Utolsó kommentek

Van szakmunkás bizonyítványom

2008.04.06. 22:04 | Xinaf | 1 komment

Címkék: szolgálati közlemény élménybeszámoló

Éljen, kiképzett személy és vagyonőr vagyok!
Nem tudom, mit lehet még eről írni. Fogok dolgozni a szakmában, de már most érzem, hogy nagyon is nem nekem való.
A tanfolyamról nincsenek pozitív emlékeim... ez van. Úgy tűnik, én a "nekem semmi sem jó" kategóriába tartozom.
Mindegy, lehet rettegni, mert mindenkit jól elvezetek. Mostantól óvatosan menjetek lopni, mert lehet hogy én vigyázok a cucra... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr80414312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása