Utolsó kommentek

Az iskolám árnyoldala

2008.09.17. 16:07 | Xinaf | 3 komment

Ok, egy aktív blogger gyakrabban ír... de nekem most tényleg nem volt időm! Semennyi!
Hol egy idiótát igyekeztem elkapni (András, ha valaki nem emlékezne), hol tanultam (bizonyám!), hol ismerősökkel találkoztam. Egyszóval kicsit túl sok minden történik mostanság egy nap...
Mint ma kiderült a suliban: az egyik vizsgám már a nyakamban van, mivel a dátum: október 17(!!!!!)... Nagyszerű. Egyelőre tananyagot alig-alig vettünk, így nem is tudom elképzelni, mi lesz a vizsgán. Aggódni nem aggódok, ha a Szókratészi elveket figyelembe veszem, alighanem ötössel végzek politológiából. Jobban aggasztanak olyan tantárgyak (röhej!), mint a XX. századi történelem, vagy a XX. századi irodalom.
Nekem személy szerint komoly erőfeszítésembe kerül ébren maradni ezeken az órákon, sose hittem volna hogy ezek a tárgyak lehetnek ennyire unalmasak. Ezt nem is szeretném bővebben kifejteni, álljon inkáb néhány, különösen emlékezetes idézet a tanáraimtól:

"A mai fiatalok szart sem érnek! TI SEM!" - a kötelező katonaság megszünésével kapcsolatban
"Te tudomásul veszed a tényeket?" - szemléltetés, a mai ostoba kérdésekről
"Mit mutat ez nekünk? Á, nem mutat ez semmit!" - történelmi elmélkedés
"Góg és Magóg a magyarok ősei, a magyar legendarendszerben." - egy kis irodalom... se baj:
"Góg és Magóg: vsz. szír eredetű mitikus alakok a Szentírásban. - A Ter 10,2: és a 1Krón 1,5: Magóg személy, Jáfet fia. Az 1Krón 5,4: Góg Joel fia. Ez 38,2, és 39,1: Magóg ország, melynek fejedelme Góg, akit Izr. meg fog semmisíteni." (forrás ITT)
"A Bibliában Illés prófétát tüzes szekéren elragadják az istenek." - he? istenek a Bibliában?
"Ady nem úgy élt, mint valami dzsentri!" - de, ő pontosan úgy élt...
Mint látjátok, vannak egészen érdekes és izgalmas fordulatok az életemben, mióta iskolába járok. Nem is fűzök hozzá semmi pluszt, el lehet gondolkodni rajta.
Azt már nem is cifrázom ennyire ki, hogy az egyik tanárnőm igencsak hozzáértve a dologhoz, elmagyarázta nekem, hogy ma a Vatikán úgy intézi el az övével ellentétes véleményt az államon belül, hogy megmérgezi a pápát, mert neki ellenkezik a véleménnye. Amúgy meg valójában nem XVI Benedek lett volna a pápa, csak neki olyan kiterjedt kapcsolat rendszere van, hogy befolyásolni tudta a végeredményt.
Ezenkívül lehetőségem lenne az iskolámban tanulni reykit, meg hasonló meditációs formulákat is. Valószínüleg egyszer még Müller Péter is előadást fog tartani az iskolában, egy csomó izgalmas ezoterikus dologról...
No, talán ennyi negatívum elég egy napra...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr34668063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.18. 00:09:05

"Góg és Magóg a magyarok ősei, a magyar legendarendszerben."
Ez a kedvenc mondatom. A t. elkövető nem csak nem tudja, ki volt Góg és Magóg, vagy hogy kik a magyarok ősei, de azt sem tudja, hogy a legenda a szentek életével foglalkozó műfaj. Az ilyennek nem tanítani kéne, pláne nem irodalmat.

Najiva 2008.09.19. 12:44:00

Nekem a kedvencem a Bibliában szereplő istenek felszólalás!
Nos,én nem túl sokszor forgattam a Bibliát, ( de azért konfirmáltam:) ) de ez azért még nekem is durva!!! Hol kaphatott diplomát???? Bezzeg Csejk tanár úr nem mondott volna ekkora sületlenséget! Ilyenkor (is) gondolom erősen bánod,h már nem vagy a MÜA oszlopos tagja:(

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.19. 15:58:05

Mi tagadás, sok minden miatt sajnálom... a hozzáértő tanárok, és az osztályközösség csak egy-egy ok a sok közül... azért hiányoztok ám!
Másfelől ez az iskola lényegesen könyebb a MÜA-nál...
süti beállítások módosítása