Utolsó kommentek

Kérdés

2009.10.11. 10:14 | Xinaf | 9 komment

Tisztelt hölgy olvasók!
Lenne egy kérdésem, amire tőletek várom a választ:
Nektek melyik jön be jobban? Az ápolt, kozmetikázott férfikéz, vagy a melótól kérges tenyér?
Persze van olyan is, akinél ez nem szempont.
Igazából csak érdekelne a dolog, nincs semmi mögöttes tartalom a kérdés mögött.
Előre is köszi, a válaszokat kommentbe kérem!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr171441958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2009.10.11. 11:41:40

Férfiember keze ne legyen olyan puha, mint a kisbaba popója. persze legyen tiszta, rövidre vágott, tiszta körmökkel, de ne legyen agyonápolt.
A munkától kérges, erős kéz bejön, főleg, ha a kézfogása is férfias.

szelkriszti · http://www.szelkriszti.blog.hu 2009.10.11. 11:50:36

Ha választani lehet, akkor inkább ápolt legyen, de túlzásba sem kell esni a kozmetikázással... A kérges kéz tényleg férfias, de nem mindegy, mennyire kérges, egy bizonyos szint után nem kellemes fogni. :)

Kiora 2009.10.11. 20:44:09

Én is inkább az ápolt kézre szavaznék. Persze tényleg nem kell túlzásba vinni, de a kérges kéz érintését nem igazán szeretem a bőrömön... főként ha forrósodik a helyzet ^_^" ha még a kezemet fogja hagyján ha kérges, de combomat, derekamat és egyéb finom testrészeket nem jó érzés ha egy durva kéz érinti...

Hobbitlány 2009.10.12. 23:46:42

Az ápolt kézre szavaznék én is, amennyiben az a tiszta, stb. kezet jelenti. A kozmetikázottat nem igazán...(egy pasi ne üljön manikűrösnél!!!:)) De nincs gond az érdes kézzel, az is tud vonzó lenni, sőt. Azt hiszem mindkettőnél a mérték a lényeg. Azt hiszem én a művészkezeket szeretem a legjobban, vékony hosszú ujjak. de nálam amúgy is az alkar a nyerő. :D
Nyuszinak igaza van, az erős kéz bejön, főleg ha férfias a kézfogása is (de nem durva vagy túldomináns).

mezeinewsee 2009.10.13. 16:51:06

Na, szépen leszavaztatok :)
Persze én sem a smirgli kezet szeretem, de a pihi-puhi az számomra olyan buzis... azt mutatja, hogy az illető még sosem dolgozott.

Hobbitlány 2009.10.13. 23:28:20

Ízlések és pofonok! :)
De mint mondtam, én igazából a végleteket nem szeretem egyik oldalról sem. A közte lévő intervallum jöhet. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.10.15. 00:00:58

Mindenkinek köszönöm a választ:
Amúgy azt is megkérdezném, hogy kinek van olyan rokona, ismerőse, boldog őse, stb. akit kisgyerek korától ismert, és rendszeresen fizikai munkát végez?
Kíváncsi vagyok, a szocializálódásnak van-e köze a kérdésemre adott válaszokhoz:)

Hobbitlány 2009.10.15. 11:17:18

Lévén, hogy a kisgyermekkoromat (8 éves koromig) falun éltem, van jó néhány. :) De a városban is, alapból azt hiszem inkább fizikai munkával kenyerét kereső család a miénk. (mármint a kiterjesztett családra gondolok)

mezeinewsee 2009.10.15. 20:39:57

A környezetemben minden férfi végez fizikai munkát. Lehet, hogy azzal keresi a kenyerét, lehet, hogy csak alkalmilag segít be, de az tuti, hogy ha szükség van rá, akkor dolgozik.
süti beállítások módosítása