Utolsó kommentek

Szavazás! + Flame engedély

2013.05.27. 21:47 | Xinaf | komment

Címkék: szolgálati közlemény harag

Kedves olvasók!

Akarom én ezt? Kell nekem saját troll? Akarom én, hogy ne tudjak normálisan bejegyzést írni, mert retteghetek, hogy ez a szerencsétlen mikor csap le, és viszi el a témát a baromságaival?

Hát nekem nem. De ott a kérdés: mit tehetek?

Felvetődött bennem, hogy előmoderáláshoz kötöm (legalábbis egy ideig, de talán végleg) a kommentelést. Viszont erről nem akarok egyedül dönteni... nektek mi a véleményetek? 

SZAVAZZATOK!

IDE KATTINTVA
kinyilváníthatjátok véleményeteket!

A szavazás tartson mondjuk Június 1.-ig! 

Kiegészítés:

Ezennel flame engedélyt adok rá, hogy jót mókázzunk ezen a szerencsétlen thotferi-bélaybéla-nemossagyat! fickón.

Aki nem tudná, mi a flame: A szó a lángolásra utal. Sok-sok napalmot locsolunk rá, had égjen, és aki ég, azt oltani kell! 

Amit a kulturált viselkedés hős harcosa nem tud, hogy eddig külön kértem az olvasóimat: ne reagáljunk rá keményen... ezt most vonom vissza. Persze maradjunk a kulturált viselkedés határain belül, de mostantól nem kell selyempapírba csomagolni a véleményünket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr305321283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2013.05.28. 10:01:56

Szegényke... kiadtad a vadászati engedélyt.

Malkav 2013.05.28. 12:11:43

BRU-HA-HA-HA-HA-HAAAAAAAAAAA!!!! :D
Fel! Támadás! >:D

Mogyee 2013.05.28. 19:46:00

*íjat felajzza, tegezt az övére csatolja, arcára két fekete csíkot húz, drámai pózban elmered a látóhatár felé, és nagy hangon szavalni kezd*

Álljátok a sarat! Ne engedjetek! A blogok fiai és leányai, testvéreim! Látom a szemetekben. Ugyanazt a félelmet, mely engem is környékez. Eljöhet a nap, mikor a bátorság elhagy minket. Mikor cserben hagyjuk barátainkat, felbontjuk szövetségeinket, de ez nem az a nap! A trollok óráján, mikor a klaviatúrák széttörnek, s az értelem kora széthullik, még nem jött el a napja! Mert ma harcolunk! Mindazért, ami számotokra kedves ezen a blogon, küzdjetek meg! Az internet hős népe! Előreeeee!!!

(off: aki nem tudja, ki után szabadon állnak itt eme sorok, az szégyellje magát.)

Carlota 2013.05.28. 21:23:29

A Xinaf egy zsidó, komcsi, cigány szavazatot én adtam! :D Igen, igen, én is szeretlek! :D
süti beállítások módosítása