Utolsó kommentek

"Ezt nem tudom máskép mondani..."

2012.08.09. 23:01 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video idézet félelem boldogság párkapcsolat

Napok óta szeretnék megírni egy bejegyzést, de nem nagyon akar sikerülni... mert végül is hogy lehet ezt megfogalmazni?
Soha, de soha nem éreztem így magam, mint most. Kicsit olyan, mint ha kölcsön kaptam volna egy darabot egy másik, egy normális ember életéből...
De ahogy írtam le a mondatokat, rögtön töröltem is őket. Vagy átírtam. És így sem lettem elégedett. Nem is szaporítom a szót...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr374704600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása