Utolsó kommentek

Vicces

2010.05.11. 20:20 | Xinaf | 5 komment

Címkék: poén

 Egy érdekes levélváltást szeretnék lekörmölni most, így tárva az olvasóközönség elé. A neveket átírom, de szerintem így, fantom nevekkel is érthető lesz. Jah, igen, mindez egy budapesti lakóházban történik! (Elég hosszú, de megéri végigolvasni! Komolyan!)

From: Lakópark, lakóközösség szószólója

Tisztelt Tulajdonostársunk!

Rendes évi közgyűlésünkön - melyen az Ön részvételére is számítottunk - a lakóközösség egyhangúan megszavazta Reitenbach Dávid (második emelet) javaslatát a lépcsőház és az előkert növényekkel történő szépítésére.

Az aulából megközelíthető külső kertsáv fallal határolt részének díszitésére hobbikertész tulajdonostársunk két darab kivinövény beszerzését javasolta, melynek költségei a tulajdoni hányad és a rálátás mértékének figyelembe vételével a liftől balra eső "stangjának" első három szintjén élők közös, önkéntes teherviseléseként kerülnek elosztásra. (Természetesen erről is szavaztunk!)

Reitenbach Úrnak utólagos hozzájárulásával megadtam az elérhetőségét, a részletekkel kapcsolatban felkeresi Önt.

Üdevözlettel:
Név 

Ez volt az első levél. Most jön a már említett úr levele a lakótárshoz:

Szervusz Gyula!

Reitenbach Dávid vagyok, a szomszédod a második emeletről. (Tudod, nálunk van a baba, én göndör, vörösesszőke, szemüveggel, mindig rohanok, a feleségemet, Csillát pedig a kicsit hangos Ráhel babával a kocsiban láthatod jönni-menni :) Imádom őket!)
A közgyűlésen végre ki tudtam járni, hogy ültessünk-gondozzunk növényeket a társasházban és körülötte! Annyira szürke és egyhangú volt a ház és a közvetlen környezete eddig, most végre "bezőldíthejük"!
Számos ötletem van! (Önszorgalomból tanulgatom a kertészkedést, mindig is érdekelt, igaz most van egy befektető-csoport útját egyengeten Mo-n, ami borzasztóan leköt a hétköznapokban, de szerencsére a hétvégéket a Családra és a lakókörnyezet csinosítására fordíthatom!) Ami téged érint, az a két kivi (egy fiu és egy lány). 
Velük azt a csúnya tűzfalat tennénk barátságossá, amire az aula, és két szinttel feljebb a Te ablakod néz.
A kivi szuper növény, hiszen kúszó fajta, csodás a levélzete és virágai, igaz, hogy vízigényes, de nagyobb felületet is szépen be lehet vele futatni. Sőt, ha szerencsénk van, egy-két év után szüretelhetünk is, mókás lesz majd megkóstolni a ház saját termését ebből az egzotikus gyümölcsből!
Utánajártam, és a kertészetben most 8+12 ezer forintért hozzájuthatunk egy párhoz. (A fiú kivi drágább, hát persze, a hím növények ugyanígy a teremtés koronái, mint mi :) )
Ebből a Te részed (cseréppel, virágfölddel és speciális tápszerekkel együtt) 10.895 forint, ennyivel kellene hozzájárulnod a mi kis "oázisunkhoz".
Ha átutalnád, örömmel adok számlaszámot, de személyesen is szívesen átveszem (én, vagy Csilla, a feleségem)
Szép napot kívánok neked!

Dávid 
U.I.: Kerestelek amúgy az Ünnepek alatt, egyszer kopogtam, nem akartam zavarni.

Remélem értitek, mi is történt itt:D Mindenesetre én is furcsán nézném, ha fiu és lánykiviről beszélnének nekem... de most jön csak a java! 

Kedves Dávid!

Olvastam a házbizalmi levelét is, amiben elővezeti, hogy VALAKIK eldöntötték HELYETTEM, hogy kiviket kell vegyek. Anyám régen mindig kivit vett a suliba, uzsonnára. Egytől egyig a falhoz baszkodtam őket, látom, most te is hasonlót tervezel, csak a magad "kertépítő" módján - az én pénzemen.
Ezzel az erővel csalánt is ültethetnél és ugyanígy verhetnéd a más faszával, gondolom az enyémmel.
Hozzájárulnék-e?! Hát nem. Nem baj?

Gyula

P.S. Milyen Ünnepekkor?

Nem baj, jön a válasz rá. Bár már itt lejöhetett volna, hogy a melósgyereket nem kéne hülyére venni...

"Kedves" Gyula!

