Utolsó kommentek

Jobban

2011.11.24. 20:20 | Xinaf | 1 komment

Címkék: video hétköznapok

Az Úr válaszol a lélekkel esedezőknek. Ezt tette velem is.

A problémát mondjuk nem tudtam megoldani, de már sokkal jobb a hangulatom. Néha persze elcsüggedek, de nem hagyom, hogy lehúzzon a depresszió mocsara.

Nem szaporítom a szót. Áldjad én lelkem az Urat!

U.i: Sajnos azért még nem lettem teljesen jól... mindig és újra rádöbbenek, mit vesztettem el.

 "Lásd, nem harcolok... túl fáradt vagyok..."

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr823409293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2011.11.25. 10:30:10

Istennek legyen hála!
süti beállítások módosítása