Utolsó kommentek

A blogolásról

2010.11.26. 23:20 | Xinaf | 2 komment

Címkék: szolgálati közlemény filozófia

Kedves olvasók!

Mostanában nem blogoltam, és ezért meg is kaptam a tisztességes mennyiségű lebaltázást, teszem hozzá, jogosan.
Nem is most fog megszületni a Nagy Áttörés. Azt holnapra tervezem, amikor időm is lesz rá.

Egyelőre egy kis szöszenetet szeretnék csak írni, a blogolásról általában.

Megírni nyílvános helyen a gondolatainkat NAGYON veszélyes. Még konkrétan nem láttam olyan bloggert, aki ne sértett vagy bántott volna meg mást, erre én is remek példa vagyok. Most végignézhettem a napokban azt is, mekkora vihart tud szülni néhány leírt szó.

Ennek ellenére, én magam természetesen továbbra is tervezek bejegyzéseket írni. Azt vallom, a szándék ezer szándéktalan tettel is felérhet. Ennek fényében semmivel sem lesz jobb, ha én nem írom le, amit gondolok. Ugyanis, ettől még úgy gondolok a dolgokra, ahogyan. Emiatt jöhet felőlem kritika is, kaptam már párat. Volt, ami kifejezetten bántó volt. Háááát... ez van. Az ember méltósággal viselje tetteinek következményét.

Szóval, kedves olvasó, aki még nem indítottál blogot:
Készülj fel rá, hogy mindig lesz olyan, akinek nem tetszik, amit csinálsz. Bántani fognak, de még mennyire! Mindig lesz olyan is, aki jobban tudja nálad.
Az inernet a szabad véleménnyílvánítás bástyája, az én blogom pedig ennek az abszolútuma. Itt aztán írhat tényleg bárki bármit (ameddig nem sérti meg az én igen magas ingerküszöbömet). Jártak itt már sátánisták, holokauszt tagadók, nácik, kommunisták, pszichopaták... mert itt lehet. Azt írnak nekem amit akarnak. És neked is azt fogják, fiatal blogger!
Persze lehet moderálni... de az a te kudarcod is. Én legalábbis így élem meg. Mindent le kell tudnunk reagálni elegánsan. A moderálás sosem az.

Blogolni jó. Akkor is jó, ha vannak rossz pillanatai. Engem már szedtek szinte ízekre egyik-másik írásom miatt hozzám közel állók is. Ha nem lenne a blogom, talán egy nekem fontos szerlemet el sem vesztek.

Hát, lezárásképpen: nem bántam meg egyetlen leírt betüt sem! És igenis büszke vagyok erre a kis olvasottságú blogra! Az én világomra... ami talán nem tetszik sokaknak, de engedtessék meg nekem, hogy erre magasról szarjak...

Holnap új bejegyzés, és megkisérlem ismét aktivizálni magam!

(P.S.:Blogtalálkozó: szervezés alatt! Nincs elfelejtve!)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr542475877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts 2010.11.27. 12:54:42

P.S.: Bízunk benne,kedves Bálint:) A mai új bejegyzésben,és a szervezésben is:D

Charlotte7 2010.11.28. 21:26:40

"A tényeket akárhol megkapod, az a művészet, ha véleményed van."
süti beállítások módosítása