Utolsó kommentek

Levél Istennek

2010.06.28. 10:06 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: vallás

"Uram, tehozád kiáltok, hallgas meg engem!"

Uram!
Úgy vélem, te jól tudod, mennyire haragudtam rád. Szerintem ez volt az első alkalom, hogy téged is okoltalak a nehéz sorsomért. És, most hogy átgondoltam, elmondhatom: még csak nem is jogosan. 
Uram!
Tudom, hogy te sosem raksz egy emberre nagyobb terhet, mint amennyit elbír. Néha úgy érzem, túlságosan is erős vagyok. De bízom benne, hogy végig tudom járni az utat, amit nekem rendeltél.
Uram!
Én boldog akarok lenni. Biztos vagyok benne, hogy tudom, mi kell a boldogságomhoz. De te biztosan. Valószínüleg jobban is mint én. Hát kérlek, sok szenvedés után had nyerjem el én is azt az örömöt, amire teremtettél!
Uram!
Ha legközelebb is téged hibáztatlak, kérlek, akkor is érintsd meg haragvó bensőmet, és tisztisd ki a fejem!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr362115341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása