Utolsó kommentek

Nem éltem hiába

2010.12.13. 22:38 | Xinaf | 1 komment

Címkék: vallás filozófia boldogság

Ezernyi változás söpört végig az életemen az elmúlt másfél-két hónapban. De itt vagyok, egyenes derékkal.
A szememből eltűnt a láng, ami egykor ott lobogott, majd eltűnt a hidegség is, ami röpke időre beleköltözött. És most már fény lakik benne.
Az, hogy mi lehetett volna belőlem, ha mások a körülmények, régóta foglalkoztat. Választ talán sose kapok. Hiszen lehettem volna gazdag, milliomos palánta, vagy az egész környezetére magasról szaró léhűtő, aki inkább tanul, "csak dolgozni ne kelljen". Vagyis, még csak nem is tanul. Látogatja az órákat, átmegy a vizsgákon, stb. Ismerjük ezt a típust. És lehetem volna akár bűnöző is.
Végül az lettem, aki. Keresztényként próbálom szeretni az embereket. Cserkészvezetőként próbálok értékeket adni a fiatal nemzedéknek. Barátként igyekszem segíteni a bajban. Testvérként igyekszem vér lenni vérből, és hús a húsból. Sorolhatnám.
Nem lettem az a nagy reménység, akinek némelyik tanárom látott. Nem lettem sem történész, sem irodalmár. Még diplomám sincs. Adatrögzítőként dolgozom egy cégnél.
És nem mellékesen, lassan azt mondhatom: boldog vagyok.
Hálás vagyok a remek családomért, a kevés igaz barátomért, és hogy van tető a fejem felett. Hálás vagyok, hogy van aki szeret, és van akit én szerethetek. Hogy mindig van mit ennem, és még hobbira is telik.
Ezt és még sok minden mást is, köszönöm Uram, köszönöm Istenem!
Végignézek az embereken körülöttem, és eszembe jut egy-egy jelenet a múltból. És ekkor annyit gondolok: ha holnap meg kell hallnom, akkor sem éltem hiába!
És ez máris több, mint amit sok más ember egy életöltő alatt elér.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr722514279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2010.12.17. 01:10:05

Mikor elkezded az életed, csak pár dologra figyelj. de ezekre nagyon.

nőj fel - de maradj gyermek
gyűlölj - de szeress
légy dühös - de bocsáss meg
légy erős - de légy olykor gyenge
állj meg sziklaszilárdan - majd ess térdre elgyengülve
szerezz barátokat - és engedd el őket
tanulj - de ugyanúgy felejts is
kiálts fel - majd suttogj
kacagj - de ha kell, zokogj bátran
tagadj ostobán - majd higgy rendíthetetlenül
légy boldog - és szenvedj
törekedj a jóra - de hibázz bátran
légy bátor - és olykor rettegve félj
légy reális - de élj az álmaidnak
légy pesszimista - de lásd meg magad körül a jót
elégedetlenkedj - majd adj hálát szüntelen

és mikor mindez megvolt, végy egy mély levegőt, és érezd, hogy igazán élsz. és nem hiába...
süti beállítások módosítása