Utolsó kommentek

Kutymasszőr paradoxon - Mindjárt hányok!

2008.06.01. 13:16 | Xinaf | 2 komment

Morelight barátom felkért egy cikk megírására. Ezt egyelőre halasztom, mivel még nem tájékozódtam róla eleget. Viszont Alister írt egy érdekességet a blogján a "kutyamasszőr tanfolyamról". A bejegyzés itt olvasható.
Amikor én elolvastam, az enyémmel együtt 38 (!) komment volt a témában. Amin megdöbbentem: a nagyrésze nem értett egyett Alisterrel.
Gondolkodjunk már egy kicsit! Itt KUTYAMASSZŐR állásról beszélünk! Az emberek sok pénzt fizetnek azért valakinek, hogy megmaszíroztassák a kutyájukat. És igen, máshol pedig éheznek.
Ahoz hogy valaki gazdag (tényleg gazdag) legyen, ezer embert kell a nyomorba taszítani. Én dohányzom, néha alkoholt is iszok, és más dolgokat is teszek, amik nem létfontoságuak az életbenmaradásomhoz. Az Alister által felvetett problémának nem az a faramucija, hogy valaki a kényelme vagy a hobbijára pénzt szán, hanem a sznobság. Amíg az ember kényelmesen és luxusba él, addig nem ítélhetem el, hiába éheznek etiópiába. Mi is ezt csináljuk, és én se vagyok kivétel. De amikor az ember KUTYÁJA él jobb körülmények között, mint arctalan milliók...
Sznob barmok, akik mindenkin átgázolnak, hogy a háziállataik luxusban éljenek. Lenézik azt, aki dolgozik. Gusztustalan férgek! De azok se normálisak, akik megtámadják azt, aki ez ellen felszólal. Más dolog gyorséterembe enni, és megint más 4 fogásos ebédet készítetni a macskának. Luxus dolog strandra járni, de más a súlya amikor a kutyát viszik fodrászhoz. Aki ezek után nem érti amit írok, és álszenteskedve beírja, hogy milyen rossz ez a hozzáállás, mert a kutyáknak is igényei és jogai vannak, az menjen el, sétáljon egyet az állatkerten, de ne olvassa a blogom!
A szabad véleménnyílvánítás joga nem arra való, hogy hülyeségeket beszéljünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr59497626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.06.01. 16:02:13

Az említett bejegyzésben nem is annyira a kutyamasszázs a lényeg, hanem a mögötte meghúzódó mentalitás. Nem a luxus ellen emelem fel a szavamat, hanem a benne rejlő önpusztítás ellen.

Az meg, hogy egyeseknek az értő olvasás nehézséget okoz, már nem is lep meg. Le kéne szoknom a mondanivalómba szőtt finom utalásokról, mert úgy látszik, csak értetlenséget és félreértést generálok vele...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.06.01. 20:34:07

Le ne szokj! Téged ezért jó olvasni!
Amúgy értettem, hogy miről írsz, ellentétben másokkal. Csak míg nálad az csapta ki a biztositékot, hogy a társadalom kitermeli ezt a szakmát, nálam az emberek reakciói.
süti beállítások módosítása