Utolsó kommentek

Miért írok kevesebbet?

2008.09.30. 21:04 | Xinaf | 3 komment

A felnőtség, a gyermekkorból való kilépés egyik velejárója, hogy válaljuk a tetteink következményét. És egy bloggernek a véleménye is ebbe a kategóriába tartozik. Válalom érte a felelőséget.
Viszont mostanság jött el az az idő, amikor az olvasottságom sokkal szerteágazóbb. Régebben írhattam gyakorlatilag bármiről és bárkiről akármit. Ma már nem teljesen így működik.
Nem félek egyik írásom következményétől sem, de a témáimat alaposan meg kell válogassam. Az elmúlt néhány hétben többször is belekezdtem egy írásba, de nem mertem leközölni. Ne higyjétek, hogy gyáva vagyok. Azért húztam be a féket, mert nem akarok embereket megbántani.
Annyi mindenen jár az agyam, annyi benyomás ér, hogy szinte dől ki belőlem az anyag. Csak éppen tudom, hogy ez, meg az, meg amaz is olvassa. De ez csak a történet egyik fele. A másik része az, hogy nemcsak rosszat, de jót is csak óvatosan merek leírni. Senkit nem akarok a hiúság bűnébe ejteni. Nem akarom, hogy némely írásom nyalásnak tűnjön. És amit a legkevésbé akarok...
A blogom hűséges olvasói emlékezhetnek ERRE az írásra. 2007.11.10.-én szakítottam az exemmel, aki többször is írásaim tárgya volt. 11.-én megírtam ezt a bejegyzést, talán bocsánatkérés, és őszinte kritika gyanánt.
Azóta nekem nem volt senkim, és nem is igen próbálkoztam senkivel. Csak egyszer. Az nem jött össze. Nem találtam meg azt, akiben jövőt láttam.
És most eljött az a pillanat, amikor ez ismét megtörtént, de nem merek róla részletesebben írni, mert lehet hogy olvassa. Az elején hazudtam. Van amitől én is félek.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr88689703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démon 2008.10.01. 00:05:29

Nem szabad mindent elárulni magunkról, mert akár rosszul is elsülhetnek a dolgok. Néha valóban jobb, ha a sötétségbe burkolózunk.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.10.01. 00:54:39

Xinaf,nem is tudom hányadszorra írom ezt,de tudom mit érzel. Abban viszont egyetértek Démonnal,hogy néha el kell temetnünk jó mélyen az érzéseinket.

Keselyű 2008.10.04. 18:07:47

Én viszont nem értek egyet az előttem szólókkal. Nem lehet úgy élni az életed, hogy folyton azt nézed: júj, mit szól hozzá ez, vagy az! A gondolataid Te magad vagy. Vagy megosztod velünk vagy nem. De ne azt nézd, hogy ki mit szól hozzá!
Szerintem
Ja! És ne szabadkozz folyton azért, mert nem írsz! Ha nem, nem.
Szerintem
süti beállítások módosítása