó kommentek

Nem a legjobb írás... de legaláb őszinte

2008.09.03. 13:53 | Xinaf | 1 komment

No jelentés: elkezdtem a sulit. Osztály, tanárok eddig nagyon szimpatikusak. Egyszóval: ellentétben az egy évvel ezelötti írásaimmal, most elég jól érzem magam.
Más: a világ legnagyobb baromságai közé szeretném emelni, hogy a bkv csökkentette a járatsűrüséget... reggel negyed nyolc környékén a 7-es és a 173-as buszra gyakorlatilag csak úgy lehet felszállni, ha éles fegyverrel tüzet nyitsz a tömegbe. Ez a tömegnyomor egészen a Blaháig kitart, és ott lesz szellősebb... márpedig nekem ezeken a járatokon kell közlekedjek!
Egyszóval: én értem, hogy arculatváltás, meg új desing, meg megújulás... nade... szóval mindig is szerettem volna halnak képzelni magam egy heringesdobozban, és hála ennek a remek cégnek, megvalósulhatott az álmom:S
Valamikor jövőhéten elmegyünk az új osztállyal valami ismerkedős kocsmázás szerüségre, legalábbis páran ezt pedzegettük. Tapasztalatom szerint a 18-ból ez olyan 6-7 embert fog jelenteni, de az alapötlet jó, egyzsóval az egyik egészen biztosan én leszek!
No, és mi van velem egyébként? Elkeserítek mindenkit: semmi. Mostanában semmi érdekes nem történt, le vagyok égve anyagilag, szóval se kocsma, se buli, se mozi, se színház. Ez a bejegyzés is csak azért született, hogy ne felejtsek el blogolni. Nem a legjobb írás, de legaláb őszinte.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr69646476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.04. 09:36:22

Sürgősen szerezz pénzt, drága barátom, mert a hétvégén nyárbúcsúztató (mint tavaly), de idén ti hívtok meg engem egy-egy rámenre, és nem fordítva... ;) :D

//A legalább az két b//
süti beállítások módosítása