Utolsó kommentek

2012 - Politikai áttekintés

2012.05.05. 13:05 | Xinaf | 1 komment

Címkék: politika video szomorúság

Mostanában nem szoktam politizálni, de ma kedvem van egy gyors, és lehetőleg rövid politikai jellegű íráshoz.
Elsősorban a jelenlegi politikai pártokról írnék pár szót, szigorúan saját, személyes véleményem szerint.

Fidesz-KDNP
A KDNP nyilvánvalóan kamu párt, ezzel nincs mit foglalkozni. A Fidesz pedig vezeti az országot.
Nézzük indulat mentesen:
A Fidesz úgy döntött, hogy új útra lép, és szakít a tömeggel, nem a bevett irányt választja, hanem új gazdasági stratégiát alkalmaz, és az utókor majd igazolni fogja.
Mi ezzel a bajom?
Emlékszem, nagyon emlékszem, hogy mikor a vizitdíj-korházi napidíj-tandíj hármas idején az "elnyomó, kizsákmányoló" kormányról beszéltünk. Félre ne értse senki, én is ellene voltam (vagyok) ezeknek az intézkedéseknek, csakhogy ha Gyurcsányék "elnyomóak" és "kizsákmányolóak" voltak, akkor mik Viktorék?
Az adójóváírás eltörlése, és a tengernyi új adó hatására sokkal, de sokkal rosszabb az életszínvonal, mint a Gyurcsány kormány idején.
Persze, tudom, ők "keresztények" és "nemzetiek". Szerintem pedig egyik sem.
Az, hogy több tízezer ember lakhatása került veszélybe, nem egyedül a bankok hibája. Az, hogy soha nem látott közelségbe kerültünk az államcsődhöz, az kifejezetten a kormány hibája. Az, hogy a nyomor sose látott méreteket ölt, szintén a kormány hibája. Érdekes ráadásul, hogy akik ezeket a törvényeket hozták, valahogy mind jól jártak vele...
Bebetonozott főügyész, jogellenesen érvénybe léptetett új alaptörvény (az alkotmány átírásához kőkeményen 4/5 kell, ehhez kevés a 2/3), igazságtalan, kizsákmányoló adók, teljesen álomvilágba élő miniszterek, ez jellemzi jelenleg a Fideszt.
Persze, van nemzeti köntös, hogy "a magyar boltokban érvényes étkezési utalványt csináljunk", érdekes módon, Fidesz közeli cég segítségével. Ez persze teljes bukás volt, már a mélyen nemzeti Tesco is szerződésben áll velük, és azt mondom: szerencsére! Mert ennek is mi ittuk volna meg a levét...
Ráadásul idióta, de rengeteg pénzbe kerülő döntéseket hoznak, amitől egy grammal nem lesz jobb. A Moszkva térből Széll Kálmán tér lett, sok millióért, és senki a világon nem örült neki. A Magyar Köztársaságból Magyarország lett, tehát már köztársaság SEM vagyunk.
A Fidesz-KDNP kormány elérte, hogy ismét szavazzak majd 2014-ben (ha még lesz szavazás), csak fogalmam sincs, kire. Azt tudom, hogy nem rájuk.

MSZP
Összefoglalva: impotens, használhatatlan, nevetséges, hiteltelen, gyengekezű, teljesen felesleges ellenzék. Lassan, lassan törpepárttá változnak, és még ebben a helyzetben is belső viszályaik vannak. Előbb szavaznék ismét a Fideszre, mint rájuk, ha nem tudnak értelmesen átalakulni. De feloszlani szerintem bölcsebb lenne.

JOBBIK
Ez a kis mikropárt már nem is olyan kicsi... a népszerűsége egyre nő, és sokan elfelejtik, hogy a híveiknek kb. a fele 2010-ben még nem rendelkezett szavazati joggal. De 2014-ben elérhetik akár a 20-25%-ot is. Amikor arról beszélt Vona Gábor, hogy ők lesznek a Fidesz váltó pártja, én rendre nagyokat röhögtem, de ma már én is erre látom a legtöbb esélyt.
Vannak ezen kívül olyan vonásaik, amik kétségtelenül pozitívak, és vonzóvá teszik őket az átlag lakosság körében is. Pl. a cigánybűnözés fogalma, amiről ugye tudjuk, hogy nincs, de a lakosság nagy százaléka mégis úgy érzi, hogy van. Hogy értelmesen, és magyarul kommunikálnak, tehát én is megértem a mondataikat. Hogy időnként döbbenetesen vagány húzásaik vannak (Novák Előd hangosbeszélőjét ki kell emelnem, 4:45-től érdemes nézni). Azonban vannak olyan döbbenetes javaslataik, és ötleteik, amik rendkívül negatívvá teszik őket. Pl. az Unio nem egy leányálom, de a kilépést mélységesen ellenzem, amennyiben nem akarunk államcsődöt nyílvánítani - de segélyezés esélye nélkül, vagy a multik kiűzése egy olyan ötlet, ami szerintem 3-4 millióval növelné a munkanélküliek számát...
És ugye ott van az egyetlen dolog, ami összetartja a Jobbik bázisát: a rasszizmus. Én ezt nem érzem megoldásnak, így valószínűleg soha nem fogok a Jobbikra szavazni, de el kell ismernem, igazán lenyűgözően lovagolják meg a többi párt idiótaságát és sznobságát. Talán már 2014-be, de legkésőbb 2018-ban kormányra kerülnek, ha nem változik valami gyökeresen a politikai közéletben.

LMP
Az LMP egy nagy nulla. Tőlük sosem lesz más a politika, remélem többé nem is hallunk majd róluk. Szar, hulladék párt.

DK
Gyurcsány új pártjáról egyelőre még keveset tudni. Egyelőre még bizonyítaniuk kell. Én nem hiszem, hogy a "Gyurcsány Ferenc" név már előre rosszat kell jelentsen. Sőt, igazából, nem hittem volna, de én bennük látom az egyetlen esélyt, hogy a Fidesz elveszítse az ország vezetését, és ne a Jobbik nyerje. Már amennyiben hajlandóak villantani valami tényleg használhatót.

Amióta én foglalkozom politikával, azóta a legmagasabb életszínvonalon egyértelműen a Bajnai kormányzás alatt éltem. Ráadásul, mikor mindenhol csökkenés történt, itt Magyarországon növekedtünk. Én nem mondom, hogy Bajnai Gordon jó ember, de hogy az országnak jót tett az alatt a rövid időszak alatt, amíg kormányon volt, az biztos.

Tudom, most sokan, ha egyáltalán végig olvasták ezt a hosszú írásomat, megbántódnak. Én mégis azt mondom: Emberek, ezzel a témával foglalkozni kell! A politika határozza meg az életünket, és a gyermekeink jövőjét! Kurvára nem mindegy, kire fogsz szavazni, és nagyon meg tudok rémülni, mikor azért szavaz valaki egy pártra, "mert Fidesz", "mert Jobbik", s6tb.. Ez nem érv! Arra kell szavazni, akinek a döntései képviselik a te, a szeretteid, és a gyermekeid érdekeit. Semmiképpen sem arra, akit sztárol apukád, anyukád, a barátaid, a papod, a főnököd, vagy a szomszéd!

Remélem, kevés olyan olvasóm van, (vagy nincs is olyan), aki annyira kiábrándult, mint én, és csak azért akar szavazni, hogy a Fideszt megbuktassa, vagy legalább 2/3-a ne legyen. Mert rengeteget ártottak az országnak, és a lakosoknak. Remélem, nektek van valódi politikai képviseletetek, nekem sajnos nincs, jelenleg megint úgy érzem, nincs kire szavaznom.

Ajánlom ezt a két dalt a kormányunknak, és tessék kicsit gondolkodni!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr104489961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thotferi 2012.06.24. 21:53:52

"segélyezés esélye nélkül, vagy a multik kiűzése egy olyan ötlet, ami szerintem 3-4 millióval növelné a munkanélküliek számát..."

Ez a" szerintem" honnan származik ? Az Atv-ből?
Már megint olyan dolgokról mondasz határozott véleményt, amiről fingod sincsen ! Utána néztél ennek a gazdasági jellegű kérdésnek ? Tanulmányoztad az érveket pró és kontra ? Kicsit sokat képzelsz magadról, ráadásul úgy tűnik, abszolute nem értesz semmihez .
Ne legyél ennyire tájékozatlan , mert így teszik tönkre az országot a Kurcsány és Leisztinger elvtárs haverok, hogy teljesen hülyének néznek, mert tudják ,az emberek többségének a napi rabszolga munka után már nincs kedve és ideje igaz forrásokból tájékozódni.
Szállj magadba és kezdj el gőzerővel tanulni, mert az iskolákban ezt nem teszik lehetővé a diákoknak, mert ott minden csak az elhülyítést szolgálja, ezért autodidakta módon kell megtanulni az igazságot mindenkinek. Aki keres az talál, óriási szerencséd, hogy rám akadtál, mert én majd segítek neked, bár még most azt képzeled, hogy az ellenséged vagyok. Majd idővel megpuhulsz, mert ez a sorsod, Isten megpuhít téged és elfogadod a segítő jobb kezemet.
Drábik, Síklaki, Bogár László, Vezér Szörényi, ha hiteles közgazdászokat akarsz .
Itt egy 2003-as(!) BPTV műsor:
www.youtube.com/watch?v=jm4dhUfNqYU
süti beállítások módosítása