Utolsó kommentek

Pont én?

2011.11.02. 22:33 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: vallás boldogság

... és megint megbocsátottál!

Látod a lelkem, és látod a bűneim, éppen úgy, ahogy a jót is. És mégis, újra és újra, ha kérem, megbocsátasz. Csodákat viszel véghez, rajtam keresztül, megérinted azoknak a lelkét, akik eddig annyit csalódtak. Akik nem hittek, vagy inkább rosszul. Mert tudták, hogy vagy, de nem tudták, mi is ez a hatalmas erő... és te Uram látod, tudod hogy igaz: nem fürödtem meg a dicsőségben! Mindig és mindenkor elmondtam, hogy ez a fény nem az enyém, hanem a tied, Uram! Hogy amit olyan vonzónak találnak bennem, mint éji bogarak a lámpafényt, az te vagy, Uram!

Hívtál, és én szívem szerint már mennék. Tudom, hogy még sokáig kell várnom, és azt is, hogy ez nehéz időszak lesz. Kérlek, segíts át a világi akadályokon, a bürokrácia és a jog ingoványán, hogy teljesen érted élhessek!

Nem tudom, miért én lettem a kiválasztottad. Nem tudom, csodáidat miért rajtam keresztül viszed végbe. Nem tudom, miért engem dicsőítesz meg a te megdicsőüléseddel... de hálás vagyok érte, és szívből örülök neki! Legyen meg a te akaratod!

Ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr353349045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása