Utolsó kommentek

Majd holnap

2010.08.08. 21:58 | Xinaf | 8 komment

Címkék: szolgálati közlemény hétköznapok bocsánatkérés

 Tudom, nem ezt igértem, de új bejegyzés csak holnap... bocsi, fáradt vagyok, nincs nekem most erőm blogolni. Nameg nem is tudok publikálni, a technika ellenem szegült. Remélem harmadjára sikerül. De a kedvem jó. Ami jó. Szóval van értelme éljek. Ami jó. Szóval lelkes vagyok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr202208254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyan6 2010.08.08. 22:49:47

Elnézést hogy ismeretlenül ide írok.
Tegnap az érdi Dunaparton a Dunában egy irattartót találtunk,benne személyi lakcímkártya stb.
Gondoltam ha haza érünk vmelyik közösségi oldalon megkeresem a tulajdonosát -akkor még nem vettem észre hogy az igazolványok már rég lejártak.
Mivel sehol nem találtam beírtam a nevét keresőbe és akkor olvastam hogy az iratok tulajdonosa meghalt.
A fiatal embert Krafcsik Csabának hívták.
Az igazolványok nálam vannak.Ha esetleg valaki szeretné megkapni szívesen elküldöm.
Üdvözlettel

dyan6

mezeinewsee 2010.08.09. 08:13:51

Kedves Dyan6!

Ha ez a Krafcsik Csaba az a Krafcsik Csaba, akkor kb. 1986-1988 körül kellett szülessen, lakcím valahol Újpesten. Sajnos reális, hogy ott legyen a cucc, hiszen Csabi ott halt meg.
Ha ő az, nagyon hálás lennék, ha megmondanád, hol vehetném át a cuccokat (nagyon szeretett tanítványom volt, elvinném az iratait anyjának).

Köszönettel,

newsee

dyan6 2010.08.09. 09:18:30

@mezeinewsee:

Kedves Newsee

Igen, 88-as születésű és a lakcím is stimmel.
Ezen a héten vmelyik délelőtt odatudom adni itt Érden, de szívesen postázom is ha akarod?

Üdvözlettel

dyan6

mezeinewsee 2010.08.09. 10:17:12

Sajnos Érd nekem nagyon messze van... a postázásért nagyon hálás lennék.
Nevem Veszelszki Éva. Postacím: 1071 Budapest, Damjanich u. 39.
Hogy egy kicsit megismerd:

mezeinewsee.blog.hu/2009/06/16/gyermekeim_7

Előre is köszönjük!

dyan6 2010.08.09. 12:15:00

@mezeinewsee:

Holnap feladom postán.
Elolvastam és nagyon elszomorít a története.
Hasonló korú fiú gyermekem van.
Megkérdezhetem hogy mi történt vele,hogyan halt meg?

dyan6 2010.08.09. 12:47:28

Szia

Holnap postázom.
Elolvastam és elszomorít a története.
Hasonló korú fiam van, mint amennyi idős most Ő lenne.
Megkérdezhetem mi történt Vele,hogy halt meg?

Szia

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.08.09. 14:09:19

@dyan6:
Szia!

Csabi egy evezős túrán a vízbe borult, és valószínüleg sokkot kapott a hirtelen hideg víztől. A halál oka fulladás.
Szeretném megköszönni neked, hogy megkerestél és regisztráltál! Hálás vagyok, és köszönöm! Ilyenkor látom, mennyire megérte elkezdenem a blogolást.

mezeinewsee 2010.08.10. 19:56:02

Igen, Xinaf már válaszolt a kérdésre... Nagyon jó úszó volt, érthetetlen volt, hogy meghalt.
süti beállítások módosítása