Utolsó kommentek

Újra önmagam vagyok!

2008.11.19. 20:39 | Xinaf | 3 komment

Lila köd elmúlt, ismét tisztán látok, és ismét megtaláltam önmagam.
Az elmúlt időkben hülyén viselkedtem. Talán meg is bántottam embereket, vagy esetleg fájdalmat is okoztam... őszintén sajnálom, és bocsánatot kérek mindenkitől, akit ez érint!
A bennem végbement változások úgy eltüntek, mintha sose lettek volna. Kicsit úgy érzem magam, mint aki heteken át beszívva élte az életet, és egyszercsak kitisztult az agya.
Az volt a legrosszabb az egészben, hogy senki nem akart rosszat, mégse sikerült jól.
Viszont rájöttem, hogy hol rontottam el. És soha többet. Ilyen formában soha többet.

Ismét a régi vagyok. Hamarosan írok használható bejegyést is. Ja, és kedves olvasóm: örülj velem újra!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr64778472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiora 2008.11.20. 02:59:20

Köhm-köhm...

Nem akarok elszólni/ elrontani semmit és tényleg! Nagyon Örülök, ha ezt ennyi idő után (értsd: a legutóbbi bejegyzés óta eltelt idő; szorosabban értsd: "rövid idő") így gondolod...De! Azért még minimum magadban olvasd át párszor és gondold végig újra...hidd el egyáltalán nem rosszindulatból mondom...Tényleg Örülök annak ha Ezt gondolod!...csak ahogy párszor már írtad kommentként a blogomban...: "hasonló cipő"...-
Ettől eltekintve: várom az új posztokat XD

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.11.21. 00:29:24

Akkor erre iszunk, ugye? :D
Ideje lenne már, drága barátom... ;)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.11.21. 14:25:11

Kyora: Köszönöm az aggodalmad, de nem kell félteni:) Már sokkal, de sokkal jobban vagyok!

Alister: Lesz alkalom:)
süti beállítások módosítása