Utolsó kommentek

Ars poetica

2010.01.18. 22:42 | Xinaf | 2 komment

Címkék: video filozófia dalszöveg

Mit mondhatnék? "Nincs erőm játszani a gyengét!"

Látom, mosolyogni kéne példán, lágyan szólni hozzád,
De nem tudok.
Látom, rosszul esik döngő léptem, én megpróbáltam másképp,
De nem tudom.
Nincs erőm játszani a gyengét,
Bíztass! Üldözz! Áltass! Átkozz! Válassz!
Én többet nem adok!
Csak a szívemet dobom eléd

Jól van, azt akarod, másképp játsszak, mindent másképp lássak,
Én nem tudom.
Jól van, elfogadom ezt az árat, simulnék is hozzád,
De nem tudok.
Nincs erőm játszani a gyengét,
Bíztass! Üldözz! Áltass! Átkozz! Válassz!
Én többet nem adok!

Csak a szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet dobom eléd

Neked álom kell, önarckép, mely nem hasonlít ránk, s neked szép.
Nagy mutatvány kell, jó bohóc, ki hízelegve játssza el, hogy bánt.
Félek, nem tudom, én ezt nem tudom,
Nem! Én nem! Nem!
Többet nem adok!

Csak a szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet dobom eléd
Csak a szívemet adom…, szívemet adom…, szívemet adom eléd

(Vikidál Gyula - Csak a szívemet teszem eléd)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr461683477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2010.01.19. 17:00:23

Bárcsak elég lenne, ha a csak a szívünket kéne adni... :(

Stiegliz 2010.01.19. 22:47:48

:) valóban jó lenne.

ezt ellopom, egy két dolog most nagyon is hajaz.
süti beállítások módosítása