Utolsó kommentek

A félelem jeges keze

2009.03.22. 00:44 | Xinaf | Szólj hozzá!

Nem tudom, mi volt velem ma, de hatalmába kerített egy pokoli rossz érzés. Valami ilyesmi lehet egy dementor jelenléte.
Elöszőr is valami hideg érzés áradt szét a melkasomba. Félelem. Félelem, ami nem az enyém. Idegen érzés, másnak az érzése kerített hatalmába.
Aztán jött a tetőpont. Jeges kéz markolt bele a szívembe, belemart, megszorította, és a végén visszatért a melkasomba.
Fizikálisan is rosszul lettem. Jeges fájdalmat éreztem, majd szédülést...
Utána ez elmúlt, de ott maradt a reménytelenség, a félelem, a kétségbeesés... nem láttam magam elött jövőt, vesztesnek éreztem magam, úgy éreztem haszontalan alak vagyok, aki semmire sem jó...
Nem tudom mi volt ez az egész. Úgy tűnt el aztán az érzés, ahogy jött: egyik pillanatról a másikra. Mintha sosem lett volna.
Ha erre nekem valaki képes lenne logikus és felépített magyarázattal szolgálni, hát nem mondanám hogy menjen a fenébe... Soha többé nem akarok hasonlót sem érezni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr421017317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása