Utolsó kommentek

Én nem vagyok Magyar?

2007.08.19. 22:30 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: politika vers filozófia

"A Magyar Gárda egy pártok és határok felett álló önvédelmi szövetség. A nemzetben nem csupán gondolkodók, de azért tenni is hajlandó magyarok szövetsége."Érdekes dolog, hogy ennek a politikán felül álló szervezetnek az egyik vezető embere Vona Gábor, akit a Jobbik Magyarországért elnökeként ismer a világ, de én még el is tudom képzelni, hogy Vona különválasztja a politikát a gárdától. Végül is miért ne? Az ember nem kell köteleségszerűen belevigye a munkáját az egyéb dolgaiba. A nagyobb kérdés, az idézet második része... mert mit is kell tenni a Nemzetért?
És szerintem itt megoszlanak a vélemények. Van, aki szerint a zsidókat kell kiírtani, van aki szerint a komunistákat, van aki a cigányokat írtaná, és van aki a szélsőjobbot. Érdekes mód olyan véleményt még nem halottam, ami azt mondaná: a Nemzetnek minden etnikumra és minden politikai oldalra szüksége van! Bizony, valamely csoportott az ember feleslegesnek fog ítélni, de legyünk őszinték, inkáb károsnak. Olyannak, akiknek semmi keresnivalója nincs ebben az országban, és ki kéne írtani.
Vajon a Magyar Gárda kik ellen akar fellépni, és milyen módszerekkel akar fellépni?
Vagy, vessünk fel még egy gondolatot. Még a Kossuth téren a tüntetések alatt, gyakran követelték Gyurcsánytól, hogy takarodjon. Ez a szlogen még ma is gyakran halható különböző nemzeti vagy sport eseményeken, gondolom mindenkinek rémlik valami. Kicsit engedjük el a fantáziánkat:

Egy szép napon, a közeli jövőben a Magyar Gárda igencsak sok tagot számlált. Ekkor határoztaj úgy, hogy Gyurcsány ellen tenni kell. Az alaposan kiképzett és felszerelt Gárda már rég felvette a kapcsolatot bizonyos szervezetekkel. Az akció neve Elkúrtuk volt.
És egyik nap életbe lépett az Elúrtuk. Budapest utcáin fegyverek ropogtak. A rendőrség és a Gárda is komoly haderőt vonultatott fel, a hadsereget pedig Magyar állampolgárra nem hívhatták ki... ezt tiltja az alkotmány.
A hazaárulónak kikiáltott Gyurcsány pedig Brüsszelbe menekült. Segítséget kért a NATO-tól, és a NATO vezetősége igéretet is tett, hogy segíteni fognak a "rendcsinálásban". Majd röviddel ezután hivatalosan is felszólították a Magyarországhoz közeli NATO tagállamokat, hogy lépjenek. A tagországok Románia és Szlovákia voltak.
Jan Slota boldogan hallotta, mi történt. El se hitte elsőnek... hogy minden álma valóra válhatna? De igen! Tényleg igaz!
Éppen egy tankból figyelte, hogy hajt keresztül a szlovák tank egy Árpádsávos zászlón, és lő bele a Gárda tagjaiba. Slota ismét elmosolyodott. A szélsőjobb elérte, ami évek óta elérhetetlennek tünt: Szlovák és Román katonai bakancsok és lánctalpak tiporták Budapest utcáit...

Eltúlzott a példa? Nem is kicsit. De a lényeget fedi. Egy polgárháború csak nekünk tenne nagyon rosszat. És a jelenlegi teljesen törvényes MSZP kormányt erőszakkal megdönteni csak polgárháborúval lehetne, erről óva intem a Gárdát.

Még valami: Értékelném, ha nem hazaárulóznák le a nemzeti radikálisok a baloldaliakat! Magam utálom az MSZP-t. Nagyon utálom. Rengeteget ártott, szerintem. Viszont a "büdös komcsi" és "hazaáruló" felkiáltásoktól felfordul a gyomrom. Az apám több évtizede dolgozik és adózik Magyarországon! Több ideje dolgozik, mint amennyi ideje néhány nemzeti radikális emberke él! És az én apámat lehazaárulózták. Bezony, volt ilyen. Nem kenyerem a finomkodás, nagyon nyers leszek most is: az én baloldali apám többet ér, mint a szélsőjobb együttvéve!
Hogy senki ne szívja mellre: többet ér, mint a többi oldal. Mint bármely oldal. Azért emeltem ki a szélsőjobbot, mert ez az az oldal, ahonnan ez a szóösszetétel leggyakrabban elhangzik. Felőlem mindenki olyan ideológiát választ magának, amilyet akar. Mindenki saját maga választja ki, melyik politikai nézett vezetői csinálnak belőle hülyét. De mielött ellenségnek tekintjük a másik oldalt, vegyünk egy mérelegt, és nézzük meg, ki mennyit tett a Hazáért.

Én nem vagyok Magyar?
Ős Napkelet olyannak álmodta,
Amilyen én vagyok:
Hősnek, borúsnak, büszke szertelennek,
Kegyetlennek, de ki elvérzik
Egy gondolaton.
Ős Napkelet ilyennek álmodta:
Merésznek, újnak,
Nemes, örök-nagy gyermeknek,
Nap-lelkűnek, szomjasnak, búsitónak,
Nyugtalan vitéznek,
Egy szerencsétlen, igaz isten
Fájdalmas, megpróbált remekének,
Nap fiának, magyarnak.
(S az álmosaknak, piszkosaknak,
Korcsoknak és cifrálkodóknak,
Félig-élőknek, habzó-szájuaknak,
Magyarkodóknak, köd-evőknek,
Svábokból jött magyaroknak
Én nem vagyok magyar?)

(Ady Endre)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr71144002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása