Utolsó kommentek

Átlagos nap + némi filozófálás a nagyképűségről és az okoskodásról

2007.05.14. 22:35 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: vers filozófia szomorúság harag

A mai napom nagy átlagban némi angol tanulás, pár órányi Thrillionozás, és a KRESZ tanulásával telt.
Anyira, de anyira nem történt semmi, hogy kénytelen vagyok továbbra is a saját verseimmel terhelni a kedves olvasót:)

Tizenkilencedik évemet taposom
Sok szép és rengeteg fájdalom mögöttem
Szent Mihány lova, hűséges hátasom
Mit ér a lélek üvege törötten?

Szétkürtölném a világba szívesen
Minden fájdalmat, mi életemben ért
Mások vidámságát én irigyen lesem
A napom már régen nyugovóra tért

Hibáztam sokszor, ezt én is jól tudom
De nem értem, mért nem nekem szóltok róla?
Mért, hogy nekem még arra sincsen jogom
Hogy szemembe mondják, mi bennem a hiba?

Hallom a hangod, de nem hallom szavad
Idegen vagyok minden környezetben
A bennem lakó űr betöltetlen marad
Nincsen már régen cél az életemben

Segítettem sokszor bárkinek, ha kérte
Cserébe hibáim elemezték csendben
Nem kértem semmit, mégis kaptam érte
"Nagyképű lettél". Elfogadom, rendben

Közkedvelt leszel, míg tűrsz akár a birka
Ha van véleményed, az legyen örök titok
Tudásod temesd el egy fekete sírba
Ennyi az ára, hogy kedveljenek mások

Nem mentegetőzök, ennyi volt a szózat
Minden hibámért bocsánatot kérek
Befejezem versem, leteszem a tollat
Lámpám kialszik, pihannek a fények


Hogy mégis legyen miről írjak:) Mert ennek a versnek megvan a maga története.
Mindig is értetlenül álltam az olyan emberek elött, akik naphoszat képesek arról panaszkodni, mások milyen kétszinüek, majd utána pont ugyanazt csinálni. Az én osztályomban ennek nagy múltja volt már. Sokszor jött hozzám oda csaj panaszkodni, hogy kibeszélik a többiek, majd azonnal hozzáfűzött pár szaftos történetet a másik lányról. Ez olyan dolog volt, amit nem tudtam megérteni, de hát ilyesmi előfordulhat, mindent én sem érthetek. De amikor visszahalottam, rólam miket mesélnek... nem vagyok hibátlan, sőt! De okot nem adtam arra, hogy ilyen rossz véleménnyel legyenek rólam. A mai napig sem értem, hogy miért nagyképűzött le egy olyan ember (a hátam mögött), akinek a (amúgy jófej) pasija élsportoló, és akkora arca van, hogy két utcányira látszik. A nagyképű emberekkel is vannak bajaim, de ennek a srácnak legaláb volt mire. A másik, hogy sokan mondták, hogy "okoskodó" vagyok. Szerintem az okoskodó az, aki mindenbe belepofázik, abba is, amihez nem ért. Én is sokszor szóltam be órán, de csak olyan témába, amihez értek is! Ja, kérem, vannak olyanok is ebben az országban, akik nem csak a sexhez és a divathoz értenek, hanem van némi általános műveltségük!
Ha valaki magára ismer az írás alapján, írjon kommentet nyugodtan, szívesen veszem a más véleményt, csak azt kérem, ÉRVELJEN!!!!!! Mert attzól még senkinek sem lesz igaza, hogy hangosabban kiabál, mint én... 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr9775912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása