Utolsó kommentek

Antifaces tanulság

2009.09.02. 13:14 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: filozófia

FIGYELEM! EZEKET A MONDATOKAT NEM ÉN TALÁLTAM KI, HANEM AZ ANTIFACES EGYIK VIDEÓJÁBAN VOLT SZERENCSÉM HALLANI! 
TANULSÁGOS!

Az a baj, hogy szegény szülő örömmel webkamerát vesz a gyerekének, aki már aznap este élőben maszturbál egy idős, indiai papának.

Az a baj, hogy a párkeresés manapság sokaknak annyiból áll, hogy ki elégíti ki jobban orálisan.

Az a baj, hogy egyesek leszídják a szüleiket, mert a 600. szappanopera részt nézték meg, holott ők már a 2000. análszexvideóra vergődnek.

Kedves fiatal lány! Íme pár jótanács:
Inkább legyél konzervatív, mint tizenévesen ingyenprosti a particsürhének. Inkább legyél szürke egér, mintsem egy zebra, akin mindenki átmegy.
Nem vagy te postaláda, amibe mindenki beteszi, de fagyitölcsér sem, amit bárki kinyalhat!

Kedves fiatalemberek! Jobb, ha tudjátok, a farkatok nem pendrive, amit minden gépbe be kell dugni... Ebben a gusztustalan, perverz világban manapság már minden elfogadott, de remélem még igenis vannak emberek, akik büszkén válalják, és mondják:

"Igen, én nem gerjedek a lovakra, nem közösülök a kutyámmal, és a páromat nem csak használom, hanem szeretem is!
Igen, én a homoszexualitásra betegségként tekintek, nem pedig egy követendő divatirányzatra.
Igen, én a testemet tisztelem és nem árulom, én már láttam biológia könyvet, és meg tudom különböztetni a végbelet a nemiszervtől.
Tudom, hogy működik a testem, és tudom hogy csak akkor érdemes lyukra játszani, ha már engedélyünk is van a pálya használatára.
Tudom, hogy a gyerek nem akkor születik, ha elszakadt egy óvszer, hanem ha felelőségteljes döntést hoz két ember.
Tudom, hogy az agyunk a fejünkben van, és nem a farkunkban.
Tudom, hogy jobb egy életre egy társ, mint hetente 19 partner."
 

Hozzáteszem, én nem feltétlen tartom betegségnek a homoszexualitást. Nem tudom, mit gondoljak felőle. De összegségében: örülök, hogy valaki ezt így ahogy van, kimondta.
Köszönjük, Antifaces!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr31355222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása