Utolsó kommentek

Előkarácsonyi írás

2009.12.21. 13:19 | Xinaf | 3 komment

Címkék: filozófia bocsánatkérés

Én nagyon szeretem a karácsonyt. Krisztus születése. A szeretet ünnepe. A család ünnepe. Viszont nagyon, de nagyon utálom a karácsonyt, mint üzletágat...
Szóval miről is beszélek? Hányingerem van, amikor a karácsonyi díszek várnak rám a boltok kirakataiban. Hányingerem van a kötelező ajándékozástól. Hányingerem van attól, hogy a karácsony lényege elveszik, mert mindenki görcsöl, mit vegyen a másiknak.
Idén elhatároztam, hogy az ismerőseimnek nem veszek ajándékot. Azelött sem volt rám jellemző, de ezentúl ez rendszer lesz. Minek? Ezzel kéne kifejezzem a szeretetemet? Hajszoljam a boltokat?
Ezért is kérem minden kedves olvasómat, hogy nekem se vegyen ajándékot. Ha mégis vesz, én köszönettel elfogadom, de nem fogom viszonozni. Ez legyen meg a családon belül. Senkinek sincs annyi plusz pénzze, hogy erre költsünk. És piszokmód nem erről kéne szóljon. Persze a kötelesség az más, azt persze teljesítem, a karácsonyi húzás és a gyerekek. Nekik legyen csak ajándék, nekem is nagyon fontos volt egykor.
Hihetetlen mértéká üzleties gondolkodás lepi el a hó fehérjét karácsonykor. Üdvölzlünk téged, drága kapitalizmus.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr341613031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2009.12.21. 19:02:43

Jó kis Jeruzsálemi levegőt vettem pedig neked... most mi lesz így?:(

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.12.21. 22:06:47

@Morviniuszka:
Kollega, holnap gyere át mindenképpen, mert nálam maradt pár apróságod:D

Morviniuszka 2009.12.22. 09:00:12

@Xinaf: Ok, máskor magamhoz kötözöm a dolgaim... grrrrr! :D
süti beállítások módosítása