Utolsó kommentek

Miért élek ma?

2011.08.09. 21:03 | Xinaf | 5 komment

Címkék: vallás hétköznapok

Kedves olvasók!

Megértem, ha nektek nem különösebben izgalmasak a vallási jellegű írásaim. Azonban nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy engem mostanság főleg a hitem motivál.

Az egykor ezer (!!!!!!!!!!!!!) olvasót is meghaladó blogom beállt kb. 20-30 fő körülre, és ezzel nincs is semmi baj. Gyakorlatilag elírogatok én saját örömömre is. Persze rengeteg minden eszembe jutott, amiről írhatnék. Politikai elemzések, régi bejegyzések felemlegetése, egykori szerelmekről megemlékezés...

Ez utóbbi még nincs is teljesen elvetve, de még nem döntöttem el, akarom-e.

Szóval, összefoglalva, kedves olvasó, Xinaf bácsi életében megváltozott a motiváció.
Egykor barátnőt akartam elsősorban, akitől később majd gyerekeim születnek, és családot alapítok. Ma már ezt nem akarom. Akartam úgymond "VALAKI" lenni. Már ezt sem akarom. Az se zavar, ha az utókornak halovány fogalma sem lesz arról, ki is volt Veszelszki Bálint. Hogy mit akarok ma? Mit akarok most?
Teljesíteni az Isten akaratát. Amit nekem kijelölt, azt az utat járni végig, és minél kevesebbszer letérni róla.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr323138131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappagiv 2011.08.14. 21:23:15

Kedves Xinaf!
Én eddig rejtett olvasó voltam, most is csak azért ragadok klaviatúrát, mert elszomorodtam a bejegyzésen.
Én személy szerint az anticenzor.blog.hu - ról kerültem ide, és örömmel keresem fel mindkét helyet hétről hétre, mert szintén görög katolikus lévén szívesen olvasom a gondolataitokat. Ja, és persze a vicceknek meg a Harry Potteres cikknek is örültem :D , de a vallásos elmélkedések miatt olvasom a blogot. (Még akkor is, ha 1-2 kérdésben más álláspontot képviselünk. Örülök, hogy hallhatom a másik vélemény mögött álló érveket.)
Szóval csak így tovább, Xinaf!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.08.14. 22:58:19

@Pappagiv:

Dicsőség Jézus Krisztusnak, testvér!

Had kérdezzem meg, mi szomorított el ezen? Hogy az életemet Istennek akarom alárendelni? Vagy más? Mindenesetre érdekelne, mi váltotta ki nálad a szomorúságot... (választ majd akkor, ha hazaértem melóból :) )

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.08.14. 23:12:53

@Pappagiv:
Mekkora bunkó vagyok... bocsi, késő van...
Szóval:
Először is, üdvözöllek a blogomba kommentelők között, és megtisztelő, hogy kiléptél az anonim olvasók közül. Másodszor, köszönöm az elismerő kritikát. Harmadszor: lásd előző kommentem.

Pappagiv 2011.08.15. 10:26:50

Kedves Xinaf!

"Megértem, ha nektek nem különösebben izgalmasak a vallási jellegű írásaim."

Úgy éreztem, mintha az olvasóid számának lecsökkenése rossz érzéssel töltött volna el téged. Ezért szomorodtam el. És pontosan emiatt is írtam: szerintem ha kevesebben olvasnak, de tartalmasabbakat írsz, az sokkal jobb, mintha ezren olvasnának, de nem jelentenél nekik annyit.

Én nagyon becsüllek azért, mert Istennek rendeled alá az életedet. Az erről szóló írásaidból sokat gazdagodom. Meg hát valami hasonlót szeretnék én is kezdeni az életemmel, ha nem is fogalmaztam meg így eddig soha.

Remélem, sikerült tisztáznom ezt a félreértést.
(Huh, többek között ezért sem igen szoktam kommentelni. A leírt szó az arckifejezés és a hangsúly nélkül annyira félreérthető...)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.08.15. 23:17:15

@Pappagiv:

Oh, már értem!

Mindenképpen köszönöm a szavaid. Kicsit zavarban is vagyok...
Nyilván nem örül egy blogger sem annak, ha kevesebben olvassák, hiszen mind, akik nyilvános naplót vezetünk, vágyunk rá, hogy mások is érezzék amit mi... de azért nem keseredtem el. Az életem sosem volt ennyire boldog, mint most, amikor megtaláltam az utam.
Kívánom, hogy találd meg te is, amit neked rendelt a Teremtő!
süti beállítások módosítása