Utolsó kommentek

Ha nem segít a szó, állj elém és lőj rám!

2009.12.22. 20:35 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video dalszöveg

A P. Mobil 1978-ban búcsúztatta Vikidál Gyulát egy ifiparkos koncerten. Íme egy részlet, teljes szöveggel. A minőség miatt elnézést, sajnos jobb verzióban ez a szám ezzel a szöveggel nincs fent a neten. A szám hangulata és bivaly ereje azért így is átjön!

"Ne felejtse el senki: mindenkinek csak egy élete van! Egy dal: ha nem segít a szó, gyere állj elém, és lőj rám!

Életemben sose féltem
Mindig lenéztem a gyávaságokat
Hogyha baj volt jót nevettem
Nem kerültem a súrlódásokat

Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!
Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!

Életemben szerény voltam
Mindig tiszteltem a barátságodat
De azóta jót mulattam
Megbosszúltam minden árulásodat

Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!
Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!

Tanuld meg hát: semmit se kérdezz
Ne add olcsón drága büszkeségedet
Ugorj félre vagy állj elém most
Két kezeddel védd meg olcsó életed

Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!
Hogyha baj van, nem segít a szó
Gyere, állj elém és lőj rám!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr351616604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása