Utolsó kommentek

AnimeCon 2009 képekkel

2009.05.17. 20:35 | Xinaf | 1 komment

Elöszőr is szeretném leírni: én nem vagyok igazából anime fan. Van egy-kettő anime, amik tetszenek, de a valódi rajongókhoz képest elég gyérek az ismereteim. Ennek ellenére kimentem a vasárnapi SakuraConra. Két jó okom is volt erre: 
1. A volt barátnőm, akivel már 4 éve nem találkoztam (szakítás óta) mondta msn-en, hogy kint lesz, szóval nem hagyhattam ki, hogy megnézzem, négy év után mi lett belőle:)
2. Stiegliz említette, hogy kimegy fotózni, és ilyenkor sosem árt egy képriport. Ahoz viszont kötelezően a helyszínen kell legyek én is.
Jegyet nem vettem, viszont alaposan körbenéztem. Azt kell mondjam, az anime rajongók nagyon barátságosak! Bárkihez oda lehetett menni, mindenki kedvesen fogadott. Akárhova leülhettünk, akárkit megszólíthattunk, senki nem volt velünk ellenséges.Simán bele lehetett folyni akármelyik társalgásba.
Alapvetően két tipúsát ismertem meg a japán rajzfilm szerelmeseinek: aki beöltözik anime figurába, és aki nem:) Elsősorban most olyanokról szemezgettem pár képet, aki igen, hiszen nem hétköznapi a látvány! Vidám, jó kedvü társaság, akik nagyon élvezik a kamerát:) Több, mint 130 képből válogattam, a fotókat mind Stiegliz készítette, külön köszönet neki! (A képeket nagyban is meg lehet tekinteni, csak kattints rá bátran!)

 

 Ő az egyik ok, aki miatt kijöttem a Conra. A hölgyel valamikor 4 éve jártunk. Azóta mindketten megváltoztunk, és talán mindketten előnyünkre. (Ez nem az eredeti fotó! Saját kérésre kicseréltem a képet, (ha már kiraktam:P). Ez az egy fotó nem Stiegliz képe, mindegyik másik igen.

 

 

Az itt látható hölgy igen sok energiát fektetett a jelmezébe, és ezt értékelni kell. Sajnos nem igen tudom meghatározni, melyik anime melyik szereplőjét láthatjuk, de a jelmez igényes, gratulálok!

 

 

 

 

Hy girls! Bizonyítéka a már fent leírtaknak: a Cosplayesek szeretnek pózolni:)

 

 

 


 

 

A fiatalembernek van egy igen nagy kardja. Az anime egyik jellegzetessége az aránytalan nagy méretü fegyver. Tessék szépen művelődni, itt az egyik ékes példája, hogy nem a levegőbe beszélek:)

 

 

 

 

 

Legyünk őszinték, uraim! Ezek a hölgyek nagyon extrém külsőt választottak, de nagyon jól áll nekik! A mindennapokban nem igen tudnám őket elképzelni az utcán, de itt gyakorlatilag nem is igen voltak feltünőek! Jól választottatok lányok, csinosak vagytok!

 

 

 

 

Kedves rajongók! Kövezzetek meg, de el sem tudom képzelni, mit tart a kezében a kékhajú leányzó... Ha mindenképpen tippelnem kéne, akkor azon túl, hogy egy nagy amorf izét, talán azt mondanám: valamiféle fegyvert... várom a hozzáértők kommentjeit!

 

 

 

 

Valahol sejtettem, hogy a halál cicalány képében jön el értem... :) Nos, nem enyhén meghökkentő a látvány:)

 

 

 

 

 

Nem tudom, hogy az anime szereplőhöz a gitár hozzá tartozik-e, de nekem mindenképpen egy picit anime-hippi feelinget kölcsönzött:) Adott egy alaphangulatot az egészhez, az biztos:)

 

 

 

 

 

Mint mindenki, a vámpírok is gyerekként kezdték. Nincs ez máshogy Alucardnál sem:)

 

 

 

 

 

A japánok köztudottan perverz népség... a rajzfilmeikben ez elég keményen megmutatkozik. Nos, úgy hiszem, a képhez ennyi kommentár éppen elég. :)

 

 

 

 

 

Ez a lány saját elmondása szerint valójában nem szereti valami nagyon a Hello Kittyt (ezért is fátyolozta le szegényt:) ), és annyira a rózsaszínt sem. Magánvélemény: nekem nagyon tetszett ez a lány, de a rám jellemző férfiassággal nem mertem nemhogy elkérni a számát, de megszólítani se... pedig kétszer is lehetőségem lett volna rá, és Stiegliz is cseszegetett miatta. Ezúton is jelezném, ha idekerülnél, vagy ha valaki ismeri: jelezzen nekem!

 

 

A Cosplayesek néha kimondottan angyaliak:) Ez a kép kimondottan a jelmez miatt került ki, láthatóan volt vele munka!

 

 

 

 

 

Aljas Kúszóbab rajongók, figyelem! "És ott volt egy zöldhajú lány..."

 

 

 

 

 

 

Mit lehet erre mondani? Tévedtem, a halál Alice képében jött el, csodaországból. Véres tetemem a Pecsa mellet pihen. Elég nehéz amúgy így blogolni:)

 

 

 

 

 

Összefoglalás: Nagyon jó nap volt. Sok új élménnnyel gazdagodtam. Nem hiszem, hogy valaha nagy anime fanatikus leszek, és azt sem, hogy beöltöznék ilyen jelmezekbe (a BKV egyes járművein pl. nem mindig nyerő), de összegségében tetszett, és pozitívat csalódtam:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr371127386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morvin 2009.05.24. 18:58:34

http://www.youtube.com/watch?v=UkTQwP2gFxU
http://www.youtube.com/watch?v=N6EYrqIn0yI

:):):):):):):)
süti beállítások módosítása