Utolsó kommentek

Bash külön kiadás

2009.08.28. 00:08 | Xinaf | 1 komment

Az elöző sikerén felbuzdulva, itt van néhány kedvencem a bash-ról...

<Erdage> BAZZEG, segitsetek mar, eltunt a farkam!!!
<DakuTenshi> mirol beszelsz?
<Erdage> segits, daku, nem talalom sehol!
<DakuTenshi> Erdage... megint bebasztal, ugye?
<Erdage> ize.. nem...
<DakuTenshi> dede
<Erdage> BAZZEG, honnan veszed??
<DakuTenshi> Erdage, te lany vagy...

Hinrich: szia kicsim
Osaki: kicsim? mi van veled? XD
Hinrich: mer? nem hívhatlak így?
Osaki: nekem8 Baby :)
Hinrich: tökre hiányzol
Osaki: tényleg?
Hinrich: tényleg
Hinrich: én is hiányzom neked? :)
Osaki: hogyne XD
Hinrich: ne genyózz már :/
Osaki: jó tudod mit? te is hiányzol nekem szivem
Hinrich: :) átjösz holnap?
Osaki: nem tudom, mér mit csinálunk?
Hinrich: hát lenne pár ötletem ;D
Osaki: pl?
Hinrich: pl lefektetnélek az ágyamra
Osaki: he?
Hinrich: és csókolnálak amíg engeded
Osaki: kajak???
Hinrich: alap :D és letépném a ruháid és magamévá tennélek
Osaki: baszod te szívtál?
Hinrich: ??
Osaki: anyádat te buzi
Hinrich: Bence hogy a retkes élet vinné el a farkad XD
Osaki: ?
Hinrich: azt hittem a hugod vagy XD
Osaki: jah :)
Osaki: hú gec megkönnyebbültem, elég gáz lett volna nemet mondani a legjobb haveromnak *dirr
Hinrich: szal átjöhet a húgod?
Osaki: hülye vagy, azok után hogy tudom mire megy ki a játék?
Hinrich: faszom a közös nevetekbe!!!

<sZuCsI> Így kell kezdeni egy igazán profi önéletrajzot:
<sZuCsI> "1985. augusztus 19-én születtem a Virginia állambeli Beaverdamtol mintegy
<sZuCsI> 14.000 kilométerre keletre, a Jasz-Nagykun-Szolnok megyei Karcagon..."

<ricsi> fingottam
<olaf> ügyes vagy
<ricsi> nem zavar?
<olaf> engem ugyan nem. a net nem hozza át a szagot :)
<ricsi> a net valóban nem viszi át a szagot, de ha nem vetted volna észre, én is azon az infóórán vagyok ahol te ráadásul épp melletted ülök
<olaf> bazmeg

Peti:te voltál Imi buliján?
Baby.: ja voltam, de elég szar volt...
Peti: áá sztem vicces volt, főleg mikor részeg csaj beesik a szobába: ma már szoptam, dugtam, szívtam; mit csináljak még?
Peti: szánalommal ránézek a ribancra, mondom neki: Hűsd már le magad!
Peti: 5 perc múlva haver a hűtőből húzta ki a fejét LOL:D
Peti: csak tudnám melyik csaj volt...
Baby: nem is hűtő volt hanem fagyasztó, és csak mert melegem volt. Seggfej!!!!!!

11:27 [wrongtime] este elviszlek vacsorázni
11:27 [wrongtime] utána sétálunk az őszi illatoktól megült parkban...
11:28 [wrongtime] mint egykor rég... ködbe vesző emlékeink között mi magunk
11:28 [ncsp.] he...
11:28 [ncsp.] én az ilyen nyálas szöveget nem értem ám
11:29 [wrongtime] elviszlek zabálni, aztán megduglak a parki padon, ahol először leszoptál!
11:29 [ncsp.] nahh.. :)))

kiscsillag üzenete:
szia drága
Bea üzenete:
Szia
kiscsillag üzenete:
képzeld, lefeküdtem Zolival :D:D:D
Bea üzenete:
És a szüleid tudják?
kiscsillag üzente:
persze…
kiscsillag üzenete:
a te szüleid tudják h lefeküdtél Zolival a múltkori buliban?
kiscsillag üzenete:
itt vagy?
Bea üzenete:
Szijjjaaa
Bea üzenete:
mizu?
kiscsillag üzenete:
hol voltál?
Bea üzenete:
pancsiztam =)
Bea üzenete:
apu volt a gépnél sorry
kiscsillag üzenete:
jaaaa
Bea üzenete:
most mondta h nem mehetek hétvégén Lilla bulijába -.-’
Bea üzenete:
nem tom mi baja
kiscsillag:
érdekes… :S biztos csak öregszik ˆˆ

A tegnapi persze überelhetetlen, de azért ezek se rosszak... ÉLEJN A BASH!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr71343191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása