Utolsó kommentek

A szomorú igazság

2013.05.28. 20:49 | Xinaf | 64 komment

Címkék: vallás botrány érdekesség szomorúság

Kedves olvasók...

Egyik kommentelő vendégünk, akit nem tudok igazán nevén nevezni, mert már az 5.-et használja, nagy vihart kavart a lelkemben.

Be kell ismernem, sokáig egyszerűen azt hittem, hogy hülye. Minden jel erre mutatott. De nem. Az igazság végig előttünk volt. Nem tudom, hogy nem vettük észre eddig. 
Sajnos amit most írok, nem vicc.
thotferi, bélaybéla, nemossagyat!, nefélj, thótferi nem hülye, és nem ostoba!

Ő egy hazaáruló, szabadkőművesekért igencsak rajongó, keresztény ellenes ember.

Elsőre azt gondoljátok talán: mi van? Hiszen végig a hazáért és a nemzetért emel szót! Végig a szabadkőművesek ellen beszél! Végig a kereszténység mellett érvel!

Igen, így tűnik. De sajnos nem. Bár csak hülye lenne...

Vádolom hazaárulással, mert a magyar népet misztikus, sosem látott, különleges képességekkel ruházza fel. Elvéve az egyik legnagyobb érdemünket: a kitartást, a küzdeni tudást. thotferi (nevezzük így, első nevén) úgy kezel minket, mint ha kiválasztottak lennénk. Mint ha a többi népnél többek vagy jobbak lennénk, és így elértékteleníti érdemeinket, amiért annyit kellett küzdenünk. Hiszen ha olyan különlegesek lennénk, ezek a sikerek, amiket elértünk a történelmünk folyamán, feleannyira sem értékesek, mert feleannyira sem kellett volna érte küzdenünk. A mi különlegességünk, hogy mi is "csak egy nép" vagyunk. Dicső tetteink, elméink, és kitartásunk ékesít minket, nem valami hamis különlegesség. És thotferi ezt el akarja ragadni tőlünk, hogy valami bóvlit adjon helyette! Hát nem! Nem engedem!

Vádolom azzal, hogy betegesen rajong a szabadkőművesekért. Vádolom, hogy különleges képességekkel, hatalmas és kiterjedt, befolyásos szervezetként mutatja be őket! Vádolom, amiért azt hiszi, a magyarok olyan ostobák, hogy egy maroknyi csoport dróton rángathat egy egész nemzetet, évszázadok óta! Vádolom, hogy lenéz minket, és elhiszi, hogy több millió ember közül a pár kiválasztott egyikeként átlátja az összeesküvést, és mindenki más vak vagy ostoba.
Hát nem! Nem engedem és nem tűröm, hogy tudatalatti rajongásod miatt meggyőzz bárkit is, hogy a szabadkőművesek képesek lehetnének befolyásolni a pápa kiválasztását. Felháborító, hogy csillogó szemmel, ekkora hatalommal ruházod fel őket. 

Vádolom keresztény ellenességgel! Vádolom, hogy a Szentírást a saját érdekei szerint értelmezi! Vádolom, hogy magát Jézus Krisztushoz hasonlítja, főleg akkor, ha tolakodó és arrogáns viselkedését akarja igazolni! 
Vádolom, hogy Jézus Krisztus személyét leértékeli azáltal, hogy erőszakosan magyarnak akarja látni, mint ha ez értékesebbé tenné az ő legszentebb személyét!

Ráadásul keresztényi viselkedésnek tekinti a zsarolást:
"Én is akkor fogok eltávozni, ha legalább egy embert sikerült a Jézus erejével meggyógyítanom közületek."
Azaz: akkor fog eltávozni, ha elfogadjuk, hogy igaza van, bármit is ír. Vádolom, hogy hamis tanokat hirdet a Szentírásról, pl. feltételezi, hogy egyik-másik apostol hozzáköltött Jézus szavaihoz, és valótlanságot írt az evangéliumban, így csorbítva a Szentírás hitelességét!

Szégyelld hát magad, thotferi, bélaybéla, nemossagyat!, nefélj, thótferi! Tetteid nem rosszak, hanem már-már gonoszak. 
Nem feltételezem, hogy te az lennél, de amit itt művelsz, az több, mint dráma! Nem haragszom rád, és megbocsátok neked azért, amit ellenem tettél, és amit teszel is a blogom közössége ellen. Nem haragszom rád, amiért elméleteiddel félreviszed a bejegyzéseim témáját. Bár szegény Ferenc pápa ennél többet érdemelne. Sőt, igazság szerint ennél még Stephanie Mayer és a Burok című vacak is többet érdemelne.
Gondold át ezt a sok mindent, amivel ártasz a magyarságnak, a kereszténységnek, és amivel felmagasztalod a szabadkőműveseket! Én hiszem, hogy képes vagy belátni hibáid, és szembefordulni ezzel a sok rosszal!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr535331181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2013.05.28. 21:02:52

Igen, ez tényleg megvilágítja a dolgokat. Nem is hülye, annál sokkal rosszabb.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.28. 21:07:58

Azt kihagytad, hogy még cionista és valószínűleg zsidó is, de amúgy viszonylag korrekt összefoglaló.

Malkav 2013.05.28. 21:09:02

Hát Feri, lebuktál! :D Mit tudsz felhozni az ellened felhozott vádakra? :)

odamondogato 2013.05.28. 21:28:04

"Hiszen ha olyan különlegesek lennénk, ezek a sikerek, amiket elértünk a történelmünk folyamán, feleannyira sem értékesek, mert feleannyira sem kellett volna érte küzdenünk."
Az Isten mindig a legesendőbbeket, a legkisebbeket választja ki, mint ahogyan a magyar népmeséinkben mindig a legkisebb fiú ér a célba, mert nem az ő érdeme a célbaérés sikere, hanem a könyörülő Istené, aki megsegíti a neki kedveseket és az alázatos szívűeket. A zsidók elveszítették a kiválasztás hatalmas csatáját, mert nem voltak alázatos szívűek és odaadóak Isten és a Fia iránt. Ezért szerepüket mi magyarok vettük át a történelemben.
Dicső tettein csak megerősítik kiválasztottságunkat, amelyért meg kell harcolni, amelyet fel kell vállalni, mert az isteni kiválasztottság kereszt és keresztútjárás. A történelmünk megmutatja népünk kálváriáját és szenvedéstörténetét, amely szenvedéstörténettel Jézus szenvedéstörténetét követi és példázza.
Nem rajongok egyáltalán a sátánista szabadkőmüvesekért, mert a Sátánt se lebecsülni, sem túlbecsülni nem szabad.
Ő e világ fejedelme, az emberi gonoszság oka, de Jézus országát, mely nem e világból való nem győzheti le, de ezért a győzelemért nekünk is meg kell tennünk a reánk bízottakat, hogy elforduljunk a Sátántól és az egyházba is befurakodott szolgáitól.Nem lehetünk vakok, mert akkor a Sátán sötét országa ural minket. A magyar nemzet is Jézushoz hasonlóan a sírbatétel és a pokoljárás stádiumában van, köszönhetően egyes befolyásos Sátánista szabadkőműves zsidóknak, akik megölték, feldarabolták és sírba küldték.A Pápa is ember és a Jelenések könyve szerint a Sátán és a fenevad sokakat megtéveszt.
Saját magamat mindig Krisztushoz hasonlítom, hozzá mérem, mert picinyke porszemként hozzá vágyom és érte élek, és hiszem hogy Lelke által ez lehetséges, mégha csak töredékesen is, de hozzá hasonlíthatunk, mert bennünk élhet, ha szeretjük Őt.
Tudom, hogy igazam van, mert nem a magaméból szólok, hanem az Isten Lelke vezérel és szól általam.
Nem feltételezem, hogy bármely apostol hozzáköltött volna bármit a Szentíráshoz.
Nagyon nagy tudatlanságban vagy, mert nem az Istenre hallgatsz, hanem holmi tanítóhivatalokra, meg emberekre, Pápákra és földi tekintélyekre. Isten azért adta a józan eszünket és ítélőképességünket, hogy azt minden kérdésnél használjuk, és ne birkaként bégessük azt, amit mások az egyház a papunk, a pápánk az apánk előír nekünk.
Ezt tették a zsidók is és ezért nem ismerték fel a megváltó Krisztust.
Aggódom értetek , és sírok esténként miattatok az ágyamban.

Mogyee 2013.05.28. 21:35:00

@odamondogato: "Aggódom értetek , és sírok esténként miattatok az ágyamban." A számból vetted ki a szót. Kivéve talán a sírást. De lassan fontolgatom.

Carlota 2013.05.28. 21:36:57

@odamondogato: Szegénykém! Hát, hívd oda a nővérkét, hogy vigasztaljon meg!

Malkav 2013.05.28. 21:57:56

@odamondogato: Kész! :D XD Feri újra bizonyítja a szabadkőműves magyarellenességét!:D Elég elolvasni ezt a hosszú hozzászólást. :D

"A zsidók elveszítették a kiválasztás hatalmas csatáját, mert nem voltak alázatos szívűek és odaadóak Isten és a Fia iránt. Ezért szerepüket mi magyarok vettük át a történelemben."
Ezzel alá is támasztja a vádakat. :D

"A magyar nemzet is Jézushoz hasonlóan a sírbatétel és a pokoljárás stádiumában van"
Ezzel is. :D

Feri, abszolút lebuktál. :D

Mogyee 2013.05.28. 22:03:29

@odamondogato: nana, Carlota az én csajom volt előbb :)

Carlota 2013.05.28. 22:05:21

@odamondogato: @Mogyee: Hűha-hűha, kezd forrósodni a hangulat....Párbaj?

Mogyee 2013.05.28. 22:06:53

@Carlota: ááh, esélyem sincs. Hát hol van az én tanításom az övéhez képest?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.28. 22:07:55

@odamondogato:
Hiába a könnyek, nem fedheted el a vétkeidet!

"Az Isten mindig a legesendőbbeket, a legkisebbeket választja ki, mint ahogyan a magyar népmeséinkben mindig a legkisebb fiú ér a célba, mert nem az ő érdeme a célbaérés sikere, hanem a könyörülő Istené, aki megsegíti a neki kedveseket és az alázatos szívűeket"
Hát, mi sem nem legesendőbbek, se legkisebbek nem vagyunk! Hol vannak hozzánk képest a kurdok? Még van merszed lealacsonyítani a népünket! Szégyelld magad!

"A zsidók elveszítették a kiválasztás hatalmas csatáját, mert nem voltak alázatos szívűek és odaadóak Isten és a Fia iránt. Ezért szerepüket mi magyarok vettük át a történelemben."
Szerinted Isten hobbija az, hogy kiválasztgat népeket? Erről vagy írj egy konkrét idézetet a Bibliából, vagy hallgass, és ne is folytasd az elterelésedet, amivel el akarod fedni a nemzet elleni bomlasztásaidat!

"Nem rajongok egyáltalán a sátánista szabadkőmüvesekért, mert a Sátánt se lebecsülni, sem túlbecsülni nem szabad."
Te nem tudod mi a sátánista, mi a szabadkőműves, és mi a zsidó. Vagy megint tudatlansággal akarod elfedni álnokságaidat!

"Ő e világ fejedelme, az emberi gonoszság oka, de Jézus országát, mely nem e világból való nem győzheti le, de ezért a győzelemért nekünk is meg kell tennünk a reánk bízottakat, hogy elforduljunk a Sátántól és az egyházba is befurakodott szolgáitól."
Most pl. a katolikus egyházat gyalázod, és a pápát. Hát sosem elég? Mindegy, csak rombolj, igaz? Melyik lesz a következő? Az ortodox egyházak? Az evangélikus?
Miért, miért akarod szétzúzni a kereszténységet?

"Nem lehetünk vakok, mert akkor a Sátán sötét országa ural minket. A magyar nemzet is Jézushoz hasonlóan a sírbatétel és a pokoljárás stádiumában van, köszönhetően egyes befolyásos Sátánista szabadkőműves zsidóknak, akik megölték, feldarabolták és sírba küldték.A Pápa is ember és a Jelenések könyve szerint a Sátán és a fenevad sokakat megtéveszt"
Megint, megint a nemzet és vallásgyalázás. Már fáj olvasni! Kérlek, ne gyalázd tovább a magyarságot!
A pápa is ember, de egyetlen rossz tulajdonságára sem tudtál rámutatni, mert csak bomlasztani vagy képes, alkotni nem!

"Saját magamat mindig Krisztushoz hasonlítom, hozzá mérem, mert picinyke porszemként hozzá vágyom és érte élek, és hiszem hogy Lelke által ez lehetséges, mégha csak töredékesen is, de hozzá hasonlíthatunk, mert bennünk élhet, ha szeretjük Őt."
Kezdesz talán gyógyulni... látom, kezd hatni a kemény szeretet. Hamarosan lemondasz nemzet és vallás romboló terveidről is talán.

"Tudom, hogy igazam van, mert nem a magaméból szólok, hanem az Isten Lelke vezérel és szól általam."
Sajnos nem :( Ez nagyon szomorú. De Isten sosem bíztatna senkit sem nemzet és keresztény ellenességre.

"Nem feltételezem, hogy bármely apostol hozzáköltött volna bármit a Szentíráshoz."
De hát te magad mondtad!
"Nyilván csak annyit hallhattak, hogy Éli, Éli és ezt egészítették ki később, hogy rímeljen a zsoltárra."
Mit ír Máté apostol a témában?
"Kilenc óra tájban Jézus felkiáltott, hangosan mondva: "Éli, Éli, lamma szabaktani?" Vagyis: "Én Istenem, én Istenem, miért hagytál el engem?" "
Ejnye, nem kéne tovább támadnod szegény kereszténységet!

"Nagyon nagy tudatlanságban vagy, mert nem az Istenre hallgatsz, hanem holmi tanítóhivatalokra, meg emberekre, Pápákra és földi tekintélyekre. Isten azért adta a józan eszünket és ítélőképességünket, hogy azt minden kérdésnél használjuk, és ne birkaként bégessük azt, amit mások az egyház a papunk, a pápánk az apánk előír nekünk."
Vagy te vagy a tudatlan, aki elhiszi, hogy bölcsebb, mint a katolikus egyház 2000 éves tanítása...
De nem! Még egyszer nem csapsz be! Tudom, hogy csak elfedni akarod az igazat, és szétzúzni nemzetünket és a kereszténységet! Nem, nem fogom megengedni!

"Ezt tették a zsidók is és ezért nem ismerték fel a megváltó Krisztust"
Mert hittek a pápában? Nem, ez túl átlátszó, megint csak terelni akarsz...

"Aggódom értetek , és sírok esténként miattatok az ágyamban."
Nem hatnak meg a krokodil könnyek. Nem hagyom, hogy a szabadkőművesség iránti rajongásodban árt a nemzetnek és a hitnek!

odamondogato 2013.05.28. 22:31:56

@Xinaf: Mi magyarok a mag-erő népe vagyunk: Magyar-mag-ar- mag erő.
"Olyan, mint a mustármag: mikor elvetik a földbe, kisebb minden magnál a földön, miután pedig elvetették, megnő és nagyobb lesz minden veteménynél"

"A középkori zsidó irodalomtól kezdve létezik egy különös kapcsolat Magyarország és Hágár között. A diaszpórában, azaz a Szentföldtől távol élő zsidó közösségekben szokássá vált, hogy az egyes népeket, országokat egy olyan ószövetségi alakról nevezzék el, akinek a neve hangzásban hasonlít az adott ország nevére. Miután a héber nyelv eredetileg csak mássalhangzókat jelölt, ezért Magyarország nemzetközi elnevezése, a Hungaria nagyon is hasonlított Hágár nevére. A középkori zsidó irodalomban ezért többször is úgy utalnak Magyarországra, mint Hágár földjére. Emellett az újhéber mind a mai napig a Hágár nevéből képzett hagri szót használja a magyar nép megjelölésére.
Egyes feltételezések szerint Magyarország mindezek mellett azért kapta nevét Ábrahám második feleségéről, mert a zsidóság ezzel akart utalni a magyar törzsek keleti származására is. Hágárra a zsidóság az arabok ősanyjaként tekint, akiket szintén keleti népnek tartanak."
hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1g%C3%A1r
"Erről vagy írj egy konkrét idézetet a Bibliából, vagy hallgass, és ne is folytasd az elterelésedet, amivel el akarod fedni a nemzet elleni bomlasztásaidat!"
"Elvétetik tőletek az Isten országa és oly népnek adatik, amely megtermi annak gyümölcsét"
Én jobban ismerem, mint te, hogy mi a zsidó, a szabadkőműves.
Nem gyalázom a katolikus egyházat, hanem szeretem, de a befurakodott szabadkőműveseket és a machinációikat leleplezem
A pápa együtt hanukázott a zsidókkal, mert vélhetően nekik köszönheti 13.-i megválasztását.
Megmondottam, hogy az evangélisták később egészíthették ki a Jézus szavait, utólag, amely nem hamisítás, hanem utólagos forrásgyűjtés a szemtanúktól, mert ők nem voltak ennél jelen.

"Vagy te vagy a tudatlan, aki elhiszi, hogy bölcsebb, mint a katolikus egyház 2000 éves tanítása"
Ami 2000 éves, attól még nem biztos, hogy mindenben igaz.Ha újabb megismerésekhez jutunk, akkor a józan eszünk szerint felül kell bírálnunk eddigi tudásunkat.

"Mert hittek a pápában? Nem, ez túl átlátszó, megint csak terelni akarsz..."
Mert a saját hagyományaikban jobban hittek, mint a szemüknek és fülüknek. Hasonlóan hozzátok!

A szabadkőmüvességért te rajongasz, amikor becsukod a szemed az ocsmány machinációik felett.

Carlota 2013.05.28. 22:38:47

@Mogyee: Hüp...hüp...ezesetben tényleg Feri nyert... Ő kitartó volt. Látom én már hova tartunk, csak a kezemet akarta elnyerni, immáron lassan a 3. éve. Feri, igazán közölhetted volna ezt másképp is. Nem tudom, nálam az ilyen vallásháborúsos-odamondogatósos-veszekedős udvarlás nem jön be. Legközelebb hozz virágot!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.28. 22:46:03

"Aggódom értetek , és sírok esténként miattatok az ágyamban."
Ez minden eddigit visz! :D

Morviniuszka 2013.05.29. 17:34:12

@odamondogato: Te egyébként ezért kapsz fizetést?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.29. 20:03:58

@odamondogato:
Felháborító amit művelsz! Komolyan, mélységesen sértve érzem magam, mint magyar, és mint keresztény!

"Mi magyarok a mag-erő népe vagyunk: Magyar-mag-ar- mag erő."
KÉPES VAGY EGY MAGHOZ HASONLÍTANI? Felháborító leértékelése a magyarságnak. Mások bezzeg turulhoz hasonlítanak, de te nem! Magyarság gyalázásod egyszerűen botrány!

"Olyan, mint a mustármag: mikor elvetik a földbe, kisebb minden magnál a földön, miután pedig elvetették, megnő és nagyobb lesz minden veteménynél"
Eddig jutottunk... növényi magvakhoz hasonlítasz. Ráadásul, bibliai jellegű példával... Vetemény a magyarság, mi? Minket le lehet aratni, ugye?

" "Elvétetik tőletek az Isten országa és oly népnek adatik, amely megtermi annak gyümölcsét" "
Hol is írja a magyart... nem találom. Melyik szó a magyar? A megtermi?

Ráadásul a wikipédiából idézni... szégyen.

"Én jobban ismerem, mint te, hogy mi a zsidó, a szabadkőműves."
Persze, hiszen rajongasz értük. Sőt, kezdem azt hinni, szabadkőműves vagy. De ne erőlködj, nem tudod azt a kövületet félelmetesnek beállítani! Ne reménykedj! Szánalmas kísérleted, hogy megalázd a magyar nemzetet, kudarcot vallott.

"Nem gyalázom a katolikus egyházat, hanem szeretem, de a befurakodott szabadkőműveseket és a machinációikat leleplezem"
Tisztességes embereket mocskolsz, hogy megoszd a híveket! Kinek is a módszere a megosztás? Kinek is a neve diabolosz?

"A pápa együtt hanukázott a zsidókkal, mert vélhetően nekik köszönheti 13.-i megválasztását."
Annyira szeretnéd látni, hogy zsidóknak befolyása legyen a katolikus egyház dolgaiba... látom, hogy vágysz rá. Látom, hogy nagyon izgat ez a dolog. De ne reménykedj. A sleppednek nincs és nem is lesz befolyása az Anyaszentegyház belügyeire.

"Megmondottam, hogy az evangélisták később egészíthették ki a Jézus szavait, utólag, amely nem hamisítás, hanem utólagos forrásgyűjtés a szemtanúktól, mert ők nem voltak ennél jelen."
Szóval szerinted a Szentlélek nem képes sugalmazni, ugye? Undorító és gyomorforgató amit művelsz, hogy gyengítsd a kereszténységet!

"Ami 2000 éves, attól még nem biztos, hogy mindenben igaz.Ha újabb megismerésekhez jutunk, akkor a józan eszünk szerint felül kell bírálnunk eddigi tudásunkat."
És elfogadni a tiedet, igaz, hazaáruló?

"Mert a saját hagyományaikban jobban hittek, mint a szemüknek és fülüknek. Hasonlóan hozzátok!"
Ne reménykedj, nem tudod elterelni a témát. Egyre jobban kiderül rólad az igazság.

"A szabadkőmüvességért te rajongasz, amikor becsukod a szemed az ocsmány machinációik felett."
Nem én ábrándozok egy nagy, szervezett és befolyásos szabadkőmáves szervezetről!

Az a legrosszabb, hogy megpróbálod magad igaz magyarnak és kereszténynek mutatni, miközben ellenünk törsz!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.29. 23:09:17

@Xinaf: Ez a baj ezekkel a beépített ügynökökkel, fizetett provokátorokkal és ellenséges felforgatókkal. Elég gusztustalan amúgy, hogy ez thot álnevű imperialista bérenc pár ezüstért milyen lelkes lakájként próbálja sátánista-szabadkőműves urai seggét nyalni... úgy látszik, nincs benne semmi tartás. Azt bezzeg nem tanulta meg a magyar nyelvvel együtt!

odamondogato 2013.05.30. 13:22:04

@Xinaf: Jézus hasonlította az igaz hitet növényi maghoz, így hát nála háborogjál! Amely nép pedig a nevében hordozza a mag szót és az igazságot, mint magot neveli önmagában, az hasonlatossá válik Jézus példázatához.

Te kérdezted, hogy hol írja a Biblia, hogy elvétetik a zsidóktól, akikhez beszélt Jézus, az Isten országa. Ime megkaptad!

A magyar nép birtokolja a Föld egyetlen Szent -Koronáját, amely a jézusi kiválasztottságunk legfőbb jelképe.

Te védelmezed a szabadkőműveseket, nem én, így hát te vagy az , nem én.

Én nem is vágyom a Pápa befolyására, mert a magyar király lesz jogosult befolyást gyakorolni a Magyar Katolikus Egyházra,de te ragaszkodhatsz a zsidók által megválasztott Pápádhoz, ezt senki sem fogja megtiltani neked, de te se tiltsd meg, hogy én meg a királyunknak engedelmeskedjek.

Ki mondotta, hogy nem képes a Szentlélek sugalmazni?
Azt mondottam, hogy a szemtanúk beszámolóit is felhasználták az események megírásakor.

Elfogadni a tények, érvek alapján a magyar nép függetlenségét és nem "waszlawikok" módjára labanckodni.

Mert a saját hagyományaikban jobban hittek, mint a szemüknek és fülüknek. Hasonlóan hozzátok!

Ne ábrándozz a zsidók által uralt szabadkőművességről, mert ők a Sátán zsinagógája.

Az ilyen magyartalan alakokat vissza kellene oda zsuppolni, ahonnan az őseik egykor besurrantak a hazába!

odamondogato 2013.05.30. 13:28:38

@mezeinewsee:
Ne haragudjál, de Ob végzettsége és kutatómunkája bőven elég ahhoz, hogy beszámoljon a sivatagban fellelt városokról, amelyet a saját eszemével látott, ellentétben veled, akinek ilyen irányú végzettsége nincsen , és te nem jártál a helyszínen,tehát ezt te kétségbe nem vonhatod ,maximum azt tehetnéd meg, ha tudnád, hogy egy másik, legalább hasonló végzettségű tudós ellenvéleményét , cáfolatát
közlöd velem.
Bárdi László is megerősítette a sivatagi városok létezését, valamint ezt mondotta:"az államalapító kínai dinasztia a legnagyobb kínai történész véleménye szerint hun eredetû volt. Egyébként valószínûleg a lovas pásztornépek harchoz, mindenféle szervezéshez valóban jobban értettek, mint a megtelepedett földmûvelõ népek, hiszen bármikor meg kellett védeniük a nyájukat, a családjukat. "
"A Selyemútnak ez a távol-nyugati szakasza a régmúltban nem tartozott Kínához, legfeljebb egyfajta függõ viszonyban voltak egymással. Maguk a kínaiak írnak az itteni 36 önálló oáziskirályságról."
"Ön látta a Türk Birodalmat megalapító Kül Tegin és testvére, Bilgekagán rovásírásos oszlopait, amelyeket Krisztus után 720-745 táján véstek kõbe. Noha a Kárpát-medencei rovásírás bõ 4500 évvel korábbi,egyesek mégis a türk rovásírásból eredeztetik. Tartható ez a vélekedés?
Egyáltalán nem, mert felcserélte az idõrendet. Idõnként magam is elcso-dálkozom, hogy egyesek mennyire nem mérlegelik az évszámokat és a tör-ténelmi sorrendet, ugyanis nem mindegy, hogy te a nagypapa vagy, vagy az unoka"
www.scribd.com/doc/110609880/30/Kelet-titkai-Bardi-Laszlo

"Már a középkorban megjelent egy olyan elképzelés, miszerint Buda vára a nagy indiai bölcs, Buddha után kapta a nevét. A messzi származtatást arra alapozták, hogy a messzi bölcs neve latinul ugyanúgy Buda volt, mint a magyar székes város neve. Akkor még nem tudták, hogy a nagy vallásalapító is szkíta eredetű törzsből származott. Ezt az elgondolást Galeotto Marzio Mátyás király tettiről szóló művében fejtette ki. Az itáliai tudós ezzel nem a magyarok között jól ismert hun hagyományt követte, hanem megpróbált teljesen más magyarázatot adni a város nevére. ,,Nem tudjuk, hogy honnan vette a nevét, az ókori Budaliától vagy attól a szent férfiútól, akit Buddhának neveztek, nem mintha alapítója lett volna, hanem, mert olyan kiváló volt, hogy az ő nevét adták neki."
blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=lambert&pid=110238&blog_cim=Buda%20n%E9v%20eredete

Malkav 2013.05.30. 13:31:20

@odamondogato:
"Az ilyen magyartalan alakokat vissza kellene oda zsuppolni, ahonnan az őseik egykor besurrantak a hazába!"
Egyet értek GáspárBéla, indulj! :D

mezeinewsee 2013.05.30. 13:33:56

A kis buti megismételte szó szerint a kommentjét :D.

odamondogato 2013.05.30. 14:01:06

@mezeinewsee:
Elolvastad már Galeotto munkáját?
Jó lenne minél gyorsabban, mert én addig megvonnám tőled a diplomádat!

Malkav 2013.05.30. 14:04:05

@odamondogato: De jó, hogy te legfeljebb a szót vonhatod meg magadtól... :D Bár jól is tennéd, nem érdekelnek minket a hitgyalázó magyarellenes fröcsögéseid. :D A magyar értékeket csak azért is megóvjuk tőled, hazátlan magyar nép ellensége! >:D

mezeinewsee 2013.05.30. 14:19:52

@odamondogato: tudod, kicsi troll, most meg fogsz lepődni: olvastam tőle több forrást. Még latinul is! És még sok-sok más történelmi személytől is.
Te is? Vagy csak azt, amit valamelyik nagytudású egy nagymagyar honlapon idéz tőlük?

odamondogato 2013.05.30. 14:42:53

@mezeinewsee:
Nem olvastál vagy ha igen,akkor az agymosott elméddel már meg sem láttad, amit idéztem tőle neked Budával kapcsolatban, mert csak azt tudod fújni, amit a magyartalanító egyetemen a fejedbe tömködtek.

mezeinewsee 2013.05.30. 16:21:27

Alapvető történelmi lecke gyerekeknek és hülyéknek (a nem hülyék ugyanis tudják, ha elmúltak már 12 évesek).
Ha a múlt egy darabkáját meg akarod ismerni, vagy az ismereteidet el akarod mélyíteni, annak a menete:
1. Elolvasod a legkézenfekvőbb forrást (pl. wikipédia)
2. Megnézed, mikre hivatkozik. Elolvasod azokat is. Eddig tart a középiskolás szint, ez a tudás elég ahhoz, hogy képed legyen a dologról. Itt tart Feri barátunk is.
3. Keresel egészen más forrásokat (történelmi folyóiratok, stb.), ott is megnézed. Ha még mindig csak 1 véleményt olvastál, akkor baj van, addig ismételgeted a 3. pontot, amíg 3-4 véleményt nem olvasol.
4. Ha alaposabb tudásra vágysz, barátod a levéltár vagy a Széchényi könyvtár, és a kortárs irodalom. Vigyázz, azt már eredetiben kell olvasni, ha nem a fordító véleményére vagy kíváncsi!
5. A megszerzett tudáshalomból, az ellentétes véleményekből leszűröd következtetéseidet.
6. Ezeket megvitatod okos, hozzáértő emberekkel.

Ezek alapján feladat: Feri barátunk csak egy oldal véleményét hajlandó megismerni, és minden forrást hitelesnek fogad el. Indokold 500-1000 karakterben, miért hülye!

odamondogato 2013.05.30. 18:20:12

@mezeinewsee: "A megszerzett tudáshalomból, az ellentétes véleményekből leszűröd következtetéseidet.
6. Ezeket megvitatod okos, hozzáértő emberekkel."
Ez az ,amit te elmulasztottál, mert a hivatalos tananyagban oktatottakat én is jól ismerem, mert nekem is ezt tanították anno, de ez édeskevés, mert egy diktatúrában és még ma is , élni kell a gyanúperrel, hogy a történelmet meghamisítva tanítják. Ezért kell utána menni azoknak az adatoknak, amelyeknek az általam idézett kutatók,és tanárok megnéztek, mert ezek nagyban árnyalják, vagy sokszor teljesen ellent tudnak mondani az eddig tanultaknak.

mezeinewsee 2013.05.30. 18:32:19

Kiegészítve az előzőeket: ha nem vagy nagyképű, hülye majom, akkor nem lesz meggyőződésed, hogy aki más következtetéseket vont le, az hülye/csaló/történelemhamisító, hanem annyit fogsz látni: másképpen gondolkodik.

odamondogato 2013.05.30. 19:51:51

@mezeinewsee:
Milyen eufemisztikus megfogalmazása ez a nemzetárulásnak!

Sol_Invictus 2013.05.30. 22:14:02

Bocsánat, hogy így hívatlanul belekontárkodom itt a kultúrált vitába, régebb óta olvasgatom a blogot, de most soknevű barátunk ámokfutása arra késztetett, hogy billentyűt ragadjak, és kicsit helyre tegyem a dolgokat.
Nincs türelmem minden szösszenetre válaszolni, inkább általánosságban tenném (arra végképp nem térek ki, hogy milyen alapvető viselkedési, beilleszkedési, és szövegértési problémák állnak fenn, ez a doki/szülő/pszichológus/tanárnéni feladata - lett volna).

Először is a kiválasztottság kérdése. Minden népnek van a maga módján kiválasztottsága. Kiemelni egyetlen népet (természetesen tipikusan a sajátunkat) ugyanolyan fals dolog, mintha tagadnánk, sőt... Ami ezt táplája egy erős chauvinizmus, illetve egy rossz értelemben felfogott, nivelláló nacionalizmus. Mindegy, hogy valaki püspök, vagy utcaseprő, a lényeg az, hogy magyar legyen, és akkor ő már kiválasztott. Nagyon veszélyes üzenete van ennek, hisz ezek után már egyetlen szalmaszálat sem kell keresztbe tenni, csak kényelmesen hátradőlni a fotelben, bontani egy sört, és élvezkedni az egyedüli kiválasztottságtudatban, ami már önmagában mindenki más fölé emel minket (esetleg néha kimenni egy-egy kiválasztott-találkozóra, ostort csattogtatni és dobolni). Innentől kezdve semmiféle tevékenységre nincs szükség. Feltételezem, nem kell mondanom, hogy ezen hozzáállás létrehozása nem azoknak az érdekeihez fűződik, akik valóban szívükön viselik a nemzet sorsát.
A kiválasztottság pont, hogy nem ezt jelenti. Egy lehetőséget jelent, egy potenciát, amit meg lehet (és meg kell!) valósítani, és óriási bűn, ha ezt valaki nem teszi meg (hanem helyette az előbb vázolt módon lébecol). Ilyen értelemben minden népnek van egy sajátos kiválasztottsága, amit minden népnek meg kell (illetve kellene) valósítania. A kiválasztottság sokkal inkább felelősség és feladat (aminek természetesen megvannak a maga gyümölcsei), mint egy sült galamb, ami berepül az ember szájába, csak mert szerencsés helyre született.
Egyébiránt, ha igaz lenne, hogy egyedül a magyar a kiválasztott nép, akkor ebből levezethető lenne az, hogy egyben a legalantasabb is, hiszen a legmagasabb szintről, az egyedüli kiválasztottsága ellenére is lesüllyedtünk a többi nép szintéjre, sőt még az alá is, mára mindenféle befolyás és súly nélkülivé válva.
Feltételezem barátunk sokat merített Pap Gábor, Molnár V. József, Badinyi Jós Ferenc, Szántai Lajos, és hasonszőrű bandájuk lázálmos képzelgéseiből. Érdekes, hogy - a kommentekből látva - az ilyen szerzők bármelyik kijelentését kérdés és végiggondolás nélkül elfogadja, miközben másokat vádol például a pápa követésével. Egyébiránt az is édes, ahogy előírja Istennek, az abszolútumnak, hogy ő kit választ ki... Gondolom Isten előtte konzultál tothferivel. :)
Aki a fentebb vázoltakat hangoztatja, abba ringatja magát, hogy a magyarok méltóságát ezzel emeli, holott pont az ellenkezője igaz, nevetségessé teszi magát és végső soron minket, és hamis biztonság- és célbaértség-tudatot propagál, amely tettével nyilvánvalóan a nemzet sírját ássa. Ezek alapján is Xinaf állítása e szempontból is tökéletesen helytálló, mivel ez valóban - bár burkoltan és nem szándékosan, sokkal inkább ostobaságból kifolyólag - megvalósítja a hazaárulást.

A szabadkőművesség már egy fokkal nehezebb téma, mert itt van alapja annak, amit állít. Természetesen nem úgy, és abban a vulgáris formában, ahogy tothferi teszi, de tagadhatatlanul kimutatható a szabadkőművesség egyes irányzatainak (és egyéb titkos társaságok) szerepe a világtörténelem - negatív irányba való - alakításában. Itt nem értek egyet Xinaffal sem, egész egyszerűen azért, mert kimutathatóan kártékony (és hatékony!) volt a tevékenységük. Nem véletlen az se, hogy a mai napig érvényben van a rendelkezés, mi szerint, aki belép egy szabadkőműves páholyba, az automatikusan kiátkozódik az egyházból (ebben nyilván komoly szerepe volt Leo Taxilnak is, de lebukása után - nagyon helyesen - is érvényben maradt a rendelkezés, mind a mai napig). Egyébként a szabadkőművességben nem az egyes személyek és "dróton rángatók" a veszélyesek, hanem a tendencia és az elv, amit képviselnek, ami összetartja őket. Tulajdonképpen a a szabadkőművesség és a többi titkos társaság sokkal inkább eszköze és reprezentánsa az alászálló (és szállító) tendenciának.
A másik: kétlem, hogy itt rajongásról lenne szó, egész egyszerűen egy felismerés, hogy ez egy nagyon komoly és hatékony veszélyforrás. A Sátánról is tudjuk hogy van hatalma, méghozzá komoly hatalma ebben a világban, mégsem rajongunk érte. Ahogy bármely ellenség esetében, úgy a szabadkőművesség esetében sem szabad abba a hibába esni, hogy lekicsinyeljük őket.
Ettől függetlenül tothferi ezt a kérdést is elvulgarizálja, mindenképp nézzen utána ennek a kérdésnek (pl. A. E. Waite műveit tudnám ajánlani első körben), és ne csak általános lózungokat lődözzön, mert ismételten csak - és jogosan - körberöhögteti magát. És ezzel megintcsak őket erősíted.

Sol_Invictus 2013.05.30. 22:16:03

A keresztényellenesség, és az önkényes bibliamagyarázatok szerintem nem igényelnek különösebb kommentárt. Minek ide tanítóhivatal és kétezer éves hagyomány... Majd tothferi szépen kinyilatkoztatja nekünk az igazságot. :)

Még egy személyes kérés a végére tothferihez: könyörgöm, esengve kérlek, hogy ne etimologizálj!!! Amiket itt előadsz, még népies etimológiának is röhejes, hát még alátámasztottnak. Én elhiszem, hogy valaki képtelen túljutni Pap Gábor, Kemény Ferenc és Táncsics Mihály nyelvészeti képességein, de miért kell ezzel másokat fárasztani? Komolyan, Buda = Buddha? Mégis mi alapon Buddha? Halkan súgom meg, hogy ez nem egy személynév (akire gondolsz, az Siddhārtha Gautama), hanem egy metafizikai állapot megnevezése, a buddha szó szanszkrit és páli nyelven azt jelenti felébredett. Könyörgöm mondjál nekem EGYETLEN buddhista vonatkozást vagy elnevezést a honfoglaláskori Magyaroknál! Véletlenül sem Blédáról (Buda) nevezték el, neeeem, Buddháról... mert Pap Gábor azt mondta (a non-plusz ultra, hogy az a szerencsétlen még ki is egészítette: összefüggésben a "budi" szóval, mert a magyar ember ott tud elmélyedni).
Újabb bullshit: Hungáriát pedig neki ne állj levezeti az אֱרֱץ הָגָר -ból ('erec Hágár' = Hágár földje), mert a nevezett középkori zsidó iratoknál jóval régebb óta írásos emlékünk van a 'hungária' elnevezés előzményeiről (Bizáncban: Οὔγγροι)

A (sokadik) másik: Ne akarj hunabb lenni a hunnál. Azzal, hogy lekicsinyled a Római Birodalmat, kizárólag a saját szellemi szegénységi bizonyítványodat állítod ki. Ami Európában értékkén, princípiumként megjelenik, az nagyrészt a Római Birodalom öröksége. Ezeket a princípiumokat az Egyház (nagyon helyesen) felismerte, és megmentette. Atilla magasrendűségéről tesz tanúbizonyságot, hogy amikor Róma ellen vonult, szintén (Nagy Szent Leó hatására) felismerte ezeket az értékeket, és seregével elvonult a Város elől. Ne akarj nála is hunabb lenni... inkább gondolkozz hát egy kicsit, mielőtt irónikusan "nemossagyat" névvel nekiállsz ontani a hülyeséget.

odamondogato 2013.05.30. 23:18:40

@Sol_Invictus:
Nagyon félreérted mindazt, amelyeket leírtam!
Magyarország a Szent_Koronája és Szent István országunk Szűz Máriának való felajánlása révén vált elsősorban kiválasztott nemzetté. A kiválasztott nemzetek közül az elsővé."Köztetek azonban ne így legyen, hanem aki nagy akar lenni köztetek, az legyen a szolgátok, és aki első akar lenni köztetek, az legyen a ti szolgálótok."
Az Isten mindig a legesendőbbeket, a legkisebbeket választja ki, mint ahogyan a magyar népmeséinkben mindig a legkisebb fiú ér a célba, mert nem az ő érdeme a célbaérés sikere, hanem a könyörülő Istené, aki megsegíti a neki kedveseket és az alázatos szívűeket. A zsidók elveszítették a kiválasztás hatalmas csatáját, mert nem voltak alázatos szívűek és odaadóak Isten és a Fia iránt. Ezért szerepüket mi magyarok vettük át a történelemben.
A Pápa is elismerte a magyar király fensőbbségét:
"Én apostoli vagyok, ő viszont méltán Krisztus apostola, ha Krisztus annyi népet térített meg általa. Ezért rendelkezésére bízzuk, miként az isteni kegyelem őt oktatja, az egyházaknak és népeiknek mindkét törvény alapján történő igazgatását..."

"Magyarul: a magyar kereszténység (katolicizmus) vonatkozásában a Pápa elismerte Szent István és a mindenkori magyar király elsőbbségét. Magyar egyházi ügyekben ugyanis a mindenkori magyar király FELETTE ÁLLT A RÓMAI PÁPÁNAK. "
www.szkosz.com/node/1882
Egy apostolnak tehát egyedüli jogosítványa lehetett felismerni népének kiválasztottságát és ezt megpecsételni a felajánlással .

"A magyar eredet-monda és öntudat, küldetéstudatot is hordoz (lásd pl.: Nemeskürty István vonatkozó
munkáját"
). Ennek üzenete, hogy a magyarság az isteni örök igazság letéteményese. Történelme közvetve
vagy közvetlenül az igazságosság Istenéhez vezető utat
mutatja saját áldozatvállalásával, példamutatásával,
önzetlenségével, nagyvonalúságával és erejével. "
"A németek Szent Római Birodalma, a császárság és
annak feje, a császár szimbolikusan és valóságosan is
az európai királyságok és uralkodók fölött állt. A magyar királyság uralkodójának állama, azonban Euró-
pa egyetlen archiregnuma volt. Az arché szó a világot
megtartó, szabályzó, jó és helyes lételveket jelenti. Királyságként Magyarország azért az archiregnum alapjelentését követve „ősi”, „egyetlen”, „királyságok közötti
első állam, főkirályság”. Ezért a középkori diplomáciai
rangsorban a császárt a magyar király követi. A két
uralkodó korabeli diplomáciai megnevezésében, amíg
a német-római császár „apostoli jellegű”, addig a magyar
király apostoli: így a császár az apostoloknak csupán
követője, a magyar király az apostolokkal egyenrangú.
Az apostol magyar királyt a világ egyetlen ismert Szent
Koronájával koronázzák meg. Így saját királyságában
(királyságaiban) egyház-kormányzati, – irányító és –
szervezői szempontból Péter utódával, a római pápával"
" A Korona a Világ királynéjának, Szűz Máriának Koronája
is, amit az is kifejez, hogy szakrális hiteles ábrázolása
kizárólag ezzel a valóságos koronával lehet. A korona
egyedüli szent koronaként a keresztény világban, szent
jellegével a tárgyban élő és megnyilvánuló metafizikai
erőt fejezi ki."
www.magtudin.org/Toth_Zoltan_Jozsef_A_Szent_Korona_mtf_10.pdf
Na, akkor Tóth Z .Józseffel kezdjél el vitatkozni erről!

odamondogato 2013.05.30. 23:19:40

@Sol_Invictus: Mégis milyen alapon Buddha?
Olyan alapon, amilyen alapon ezt az információt tudatosan eltitkolták előled:
"Már a középkorban megjelent egy olyan elképzelés, miszerint Buda vára a nagy indiai bölcs, Buddha után kapta a nevét. A messzi származtatást arra alapozták, hogy a messzi bölcs neve latinul ugyanúgy Buda volt, mint a magyar székes város neve. Akkor még nem tudták, hogy a nagy vallásalapító is szkíta eredetű törzsből származott. Ezt az elgondolást Galeotto Marzio Mátyás király tettiről szóló művében fejtette ki. Az itáliai tudós ezzel nem a magyarok között jól ismert hun hagyományt követte, hanem megpróbált teljesen más magyarázatot adni a város nevére. ,,Nem tudjuk, hogy honnan vette a nevét, az ókori Budaliától vagy attól a szent férfiútól, akit Buddhának neveztek, nem mintha alapítója lett volna, hanem, mert olyan kiváló volt, hogy az ő nevét adták neki."
blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=lambert&pid=110238&blog_cim=Buda%20n%E9v%20eredete
mek.niif.hu/06500/06598/06598.htm

Miért kellene a honfoglaló magyaroknál Buddhista vonatkozást mondanom, amikor már a hunok idejében Budának nevezték a várost, akkor Attila testvére Bléda-Buda nyomán?

"Hungáriát pedig neki ne állj levezeti az אֱרֱץ הָגָר -ból ('erec Hágár' = Hágár földje), mert a nevezett középkori zsidó iratoknál jóval régebb óta írásos emlékünk van a 'hungária' elnevezés előzményeiről (Bizáncban: Οὔγγροι)"
Ki mondotta, hogy ebből kellene levezetni?

"A zsidó hagyományban a magyarok földjét Há-
gár földjének nevezik a Krisztus utáni első évezred óta.
Hágár, Ábrahám mellékfelesége, a tulajdonában lévő
rabszolga leány neve, akitől az ábrahám családjából
kiközösített Ismael fiai származtak. a teológiai hagyomány szerint a Sárától, ábrahám feleségétől származók rendelkeznek az Istennel való kapcsolat lelki
adottságával, a Hágártól származók ezzel nem, ezért
csak alsóbbrendű, szolgai életre hivatottak)"
www.magtudin.org/Toth_Zoltan_Jozsef_A_Szent_Korona_mtf_10.pdf

Tehát mivel a zsidók elveszítették a kiválasztottságukat, ("Mert elvétetik tőletek az Isten országa és oly népnek adatik, amely megtermi annak gyümölcsét") ezért nem az izsáki zsákutca viszi , viheti tovább az isteni tervet és kiválasztottságot, hanem az, aki a szolgai szerepet felvállalja. Ez a zsidó hagyomány is megerősíti tehát a magyarok kiválasztottságát, hogy ők maguk neveznek minket Hágár népének, vagyis a szolgáló fia viszi, viheti tovább kiválasztottságot egyedül.

Atilla nem az értékek miatt vonult el Róma falai alól, hanem Isten angyalának intésére, valamint a Pápa kérésére.
Ha lettek volna értékek, akkor azt magával vitte volna.
A Római birodalmat a hunok megdöntötték, mert életképtelenné vált a hatalmas értékei következtében, nevezetesen, hogy teljesen csődbe ment, mivel a kelettel folytatott kereskedelme erősen deficites volt. Az arany kiáramlott a birodalomból, miközben szinte mindenből behozatalra szorult.
A keleti nagy birodalmak tehát először gazdaságilag kerekedtek Róma fölé, majd pedig katonailag is meghódoltatták Atilla révén.

Sol_Invictus 2013.05.30. 23:49:43

Gyöngyöt a disznó elé...
Te most KOMOLYAN fizikai értékeket értettél az alatt, amit írtam? Ennyire senki nem lehet gyengeelméjű! Annyira érzéketlen vagy a szakralitáshoz és a metafizikához, hogy azt egy meggyőződéses materialista és méltán megirigyelhetné... Komolyan, csak szánni tudlak.

Najó, nekem erre nincs időm.

Xinaf! Szerintem - előre is bocsánat a vulgaritásért, de - töröld ezt a retardáltat a picsába, és vezesd be az előmoderálást... egyszer csak megunja.

odamondogato 2013.05.31. 00:14:50

@Sol_Invictus: Dehogyis, ez csak egy finom irónia volt!
A keleti nagy birodalmak minden(!) tekintetben felülmúlták Rómát. Erkölcsileg, gazdaságilag, haderőben, tudományokban, orvoslásban, kultúrában stb.

Sol_Invictus 2013.05.31. 00:36:56

Finom irónia, my ass! Az, hogy ezeket a példákat hoztad fel a "minden tekintetre", újabban alátámasztja, hogy csont-materialista vagy. Úgy látszik, hogy mind ezekből a keleti birodalmakból, mind Rómából nem értesz semmit.
Félre értés ne essék, Kétség sem fér a keleti nagybirodalmak magasrendűségéhez, ahogy Rómáéhoz sem, de az nem az általad felsorolt kategóriákban áll.

Ennek semmi értelme. Két eshetőség áll fenn. Vagy szórakozol, és csak adod a hülyét -> nincs értelme vitázni.
Vagy ennyire menthetetlenül nem érted a lényegét annak, amiről szó van -> szintúgy nincs értelme vitázni... Nem, egy adott szint alatt nem.

odamondogato 2013.05.31. 12:23:37

@Sol_Invictus: " Kétség sem fér a keleti nagybirodalmak magasrendűségéhez, ahogy Rómáéhoz sem,"

Alapvető magatartásbeli-erkölcsi fensőbbséggel rendelkeztek a szkíta, szkíta utód népek és birodalmak a Római Birodalommal szemben.Róma nevében hordozta a romlását és csúfos bukását, amelyet Atilla nagykirály pecsételt meg és uralma alá vonta mindkét felét.Róma a Romolusz-Rémusz, Káin-Ábel párossal szemléltethető erkölcsre épült, míg a szkíták a vérszerződést a barátságot és a Hunor-Magyar szerű, egymást segítő magatartásmintát tartották magukra nézve etalonnak. Nézd meg Pap Gábor felvilágosító magyarázatát!:
www.youtube.com/watch?v=J3FjGjM-vxw
"A Római Birodalom hanyatlásának oka is a kamatszedő pénzrendszer volt. A Római Birodalom idején mindössze kétezer család birtokolta egész Rómát. A szabad földművelő parasztok helyét a rabszolgák foglalták el. Az önálló iparos réteg sem tudott az olcsó rabszolgamunkával versenyezni, s ezért elszegényedett, majd végleg tönkrement. A Római Birodalom jogrendszere lehetővé tette, hogy az adós – végső soron – a saját személyi szabadságát is zálogba adja. Ha egy kölcsönvevő nem tudta fizetni a kamatokat, a hitelező egyszerűen elvette személyes szabadságát és adósrabszolgává tette.A rabszolgák száma idővel sokszorosan felülmúlta a szabad polgárok létszámát... Általánossá válik a közerkölcsök megromlása, az örökség-vadászat, az uzsora, a zsarolás, a bírák, és az állami hivatalnokok megvesztegetése. A korábban szentnek tartott és felbonthatatlan házasság könnyen felbontható szerződéssé válik. Erős mértékben fokozódik a prostitúció, a házastársak elhagyása és felgyorsul az ország elnéptelenedése."ebredezes.hu/category/drabik-janos-irasai/

"a luxuscikkekért (borostyán, selyem, tömjén) arannyal kezdett fizetni Róma, így megindult a nemesfém kiáramlás. Az állandó adóemelések miatt csak tovább romlott a birodalom helyzete." tortenelemklub.com/okor/romai-birodalom/1031-a-romai-birodalom-hanyatlasa-96-476

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.31. 14:26:59

@Sol_Invictus: Az erőfeszítésed dicséretes, de teljesen hiábavaló. Korábban már két kör lement belőle (nem tudom, hogy már akkor is olvastad-e a blogot), de hát egy olyan alakkal, aki szerint Keresztelő Szent János feminin volt, és aki rendszeresen az állításait cáfoló verseket idéz a Bibliából, nem sokat lehet kezdeni.

odamondogato 2013.05.31. 21:46:50

"aki szerint Keresztelő Szent János feminin volt,"

"Ha már kettősségekről van szó, nem felejthetjük
el, hogy a János név is kétféle minőséget hordoz
magában. Egyfelől egy férfinév: János, másfelől egy
JáNYoS-ság is benne van. Tehát a férfi-nő, a NapHold kettőssége jelenik meg benne. A Parasztbibliában Keresztelő Szent Jánosról mondják, hogy olyan
szép volt, mint egy nő."
dobogommt.hu/letoltes/2007.december.pdf

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.31. 22:49:59

@Sol_Invictus:
Te nem tudhattad, de thotferit sosem zavarták ilyen apróságok intellektuális szárnyalásaiban, mint a valóság, vagy a logika...
De nem, ő nem fogyatékos. A fogyatékosoknak néha vannak olyan gondolataik, amik építik a világot.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.31. 22:53:49

@odamondogato:
Igen, ezt már hallottuk. Látom, tényleg buzinak akarod láttatni a kereszténység egyik nagy alakját. Gondolom előrelépést jelent számodra a páholyban.

odamondogato 2013.06.01. 00:11:04

@Xinaf: "Igen, ezt már hallottuk."
Akkor halld meg újra, immár a püspöködtől is!:

"Veres András megyéspüspök beszédében Szent Jánosról, az apostolról és evangélistáról beszélt a híveknek. Elmondta, hogy bár Jánost lányos arccal ábrázolják (vélhetően azért, mert őt tartják Jézus legfiatalabb tanítványának), valójában kemény alkatú, hitében, emberségében elkötelezett, határozott személyiség volt, akit – bátyjával, Jakabbal együtt – Jézus a „mennydörgés fiainak” nevezett, miután megvédte őt a szamaritánusok támadásától és villámot kért a támadókra."
www.alon.hu/janos-napi-borszenteles-szombathelyen-kepsorozattal
"Látom, tényleg buzinak akarod láttatni."
Szó sincs róla, hanem:
"Mérleg:Fiatal, lányos (jányos) arc. A szokásos ábrázolásoktól eltérően nem Jézus kebelére hajtja fejét, hanem messze elhajol tőle. Nem Jézustól fordul el, hanem a Jézustól kapott szeretetet hozza lehajlásával embertársai közé, egyszerűen odahajlik a másikhoz, amit kapott, továbbadja, kiegyenlítődésre törekszik. "
www.asztromania.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=61

A Mérleg a klasszikus férfi-női, jin-jang viselkedés híve.

"a Mérleg erőtere számunkra elsődlegesen a Nemek Törvényéhez és így, a Jin-Jang ősprincípiumok harmonikus egységének felbomlásához és újabb és újabb minőségű megvalósulásához kapcsolódik."
kozmaszilard.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=229

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.01. 00:28:08

@odamondogato: Ő nekem nem püspököm, te túltájékozott tudós! Ennyire nagyon értesz a katolikus egyházhoz, hogy nem tudod, mik az egyházmegyei határok? Budapesti vagyok, te életművész!
Egyébként a "lányosnak" ábrázolják, ugye tiszta, hogy a jelentése: szakáll nélkül? Nem, gondoltam, hogy nem.

A horoszkóp klasszikus kereszténységgel nem összeférő dolog. Ismét lebuktál, de hát az már senkinek nem kérdés, hogy szabadkőműves vagy.

odamondogato 2013.06.01. 12:24:53

@Xinaf:
Akkor is a püspököd, ha nem egy egyházmegyében laksz vele, mert mint katolikus püspök a hittestvéred.
"jelentése: szakáll nélkül? Nem, gondoltam, hogy nem."
Akkor jó, mert ezt mindenki tudhatja, aki a magyar nyelvet ismeri, amelyben a jányos a Jánosban felismerhető a hangalakból.
A horoszkóp a klasszikus kereszténységben még Leonardó idejében összeférő dolog volt. Vagy a szabadkőművesek már akkor is uralták a Vatikán szellemi-művészeti életét?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.01. 14:01:50

@odamondogato:
Annyira püspököm, mint Leandro Sandri bíboros :D

Mit tett egyébként ellened szegény anyanyelvünk, hogy így megerőszakolod? Az olasz Giovanni (a János megfelelője) pl. miért lyányos? Ugyanis ez a tulajdonság LY-vel írandó, magyar nyelv szakértője, mesterem!

"A horoszkóp a klasszikus kereszténységben még Leonardó idejében összeférő dolog volt. Vagy a szabadkőművesek már akkor is uralták a Vatikán szellemi-művészeti életét?"
Kit érdekel Leonardo? Mond, hogy hiszel a Da Vinci kódban... alázd meg magad még jobban. Kérlek!

odamondogato 2013.06.01. 15:06:31

@Xinaf: Az olasz Giovanni hangalakból már nem lehet a jányosra következtetni, csak a Jánosból.
Az nem érdekes, később milyen helyesírási szabályokat alkottak, mert a kiejtés az elsődleges.

"Kit érdekel Leonardo? Mond, hogy hiszel a Da Vinci kódban... alázd meg magad még jobban. Kérlek!"
Lehet, hogy téged nem érdekel Leonardó, meg az asztrológia, de szellemi vezetőid, az egykori Pápák és uralkodók rajongtak mindkettőért:
"Az Itáliából kiinduló renaissance tárt karokkal fogadta az asztrológusokat s azok a pápákban és itáliai fejedelmekben hatalmas pártfogókra akadtak. II. Gyula (1443—1513), III. Pál (1468—1549) és X. Leó (1475—1521) nagyon kedvelték őket. III. Pál pápa annyira rabja volt a csillagjóslásnak, hogy asztrológusok előzetes meghallgatása nélkül még konzisztóriumot sem hívott össze. Ugyanezt tették az itáliai uralkodók; Milanóban a Sforzák, Firenzében a Mediciek, Ferrarában az Este-család és így tovább a Morók, Galeazzók és mások, akikhez a vagyonosabb nemesség és polgárság csatlakozott. Az asztrológia népszerűségét semmi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az itáliai egyetemeken rendszeresen tanították.
De a renaissance nem maradt meg születése helyén; elterjedt az akkori művelt világ minden részén, így Magyarországon is. És a renaissance-szal együtt nálunk is megjelentek az asztrológusok. E kor legkiválóbb csillagvizsgálói, Peuerbach, Regiomontanus, Ilkus és mások itt találtak pártfogókra Mátyásban és Vitéz Jánosban.
Mátyás király gyermekkora közismert. Tudjuk, hogy a gyermek nevelésére a szülők különös gondot fordítottak. Tanítómestere Hunyadi János ifjúkori barátja, zrednai Vitéz János volt. Az asztrológiára ő tanította. Vitéz kitűnő matematikus és csillagász volt. Már mint nagyváradi püspök csillagvizsgálót rendezett be, ahol részint maga, részint külföldi tudósok vizsgálták az eget és iparkodtak a csillagok állásából jósolni és horoszkópot készíteni....
"Itt jegyzem meg, hogy főpapjaink közül azok, akik tanulmányaikat Itália földjén szerezték, valamennyien hittek a csillagjóslásban. Példának hozom fel Janus Pannoniust, aki egy költeményében ezt írta
»Hidd el, az elme müvére nagyon hat gyakran a táj is
S fontos az is, hogy mily csillag alatt született.«

"A magyar asztrológusok közül elsősorban Erdélyi Miklóst említhetjük, aki 1464 körül élt. Domonkosrendi szerzetes volt, a csillagjóslás mellett gyógyászattal is foglalkozott. A másik János pásztói prépost volt. 1500 körül élt s II. Ulászló királynak is jövendölt. Magyar asztrológus volt Hadnagy Bálint pálos szerzetes. 1495 körül élt, a Buda melletti Szent Lőrinc pálos kolostorban. Asztrológiai munkát írt, amely 1496-ban hagyta el a sajtót Krakkóban. "

"Mátyás király mellett zrednai Vitéz János (1408—1422) áldozott legtöbbet az asztrológiára. Maga Vitéz mestere volt ennek a tudománynak. Már mint nagyváradi püspök, palotájában csillagvizsgálót rendezett be. Itt gyűltek össze időnkint vendégei, Peuerbach, Regiomontanus, Gatti, a lengyel Sanocki Gergely és mások, hogy tudományos vitatkozásokat folytassanak egymással. A nagyváradi csillagvizsgálónak saját délköre volt.
Amikor Vitéz esztergomi érsek lett, műszereit Esztergomba szállíttatta. ezután idejöttek asztrológus barátai, itt írta Peuerbach a Tabulae eclipsiumot. Ebben a munkában nap- és holdfogyatkozási táblázatot állított össze az érsek részére."
members.iif.hu/visontay/ponticulus/rovatok/hidverok/matyas-01.html

Malkav 2013.06.01. 21:17:38

@odamondogato:
"Az Itáliából kiinduló renaissance tárt karokkal fogadta az asztrológusokat s azok a pápákban és itáliai fejedelmekben hatalmas pártfogókra akadtak. II. Gyula (1443—1513), III. Pál (1468—1549) és X. Leó (1475—1521) nagyon kedvelték őket. III. Pál pápa annyira rabja volt a csillagjóslásnak, hogy asztrológusok előzetes meghallgatása nélkül még konzisztóriumot sem hívott össze."

Ez (is) akkora baromság, hogy nincs rá megfelelő kifejezés. De tőled troll, csak ilyesmit vártam. :D
A kereszténység véleménye (a zsidó hittel együtt :D) az asztrológiáról:

"Kimerültél már sok tervedben; álljanak hát elő és szabadítsanak meg téged, akik az eget vizsgálják, akik a csillagokat nézik, és tudtul adják minden újholdkor, mi történik majd veled! Íme, olyanok lesznek mint a tarló, tűz égeti el őket, nem mentik meg életüket a láng hatalmától; nem parázs az, melynél melegedhetnének, nem tűzhely, hogy előtte ülhetnének." (Iz 47, 13-14)

No, táncolj Troll! :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.01. 21:25:25

@odamondogato:
Na figyelj!

Ma rohadt jó kedvem van, ezért nem taposlak bele a sárba, hanem a térdemre ültetlek, és mesélek neked:

Kedves odamondogato!
Tudom, te mártírnak érzed magad, aki akár megaláztatást és durvaságokat is elvisel, az igazságért. Nem vagy az.
Jelenleg nem vagy több, mint egy provokátor.
Tudod, hogy nem érdekelnek az elméleteid senkit. Kiprovokálod, hogy durvuljunk veled. Élvezed a közfigyelmet.
Rájöttem, hogy neked nagyon komoly szeretet hiányod van. Valószínűleg nincs barátod, legalábbis nem olyan, akivel bármiről beszélgethetnél. Családod detto. Hogy miből szűrtem le?
Egyrészt, hogy lefekvés előtt pálinkát iszol. Ez arra utal, nincs párod, akivel megoszthatnád az ágyad. Ez persze jelenthet több mindent is, pl. hogy vártok a házasságig, és addig nem éltek szexuális életet. Azt is, hogy már elhidegültetek, és nem zavarja, hogy pálinkát iszol éjszaka. De a legvalószínűbb, hogy az estéid magányosak.
Mivel az embernek szüksége van örömpótlékra, és arra is, hogy különlegesnek érezhesse magát, ezért te belemerültél ezekbe az elméletekbe. Persze fel tudsz hozni több forrást is, ami téged igazol, még ha tudod is, hogy ezek az emberek minket nem érdekelnek.
Nézd, bántó szándék nélkül: egyetlen idézetedet sem olvastam el eddig, amit ezektől a forrásoktól idéztél, és nem is fogom. Ez csak a mostani visszatérésedre volt reakcióm. Azért nem, mert nem érdekelnek. Le se csinálom. Láthattad, mezeinewsee foglalkozott a forrásaiddal. Én nem fogok. Tök feleslegesen másolsz ki hosszú idézeteket.
Most ismét hagyok neked lehetőséget, hogy békében elváljunk. thotferi, menj, menj oda, ahol szeretettel látnak! ismerj meg egy csinos lányt, vedd feleségül, és az Úr szaporítsa meg utódaid számát! Helyezkedj el valami munkahelyen, és tégy a hazádért: dolgozz becsülettel, adózz rendesen.
Ne akarj különleges lenni. Az ember Isten képmása, ennél több akkor sem lehet, ha ezer elmélettel és forrással támasztja alá, hogy ő mégis több. Nem, nem az.
Nem attól lesz valaki különlegesebb, hogy magyar vagy zsidó, hanem hogy milyen ember. A magyarságodtól egy picit se leszel értékesebb. Értéktelenebb sem. De én sem, hiába Veszelszki a vezetéknevem. Ugyanis Isten saját képmása vagyok. Ezek után szerinted érdekel, hogy a lengyel nevem miatt mit gondolsz rólam?
thotferi, komolyan mondom: én békejobbomat nyújtom. Békülj meg velem, és hagyd élni az életem a virtuális térben is. Váljunk el békében!

Mi a válaszod?

Carlota 2013.06.01. 22:59:18

@Xinaf: Szerintem ez nagyon korrekt írás volt! :)

odamondogato 2013.06.01. 23:50:50

@Malkav: "A kereszténység véleménye (a zsidó hittel együtt :D) az asztrológiáról:"
A kereszténység véleménye a zsidó parancsolatokról:
"Most tehát miért kísértitek azzal Istent, hogy olyan igát tegyetek a tanítványok nyakába, amelyet sem atyáink, sem mi nem tudtunk elhordozni? Ellenben abban hiszünk, hogy mi is az Úr Jézus kegyelme által üdvözülünk. "(Apcsel15,10-11)
Mert a Szentlélek jónak látta, és vele együtt mi is úgy láttuk jónak, hogy ne tegyünk több terhet rátok annál, ami föltétlenül szükséges: hogy tartózkodjatok a bálványáldozati hústól, a vértől, a megfulladt állattól és a paráznaságtól. Ha ezektől őrizkedtek, jól teszitek. Legyetek egészségben!” (Apcsel15,28-29)
Nyugodj meg, a Pápák és az érsekek nem szegték meg a kereszténység
tanításait, amikor az égre merészeltek és merészelnek felnézni és abból Isten üzeneteit megfejteni akár a jövőre nézvést is!

odamondogato 2013.06.02. 00:30:44

@Xinaf: "A magyarságodtól egy picit se leszel értékesebb."
A magyarságom Isten rendelése szerint küldetést hordoz, ha ennek a küldetésnek megfelelek, akkor értékesebb leszek, mert Isten ajándékával gazdagodom. Ha te nem ismered fel magyarságunk isteni küldetését, akkor valóban tök mindegy, hogy milyen nép közé születtél. Te csak magyarul beszélő, két lábon járó zombivá váltál!
"Az isteni szolgálatra bármilyen idő alkalmas, és mindaz, amit a haza érdekében tesz az ember nem egyéb, mint Isten szolgálata."
Hunyadi Mátyás
www.nimrod-mohacs.hu/content/id%C3%A9zetek

Én nem provokálok ki semmit, hanem Isten akaratából tolmácsolom nektek az igazságát. Természetesen ,tisztában vagyok vele, hogy az Isten igazsága nemigen tetszik és tetszett sosem a törvény vallás képviselőinek: a zsidóknak és a judeo- keresztényeknek sem.
Pálinkát az egészségem és a gyomrom, emésztésem védelme érdekében iszom egy nagyon keveset lefekvés előtt.(néha) Rengetegen keresik a barátságomat/szerelmemet mert őszinte, előzékeny, jókedvű, önzetlen, tiszta lelkű, szerény és magyarságunkat régóta kutató nagyszerű embernek ismernek. Többet nem árulok el a magánéletemről, mert itt ez lényegtelen.
A lengyel nép a magyar legjobb barátja, vérrokona és testvére, csak eredeti rokon nyelvüket már felcserélték a primitívebb szlávra.
"Hogy az 1 = w hangalaki egyezés, illetve "lebegtetés" nem esetlegesen, véletlen­szerűen bukkan fel a szláv-sváb szópáros esetében, arra legyen bizonyság a bennün­ket közelebbről is érintő lengyel-wenger iker-képlet. (Köztudott, hogy a két nép egy­mást nevezi így, míg önmagukat ettől eltérőleg poláknak, illetve magyarnak.) Ha tudjuk, hogy mindkét népnév egy "jeles"-"nyámmogós"-"köhögős"-"jeles" hang­kategória-váz föltestesítése (pontosabban így kellene fogalmaznunk: átlelkesítése) során áll elő, azaz ugyanabból az alapjel-készletből bontható (olvasható) ki, akkor nyomban megértjük, hogy itt lényegileg egy-ugyanazon minőség kétféle alakválto­zatáról, megnyilvánulási módjáról van szó, aminek igazolására számtalan szép példát hozhatunk fel közös történelmünkből. "
www.dobogommt.hu/dobogo/irasok.php?id=20070204154803&nev=Pap%20G%E1bor

"Egyetlen idézetedet sem olvastam el eddig, amit ezektől a forrásoktól idéztél, és nem is fogom."
Majd amikor Isten ítélőszéke elé állsz és megkérdezi az Úr, hogy ugyan miért nem néztél az igazságra, amelyet thotferi nevű szolgámon keresztül juttattam el tehozzád, akkor mit fogsz felelni?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.02. 01:23:11

@odamondogato:
Pedig én tényleg megpróbáltam... de nem akarom feladni:
thotferi, te nem az Isten akaratának beteljesítője vagy. Te a saját véleményed akarod rám kényszeríteni.
Szerinted az Isten nem tudná varázsütésre átformálni a véleményem?

Most csak a játék kedvéért, tételezzük fel, hogy igazad van. Mindenben.
Komolyan azt tekintenéd eredménynek, hogy addig erőszakoskodsz, amíg kényszerből azt írom le, amit hallani akarsz? Mert mást nem fogsz elérni.

És most visszatérve:

"Ha te nem ismered fel magyarságunk isteni küldetését, akkor valóban tök mindegy, hogy milyen nép közé születtél."
Nem, nem hiszem, hogy a származásban küldetés is rejlik. Isten nem népeket bíz meg küldetéssel, hanem személyeket.
És te magad írtad le a megoldást: tök mindegy, milyen nép közé születtem! Az számít, hogy az Isten akaratát keressem. Ennek része a hazám szeretete, akkor is, ha angol, ha maláj, ha szudáni, és ha magyar vagyok.

2. "Rengetegen keresik a barátságomat/szerelmemet mert őszinte, előzékeny, jókedvű, önzetlen, tiszta lelkű, szerény és magyarságunkat régóta kutató nagyszerű embernek ismernek"
Most írhatnám, hogy csúnyán tévednek, de most tényleg nem bántani akarlak. Amennyiben nem a vágyaidat írtad le, akkor fordulhatnál kicsit feléjük is.
Hozzáteszem, nem ismerlek, de itt a blogomon nem voltál őszinte (nem vállalod fel a neved), előzékeny (nem mész el, ha normális hangnembe kérnek, akkor se), szerény (mert egyenesen Isten akaratának közvetítőjének mutatod magad). Viselkedhetnél itt is úgy, mint az életen.

"A lengyel nép a magyar legjobb barátja, vérrokona és testvére, csak eredeti rokon nyelvüket már felcserélték a primitívebb szlávra."
Na, erről beszéltem.
Értsd meg: nem érdekel. Picit sem érdekel az öntömjénező, száraz, unalmas szöveged. Nem, és nem. Miért nem tudsz normálisan reagálni? Nem kell idetenni hosszú sorokat, amiket úgy se olvasok el. Elmondtad a véleményed. Miért nem tudsz megnyugodni, ameddig nem kényszeríted rám?

"Majd amikor Isten ítélőszéke elé állsz és megkérdezi az Úr, hogy ugyan miért nem néztél az igazságra, amelyet thotferi nevű szolgámon keresztül juttattam el tehozzád, akkor mit fogsz felelni?"
"Azért Uram, mert olyan visszataszítóan erőszakos stílusban adta elő magát, hogy lehetetlennek tűnt, hogy tőled jött. Szeretlek, és biztos vagyok benne, hogy te nem a törtetőket támogatod."
De nem hiszem, hogy így lenne egyébként.

Értsd meg: nem a véleményeddel van itt baj! Fentebb Sol Invictus is írt már olyat le, ami mélységesen a véleményem ellen van. Nincs ezzel semmi baj.
De te rám akarod erőltetni a tiedet, és rabszolgaságba akarsz taszítani.
Tisztelhetnél egy kicsit.

Kérlek, ne bizonyítsd be végleg, hogy teljesen felesleges megütni veled normális hangot! Kérlek, tényleg kérlek, igazold, hogy van értelme, és nem magamból csinálok hülyét, amiért normálisan próbálok veled beszélgetni...

Carlota 2013.06.02. 01:37:32

@odamondogato: Neem Feri, sose tenném, mindig te maradsz az Egyetlenem! Csak azt gondolom korrekt ajánlat volt a békejobb...

Mogyee 2013.06.02. 02:33:52

@Carlota: Ne add fel! Azt hiszem, közülünk mégis csak te lettél az egyetlen, akinek szava van nála. Ne engedd el!

@odamondogato: Ha egyikünk szavai sem érdekelnek igazán, akkor legalább arra figyelj, amit Carlota üzen. Mégis csak kiválasztottad őt valamiért... mellesleg beállnék a sorba. Ha valóban olyan kiváló ember vagy, mint amilyennek feltüntetted magad a kommentben, akkor kérlek, engedd meg, hogy ezt az énedet is meglássuk! Én csak az öt személyiséggel megáldott, erőszakos, arrogáns verziódat ismerem, és az nem tetszik. Nem, nem kell, hogy elnyerd a tetszésemet, hiszen nem ezért vagy itt. De ha már van egy kedvesebb kiadásod, én azért örömmel megismerném.

odamondogato 2013.06.02. 12:38:52

@Carlota: Nekem a xinaf nevű úriemberrel semmi bajom nincsen, mert nem ismerem, nem láttam, hanem azokkal az ostobaságokkal és tudatos hazugságokkal van, amelyeket folyamatosan szajkóz nekem. Ebben sem ő a hibás legfőképp, hanem azok a világot uralni kívánó Istenellenes szabadkőműves erők, akik óvodás kora óta, az iskolákban megalapozva, a tömegmédián keresztül módszeresen elültettek az agyába, teljesen elbutítva az elméjét és megzavarva a normális tudatát és megsemmisítve a józan gondolkodását, eszét.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.02. 12:49:04

@odamondogato:
Had üzenjek neked a saját anyanyelveden, amellyet titkolsz:

A-shir-ra la-do-nai ki ga-oh ga-oh
A-shir-ra la-do-nai ki ga-oh ga-oh
Mi-cha-mo-cha ba-elim adonai
Mi-ka-mo-cha ne-dar-ba-ko-desh
Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
A-shi-ra, a-shi-ra, A-shi-ra..

Remélem ezekből erőt tudsz meríteni. És bocsáss meg, amiért magyar betűkkel írtam, nem az eredeti íráskép szerint.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.02. 12:54:17

@odamondogato:
Jah, és töröltem a kommented. Ha te nem akarsz normálisan viselkedni, szíved joga.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.06.02. 13:40:40

És sajnos kénytelen leszek minden kommentedet törölni. Szomorú. De nem tűrhetem, hogy egy tapló semmibe vegye a moderátori döntéseimet.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.06.03. 11:02:50

@Xinaf: " az Úr szaporítsa meg utódaid számát"
Azt azért talán mégse.
süti beállítások módosítása