Utolsó kommentek

Nem vagyok skinhead!

2009.03.26. 21:58 | Xinaf | 4 komment

Elegem van!
Nem vagyok skinhead! Tudom, vannak olyanok, akik ezt hiszik, mert bombert és bakancsot hordok. De most elég volt, végzünk egy kis összehasonlítást!

Ezen a képen én vagyok látható. Bomberben, betűrt bakancsban, teljes életnagyságban. A kép ma készült, egyszerüen megálltam a Hősök terén, a múzeum lépcsője elött. Semmit nem változtattam, így nézek ki a hétköznapokban.

 Íme egy skinhead srác. Személyesen nem ismerem, semmit nem tudok róla. De gyanítom, ő is így néz ki a hétköznapokban.
 

Apró, ám de lényeges különbségek:
- A frizura. Amint az látszik, nekem van némi hajam. A skinhead szó bőrfejüt jelent, azaz kopaszt, ami a második képen tisztán látszik.
- A füző színe. Mint látható, az enyém amolyan szintelen. Most konkrétan szürke, mivel elszakadt a fekete, és ilyen volt otthon. A skinheadé fehér. Nem véletlenül.
- A bőrszín. A vak is látja, hogy enyhén barna a bőröm. A skinheadé teljesen fehér. Engem nem is fogadnának be.

Apró, ám de lényeges hasonlóságok:
- A bomber dzseki. Hááát... szóval ilyen erővel a BKV ellenrök is mind skinheadek. Ja, de mindkettő FEKETE! Akkor a zöld bomberes bőrfejü nem is skinhead?
- A betűrt bakancs. Igen, a nadrágom benne van. Igen. Ugyanezzel az erővel minden katona skinhead, ezenkívül a rockerek és punkok egy része is.
- Mindkető egyszerre. Akkor ismét írom: a rockerek és a punkok komoly réssze visel bakancsot és bombert. Ők is skinheadek?

Tisztázzuk: nem vagyok skinhead. Nem is kedvelem a skinheadeket. És a legfontosabb: aki szerint az összhatás skinheadnek mutat... nos, az nem tudja kik is a skinheadek, vagy ki vagyok én...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr461028061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.03.26. 22:06:10

A magyarázat az, hogy az emberek (tisztelet a kivételnek) hülyék.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.03.26. 22:30:07

A bomberen látható egy pici smile... nos, ezt a hibát akkor vétettem, mikor az arcom takartam el... lényegtelen. Vegyétek úgy, hogy az nincs ott!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.03.27. 14:10:58

Akkor viszont a másik kartárs arcát is takard el. Tudod, a kozmikus egyensúly nevében. ;) :D

Malkav 2009.03.27. 14:39:34

Az, hogy skinheadnek tartanak-e vagy sem... engem is néztek már skinheadnek, tehát, finoman szólva lényegtelen, mit gondol az utca embere.
(Az a smiley pedig igenis jól elvan a dzsekin! Boldog bomber)
süti beállítások módosítása