Utolsó kommentek

A 2009-es év nagyon szar

2009.01.10. 12:43 | Xinaf | 1 komment

Tartozom nektek kedves olvasók egy két infóval. Elmondhatom, hogy a 2009-es év teljes tragédia eddig, gyakorlatilag nem tudok róla pozitívat mondani, leszámítva hogy az osztályfőnököm nagyon keményen kiállt értem. Illetve még tegnap volt egy nagyon színvonalas beszélgetésem Alister kollégával.
Túl vagyok életem legszörnyűbb napján is. Nem szeretném részletezni, annyit mondhatok, hogy én a Morrisons nevezetü szórakozóhelyre soha többé nem megyek. Rá kellene döbbennem, hogy felesleges hülyeség megpróbáljak kilépni önmagamból. Megpróbáltam, nem sikerült. Rocker vagyok, és nem tudok nem az lenni. Nem tudok otthonosan vagy természetesen viselkedni más környezetben. Nem szabad áltatnom magam. Olyan dolgok történtek ezen a szórakozóhelyen, amit legjobb lenne örökre törölni az életemből.
Más téma: emlékeztek még András ügyére? No, ez csak fokozódott. Remélem nem lesz nagy összeveszés belőle, de elegem van az egészből, és úgy érzem, szeretnék mostantól kimaradni belőle. Beszélgettem Andrással egy kicsit. Nem foglalok állást, nem hírdetek többé igazságot. Viszont nem vagyok hajlandó többé elfogadni, hogy egyetlen ember a történetben a hibás. Hallottam mindkét oldalt, és azt mondom: kompromisszumra van szükség. De én se élhetem úgy az életemet, hogy örző-védő szolgáltatást nyújtok, és feszülten várom, mikor kell majd odamennem, és igazságot hírdetnem. Xinafnak éppen elég sok gondja van, és egyszerűen magán sem tud segíteni, nemhogy másokon.
Rossz érzés, hogy nem írhatom le szabadon a gondolataimat. Mert bármelyik témát veszem is elő, mindketőről rengeteg mindent leírhatnék. Amit éreztem, amit átéltem, amit gondoltam, és amit most gondolok. És egyiket sem fogom megtenni. Idő kell, hogy össze szedjem magam, hogy legendás lelki erőm ismét visszatérjen.
Ti, akik ismertek, akik olvastok, és akikkel személyesen is beszélni szoktam, segítsetek! Segítsetek megtalálnom önmagam!
(U.I.: Szolgálati közlemény: a billentyűzetem szarakszik. Pl. shift+t, shift+ú, meg még pár hasonló kombináció egyáltalán nem alkot mostanában karaktert. Általában caps lock segítségével szoktam megoldani, ha észreveszem. Elnézést a helyesírási hibákért, amik ebből fakadnak! Más: blogtalálkzó február elején lesz!)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr78869012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.01.10. 16:43:13

Ezt is megértük: pozitív eseménynek számítok... :D
Azért remélem hamarosan talpra állsz! Rám számíthatsz!
süti beállítások módosítása