Utolsó kommentek

Balhé volt... ÍRJATOK KOMMENTET!

2010.06.29. 02:08 | Xinaf | komment

Címkék: élménybeszámoló harag

Kedves olvasók! Igen kellemetlen tapasztalatot szereztem a mai nap folyamán. Éjfél elmúlt, szóval valójában a tegnapi nap folyamán. Pedig alapból tök jó nap volt.
Éppen hozzám indultunk egy volt osztálytársnőmmel, (akit amúgy szeretek nagyon) azzal a szándékkal, hogy megnézünk egy filmet. Nah, a zebra mellett feküdt egy fickó. Mármint az úton, ahol autók járnak. Mondom ok, a keresztény ember nem mehet el ilyenkor csukott szemmel, tehát oda kell menni. Közben odalépett egy nő is, elkezdtük szólongatni emberünket, hogy jól van-e, hívjunk-e mentőt, stb. Egy másik járókelő már elő is vette a mobilját.
Nah, emberünknek kipattan a szeme. Felkell, gyilkos tekintetteln (lehetett vagy 165 cm, és kb. 55 kg), majd elkezd kiabálni a hozzálépő nőnek, hogy "Mit nézel, te büdös kurva?" A csaj elég tökös volt, elküldte a fenébe. Osztálytársnőm már elindult tovább, gondoltam itt nincs is szükség senkinek segítségre, se a hülye csávónak, se a nőnek, megyek én is. Ekkor kiszúrta enyhén drogos/bebaszott/mindkettő barátom, hogy ott van osztálytárs. Nah, neki is beszólt valamit, ami miatt már felment bennem a pumpa. Ekkor a fickó felkapott egy piás üveget, és a hölgykisérőmhöz próbálta vágni. Nem sikerült, szerencsére, kb. egy méterrel elvétette.
Nah, ekkor olyat éreztem, amit már nagyon régen nem: gyűlöletet. Meg akartam ölni. Teli torokból elkezdtem üvölteni, hogy mi képzel magáról, meg más csúnya szavakat. Kilátásba helyeztem, hogy megölöm, és ilyesmik. Oké, ez így lazának tűnik, nem volt az. Főleg, hogy az ember egyáltalán nem fogta fel, hogy ott vagyok. Továbbra is haladt osztálytársnőm felé. Akkor komolyan azt hittem, elkapom hátulról, és vége. Akkor megállt, én beléptem kettejük közé, közben folyamatosan üvöltöttem az arcába, hogy takarodjon el, stb. Végül a végén simán elmentünk.

A tények:
1. Semmi esélye sem lett volna ellenem. Legalább 20 kg volt a súlykülönbség, ő be volt állva.
2. Néha azért érzem még mindig rosszul magam, mert nem ütöttem meg, néha meg azért, mert majdnem agyonvertem.
3. Utána még percekkel is remegett a kezem a haragtól.
4. Ezek után lesz-e bennem szándék odamenni az utcán fekvőhöz? Ez kötelesség, tehát muszáj. De az én segítő szándékom, meg a kötelességem miatt majdnem betőrt egy nekem fontos ember feje. Mert ha azzal az üveggel arcon találja szegény lányt, ott legalábbis vér folyik. Sőt, gyanítom, nem is egy ember vére.
5. Nem tudom eldönteni, jól csináltam amit csináltam? Mert mikor kinyitottam a szemét, már akkor elmehettünk volna. Vagy oda se kellett volna menni. Vagy amikor az üvegért nyúl, oda kellett volna rohanjak, és lerugjam. Vagy utána meg kellett volna üssem. Vagy elmehettem volna a lánnyal, mikor látom, hogy más is odalép. Vagy így volt jó? Nem tudom.

A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve, ezt mondják. Kitettem egy lányt egy támadásnak, amit simán elkerülhettem volna. De mi van, ha tényleg haldoklik, és az menti meg, hogy odamentem?
Szóval, ez nagyon, de nagyon kellemetlen volt. A gyűlölet akkor, abban a percben átjárt, és keresztény ember nem gyűlölködhet! Tényleg nem tudom, jól cselekedtem-e... olvasók? Most tényleg kérlek titeket, írjatok kommentet!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr882117623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2010.06.29. 16:07:44

Alapjáraton szerintem jól csináltad. Az egy nagyon jó lépés, hogy odamész és megnézed mi baja van. Vigyáz, hogy ne kerülj kiszolgáltatott helyzetbe ilyenkor se. Ne hajolj közel hozzá, hanem süjedj mikor megnézed, hogy lélegzik. Az első agreszív lépésnél(elkezd anyázni) tenkints körbe, hogy látsz e rendőrt. Azzonal kezdj vele üvöltözni, és mindenképen vond magadra a figyelmét, és persze tarsd a küzdő távolságot. Bármi gyanusat tesz,( jelen esetben lenyul az üvegért) támadsz! Végtagot, bicepsz ütés, karkulcs, stb.. (körives trédre, vagy letaposod;) ) Aztán az ilyet jobb eltaszítani magadtól, mert tuti át akar karolni. Ekkor ujból üvöltözés, és ilyenkor jobb észre fog térni. (reméljük) Fontos, hogy a támadás ne érje fejen, vagy bordákon az ilyen vékony embereket, mert azzal előfordulhat, hogy meghall. A cél most ebben a helyzetben, hogy jobb belátásra térüljön ez a csávó. Ha többen vanak, akkor az ég irgalmazzon nekik... Ez az én személyes véleményem, és szintén keresztény emberként gondolkodok, ezért nem ölném meg öket! Ha lesz következöleg ilyen szituáció, észre fogod venni, hogy akkor már tisztában fogsz gondolkodni. De remélem annál ottleszek!;)

mezeinewsee 2010.06.29. 20:15:24

Jó megoldást választottál. Én ütöttem volna, ami semmit sem old meg.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2010.06.30. 00:15:53

Jól csináltad, a lehetőségeidhez képest (jó értelemben).

rtibi · http://media-addict.freeblog.hu 2010.07.02. 22:44:30

A helyedben mindenki így reagált volna, büszke vagyok rád hogy nem verted meg az alkoholistát.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.07.02. 22:50:11

Köszönöm mindenkinek, aki kommentelt!
süti beállítások módosítása