Utolsó kommentek

Kit néztek hülyének?

2011.07.03. 20:19 | Xinaf | 5 komment

Címkék: baki

Emberek... én nem vagyok diplomás. Én nem vagyok értelmiségi sem. Én csak egy fiatal férfi vagyok, aki próbál egyik napról a másikra tengődni.
Országunk vezetésével szemben sincsenek már valódi, komoly igényeim. De azért az jó lenne, ha legalább számolni tudnánk...

Nézzük csak...

Igen - 55  - 15,8%
Nem - 292 - 84,2%

Eddig oké, szavazott tehát (látjuk is kiírva), 100%
Nade... van egy kis hiba... ha szavazott mindenki, akkor hogy lehet, hogy 38 "nem szavazott" is van köztük?

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr163035606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2011.07.03. 20:31:36

Ez a kezdet kezdetétől így van... Már az Antall-kormány idején ezen röhögtem.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2011.07.04. 02:49:40

Egyszerűen a rendszer a Szavazottak összességét érti 100% alatt. Tulajdonképpen az egész oka a Nem szavazott - Tartózkodott különbségtétel lehet. Igazából lehetne még cakkozni, mondjuk "Igen", "Nem", "Jelen volt de nem szavaz" és "Nem volt jelen" bontásban világosabb és érthetőbb volna.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.07.04. 19:34:52

@Alister:

Elfogadva, de akkor is idiótán néz ki!

klp_78 2011.07.19. 12:12:42

Háát...végülis első látásra hülyén néz ki, én is néztem egyet ezen....
De visszagondolva arra,hogy mit tanultam stasztikából és kiegészítve Alistert:
Annyit akar ez kifejezni,hogy a szavazott emberek 100% az 347 fő. Ez nyilván szebben nézne ki,ha annyi lenne odaírva,hogy 'Szavazott emberek' és 'Nem....' és lenne egy összesített is és akkor az emberek értenék is talán...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.08.14. 20:54:41

@klp_78:

Nem ide vág, de érdekelne a válaszod:
Mond barátom, a napokban nem találkoztunk Máriapócson, a nagybúcsún? Engem nem lehetett nem felismerni, mert bicegtem, általában egy bazi nagy polifonos hátizsákkal a hátamon...
süti beállítások módosítása