Kicsit túlzásnak érzem az ellenséges hangnemet, amikor közvetlen környezetünk élhetőbbé tételével kapcsolatban kereslek meg egy EGYHANGÚ társasházi döntés alapján... A fiú és lány kivit mindenképpen elültetjük, de sokkal szerencsésebb lett volna, ha Te is lelkesedsz az ötletért és nem érzed "nyűgnek" az erre fordított (tulajdoni és rálátásarányos, megszavazott!) összeget. Amit továbbra is átutalhatsz vagy alkalmas pillanatban készpénzben a feleségemnek is odaadhatsz, legkésőbb április 15.-ig.

Köszönöm és szervusz!

Reitenbach Dávid

U.I.: A Húsvéti Ünnepekkor, természetesen

Válasz:

Ó! Fiú és lány kivi? És én rálátok? Az teljesen más! Mit mondtál, kúró növények? Remélem a rálátásarányomban bármikor nézhetem őket közben! Ami nem lesz könnyű, mert a mosdó bukóablaka néz arra a szánalmas kavicssávra, azt meg ritkán nyitom ki, de ha igen, akkor hallom is a harmadik meg a negyedik emeleten gyorsan bezárják a sajátjukat... Ki(v9) vagyok váncsi, hogy a párocska mennyire bírná odalent!

Figyelj, viccen kívül, nem érdekel ez a dolog, felőlem pálmaházat is cisnálhatsz abban a betonteknőben, transszexuális kókuszokkal, meg biszex páfrányokkal, csak tőlem ne kérj rá pénzt. Én más virágokban utazom. (Pozsgás, gumús, húsevőkben :D)

Azért nincs harag!
Gyula

Ps: Húsvéti Ünnepek Reitenbachéknál? Ne bassz!

Természetesen, mondanom se kell, hogy a melós srácot ítélte el a közvéleményt, akinek a háta mögött megszavazták, hogy szálljon be nem kevés résszel egy dologba, ami nem érdekli. De olvassuk inkább tovább!

Ezt az alpári hangot és viccet (a Húsvéttal) kikérem magamnak!
Én csak jeleztem, hogy pontosan mihez kellett volna hozzájátulnia (ezek után eltekintenék a tegeződéstől) a közösség döntése értelmében!
Ilyen ellenséges közegben viszont nem vagyok hajlandó a szabadidőmet és a szakértelmemet áldozni a közös terek életőbbé tételére!!! Ezt jeleztem a Közösségi szószólónak is, kiemelve, hogy a döntéshez az Ön minősíthetetlen stílusa járult hozzá leginkább. (Illetve a negyediken a két fiatalember, akik azt kifogásolták, miért fiú-lány kiviket ültetünk, nekik két fiú kivi lett volna kizárólag megfelelő...)

Remélem mind kevesebbszer találkozunk!

Reitenbach Dávid

Még mindig fetrengek a röhögéstől a fiú és lány kivik miatt... De nézzük tovább.

From: Lakóközösség szószóló

Tisztelt Tulajdonostársunk!

Mély megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy ön felháborító, közösségellenes magatartásának köszönhetően meghiusúlt az idei évre tervezett környezetrendezés és a lakóközösség elveszített egy egyébként aktív és lelkes tagot!

Kérem a jövőveb tartsa be az udvariasság és az együttélés elemi szabályait!

Név

Válasz:

Szóvívó úr!
Maga vak?
A buzik miatt nem lesz kivi a negyedikről!
Nehogy már én legyek a hibás! Hagyjanak a faszomba a belső vitáikkal!
Csak hogy lássák a törődést, szereztem egy baszott nagy kaktuszt, kiraktam az aulába, oda ültetik, ahova akarják!
Nincs mit.

Gyula

És ismét jön a hobbikertész:

"Tisztelt" Lakótárs!

Meg tudja indokolni, miért pont egy óriáskaktuszt helyezett el az aulában?!

Ezt a kérdést nem értettem, de szerencsére a melós fiatalember azért megválaszolja:D

Mert mirha nem volt, bazdmeg!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr831993357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Archaon 2010.05.13. 02:22:43

Dezső, De...izé Gyula! :D
De amúgy jó, az átírásodban a nevek sokkal beszédesebbek mint az eredetiben! :D
Gratu! XD

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.05.13. 08:12:18

@Archaon:
A bátyám kollegája "Gyula", így inkább elkerlném a személyiségi jogokat:D
De akkor a lényeg átjött:D

Archaon 2010.05.15. 11:11:03

@Xinaf:
Segítettél eldönteni egy igen nehéz kérdést ezzel! :D
Nem tudtam eldönteni, hogy "Gyula" valóban létezik-e vagy csak kitalált. :D
Köszönöm! :D
süti beállítások módosítása