Utolsó kommentek

Sikeres vizsgák + köszönet!

2008.12.06. 01:07 | Xinaf | 3 komment

Ezt el sem hiszem... az első két modulzáró vizsgán túl vagyok!
Az eredményekről majd a hivatalos tájékozatás után, előljáróban annyit, hogy jól sikerültek!
Köszönöm mindenkinek, aki mellettem állt, és elviselte az utobbi időben fellépő agreszív stílusom, akik képesek voltak annyira szerteni és megismerni, hogy tudják, hogy nem ilyen vagyok valójában - pusztán most vizsgáztam életemben elöszőr. Az érettségit és a biztonságiőrit leszámítva. De mindkettő más tészta volt.
Köszönet a családomnak. Nagyon szeretlek titeket!
Köszönet az osztálytársaknak. Nagyon gyorsan, nagyon közel kerültetek hozzám. Külön köszönet Stiegliz-nek, akiről tudom, hogy örül ha velem van, és Lázas Bogos Molynak, aki rengeteget segített a vizsgák alatt, és Dévának, aki nélkül biztosan megbukok infón! Nagyon hálás vagyok nektek!
Köszönet a volt MÜA-s osztályom tagjainak, akik még mindig nem felejtettek el, és hívtak újra meg újra!
És végül, de nem utolsósorban köszönet a barátoknak, ismerősöknek, akiknek fontos vagyok.
Nélkületek nem sikerült volna ez az egész. Hogy ismét látok egy távolabbi jövőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr80807004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lázas bogos moly 2008.12.06. 16:09:35

And the Oscar goes to.... :D Én is köszönöm a segítséget. :)

Kockás lány 2008.12.09. 20:01:19

Úgy hiszem végre tényleg sikerült találnod egy utat, ami reményt ad a jövőbe nézni! Csak így tovább!

Démon 2008.12.10. 20:50:23

Nagyon szívesen Xinaf :)
süti beállítások módosítása