Utolsó kommentek

21 múltam...

2008.10.08. 15:10 | Xinaf | 1 komment

Betöltöttem a 21. életévemet. Gondolom ilyenkor valami fennköltet kéne írjak, de én csak egy Alvin és a Mókusok számszöveget írok nektek. Olvassátok el, a nagyja rám is igaz!

"21 múltam
Érzem lassan elindultam
Nem tudom hová tartok
És azt sem, hogy eddig hova jutottam
De van aki néha fogja a kezem
És van aki csak egyszerűen hátbarúg
Én lassan haladok előre, amerre tart az út!

Egész életemben vártam, hogy jöjjön végre már
Hogy jöjjön végre a változás
Mert úgy érzem, ezt így nem bírom tovább!

21 múltam
Teljesen kész vagyok, pedig droghoz se nyúltam
Hová tűnt az az eszme
Amihez éveken át úgy ragaszkodtam?
Szembenéztem önmagammal
Dobtam neki mentőmellényt, vízbe fult!
De én csak haladok előre, amerre tart az út!"

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr54703475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démon 2008.10.11. 00:17:03

Mocskosul Boldog Születésnapot Xinaf!
süti beállítások módosítása